quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:05 schreef VoreG het volgende:
AAAAAAJAAAAAAX
quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef SCH het volgende:
Ik vond een artikel over Franky
Van crimineel tot christen, de bekering van een hooligan
Franky McG (35) heeft bijna de helft van zijn leven in de cel of een internaat gezeten. Onlangs besloot hij radicaal een nieuw leven te kiezen. De voormalige Feyenoord-hooligan aanbidt voortaan uitsluitend SCH
Nu overdrijf je - het was wel goed gemaakt. Jiskefet is nog nooit leuk geweestquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant. Koefnoen om te huilen zo slecht.
Top Gear is toch leuker om te zien dan koefnoenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant. Koefnoen om te huilen zo slecht.
Ik heb nog 2 uur the office op de band. Had je ook moeten doenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:35 schreef golfer het volgende:
En vanaf nu dus 2 dagen alleen maar kerst-ellende op de buis.
Was ook een herhaling die ik al gezien had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:38 schreef SCH het volgende:
Kerstspecial van AbFab was ook geniaal - met Whoopie
Ze hadden die huiskamer scene drie keer zo lang moeten maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Jiskefet was briljant.
welke aflevering was t? k volg t voornamelijk op de BBCquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:27 schreef pascalheister het volgende:
dat was weer een top aflevering van Top Gear
quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Niemand hoezo?
*bier uitdeelt in deze verlaten tent*
*Fust aansluit op eendehals*quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]je dacht dat ik je blokeerde zeker?
geef al dat bier maar hier
quote:
da's mn neefquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:20 schreef golfer het volgende:
Jan Wolkers stem opzet en roept: "ach, wat een lief leuk beesje, zo'n wc-eend"
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?quote:
Kinderen die vragen....quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik wil bier!!!!!!!!!!!!!!!
wij eenden willen nix met ganzen te maken hebben. En persoonlijk heb k na Niels Holgerson een hekel aan ganzen!quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Familie van die gans die met een trechter zijn lever heeft laten vergroten?
Wil jij ook een permban?quote:
krijgen dubbel zoveelquote:
*helptquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom op vol met die hap
ik ga wel afkoelenquote:
Graag, al die kerstshit. Brrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:30 schreef rubbereend het volgende:
kom op vol met die hap
jaja en die zuid-afrikaan hou je zelfquote:
IJsblokje uit whiskyglas haalt en op tepel van JM legt.quote:
JM met harde tepels dadelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
IJsblokje uit whiskyglas haalt en op tepel van JM legt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |