Zegt inderdaad wel wat over mijn uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:51 schreef SCH het volgende:
Feli golfer, dat je het zes jaar uithoudt met dat gekke wijf
Petjes moeten ook op je hoofd SCHat, niet iedereen kan ertegen hoe jij ze draagtquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
* SCH is met manlief weggelopen uit een kutkroeg op het Neude - toen ze drankjes kwamen brengen: "wilt u uw petje afzetten".
In welke kroeg was je dan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:50 schreef SCH het volgende:
* SCH is met manlief weggelopen uit een kutkroeg op het Neude - toen ze drankjes kwamen brengen: "wilt u uw petje afzetten".
Kerst vom kerstquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:10 schreef Vom het volgende:
Zo nu ga ik verder met me sinterklaasgedichten schrijven
quote:
Wist niet dat het zo'n kut-tent was. Ik heb er in de zomer wel eens op een terras gezeten, maar nooit met een pet opquote:
*opent gulp, verwijderd piercing, doet gulp dichtquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:22 schreef golfer het volgende:
*nieuwe huisregel voor Hools*:
Geen petjes, geen gympen, geen trainingspakken, geen toupetten, geen snorren, geen heaumeau's, geen hoofddoeken, geen theedoeken, geen piercings...
quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:25 schreef rubbereend het volgende:
en SCH was je ff op bezoek bij 3FM dat je op t neude was?
wel een mooie actie, meer dan 7 ton opgehaald!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]Moest ff het aanzicht van huilende deejays verwerken
Het plaatje alleen nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:44 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz maakt vast een dansje omdat we nog steeds online zijn!
[afbeelding]
Erg mooi inderdaad!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel een mooie actie, meer dan 7 ton opgehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |