Donequote:Op vrijdag 24 december 2004 00:06 schreef knowall het volgende:
[Feedback] Het enige topic waar Tessje niet komt doe maar op slot
Tevens mij nederige excuses voor het ongemak
Reageert ze eens op je, is het nog niet goed!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:11 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja dat had ik inmiddels ook wel door
Ze reageert alleen op me als het niet nodig en niet eens gevraagd isquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Reageert ze eens op je, is het nog niet goed!!
Lang leve de quote-knop!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:14 schreef tommie_b het volgende:
WTF? Is dan nog het nut van dit topic ?
Jij malle meid!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:13 schreef NiNi het volgende:
Ik ga iets positiefs zeggen!
Klaar voor?
[afbeelding] Dirkh stijgt steeds meer mijn achting. [afbeelding]
Nu moet hij nog goede grappen leren maken.
Drugs are bad, mkay?quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:19 schreef tommie_b het volgende:
Dit topic zuigt.... Slotje op dat flut-topic van Dirkh!
Slotje!
Mijn grapjes worden nooit gewaardeerd. En ik vind ze zelf altijd zo leuk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:13 schreef NiNi het volgende:
Ik ga iets positiefs zeggen!
Klaar voor?
[afbeelding] Dirkh stijgt steeds meer mijn achting. [afbeelding]
Nu moet hij nog goede grappen leren maken.
Join the club!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn grapjes worden nooit gewaardeerd. En ik vind ze zelf altijd zo leuk.
Wie insemineer jij dat wie imiteert? Imitatievis.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:18 schreef Maanvis het volgende:
Cool, een imiteernini!
Laat maar. Oude koeien op een nieuwe dagquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:23 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wie insemineer jij dat wie imiteert? Imitatievis.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:28 schreef Tessje het volgende:
Trouwens Knowall, Yvonnetopics....
Yvonne's topics hebben geen humor, maar over het algemeen komen er vaak users langs die het wel leuk weten te maken. Dus daarom laat ik hem open.
Ja, echt iets waar jij op moet gaan wijzen.quote:
Humor = humor = consequentquote:
Hou dan gewoon je smoel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Laat maar. Oude koeien op een nieuwe dag
Oh maar op mijn baggertopics komen ook veel users op af die het leuk vinden om lekker te baggeren!quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:28 schreef Tessje het volgende:
Trouwens Knowall, Yvonnetopics....
Yvonne's topics hebben geen humor, maar over het algemeen komen er vaak users langs die het wel leuk weten te maken. Dus daarom laat ik hem open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |