Eindelijk acceptatiequote:Op vrijdag 24 december 2004 14:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hmm, je hebt een punt.
HTT, (...) vriend, hoop ik dat ik je een advies mag geven. (...) vrienden onder elkaar.
(...) reageren op vragen die (...) gesteld zijn.
Ik hoop (...) dat onze vriendschap nu (...) loopt.
Verder wens ik je hele prettige kerstdagen.
Té snel.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef MofoF1 het volgende:
Tessje, wat was je er snel bij
Peter de Pratende Pater
Het was dan ook een verschrikkelijk zaadtopicquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:03 schreef MofoF1 het volgende:
Tessje, wat was je er snel bij
Peter de Pratende Pater
Ik heb er ook nog één met een H...quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het was dan ook een verschrikkelijk zaadtopic
Kom op..Maak eens een hoogstandje zoals C. dat ook altijd doet.
quote:
Jerry, Jerry, Jerry!!!quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Sorry.. Zullen we voortaan overleggen wie hem sluit?
Heb je hem nog? Oh, en welke topic bedoel je?quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
Croupouque, ik ben heel erg op je gesteld maarrrr.... ALS JE SLOTJES GAAT ZETTEN TERWIJL IK NET EEN HILARISCHE REACTIE AAN'T TYPEN BEN HOUDT HET SNEL OP!!!
Bij nader inzien was het toch niet zo onmetelijk hilarisch als ik dacht maar het blijft frustrerend om te zien hoe een tekstje geaborteerd wordt door een slot.quote:Dit had hem moeten worden
Wat een leuke topic. Of toch niet? Het nodigt namelijk niet echt uit tot leuk meedoen. Of het nodigt uit tot niet leuk meedoen. Het kan allemaal. Nou ja, sommige dingen zijn waarschijnlijker dan andere dingen maar dat terzijde, het kan dus niet allemaal. Maar het zou toch kunnen dat dit geen leuke topic gevonden wordt. Of wel, natuurlijk.
R&P was sarcastisch bedoeld Breetaiquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:46 schreef Breetai het volgende:
WTF?
Ik open ook eens een topic in ONZ en nog wel met een meilge bedoeling. Binnen 10 minuten wordt ie gesloten, met de vermelding dat ie in R&P thuishoort. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Anders wordt ie veel te serieus.
alleen de kerst door. Dat gaat lukken
Het topic was niet echt grappig of uitnodigend tot meeposten. Als je als titel iets in de geest als "Kerst voor eenzame vrijgezellen" had gebruikt met ongeveer dezelfde openingspost en als toevoeging "Hoe ga jij deze donkere depressie dagen doorbrengen?" was het misschien nog een leuk opsomtopic geworden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:46 schreef Breetai het volgende:
WTF?
Ik open ook eens een topic in ONZ en nog wel met een meilge bedoeling.
Het slotje kwam op het moment dat jij je vraag stelde, dus ik had die niet gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
mijn vraag was nog niet beantwoord...en toch al op slot c? je begint goed.
ok dank.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het slotje kwam op het moment dat jij je vraag stelde, dus ik had die niet gezien.
Mijn antwoord: "Omdat ik bijna nooit ergens anders post".
We hebben hier 3 handboeken liggen met 'Modereren voor dummies'.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Tessje en Croupouque zijn nog niet erg handig in het zetten van slotjes.
Na elkaar posten. Of eerst posten en een minuut later pas een slotje.![]()
Het is af en toe nog erg wennen: net had ik gereageerd op een post van Karboenkeltje, maar die post ben ik nu gewoon kwijt! Die duikt straks ergens in een wildvreemd topic op, ben ik bang.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
ze zijn ook nieuw met hun blauwe uniformpje, beetje te snel enzo...quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Dan was de mod die hem gesloten heeft me net voorquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
even voor tesje. wat ook erg irri is, is dat als het topic gewoon gesloten is je als mod nog ff lekker gaat doorzeiken. staat vast ook in je handboekje.
misschien kunnen jullie gewoon ff wat rustiger aandoen. is logisch als je net je uniformpje aanhebt, meteen zo fanatiek, maar wees net zo relaxed als je was toen jullie nog users waren. zal je goed staan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dan was de mod die hem gesloten heeft me net voor
Ik zal proberen het niet meer voor te laten komen.
Kroepje en ik zaten toevallig in hetzelfde topicquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kunnen jullie gewoon ff wat rustiger aandoen. is logisch als je net je uniformpje aanhebt, meteen zo fanatiek, maar wees net zo relaxed als je was toen jullie nog users waren. zal je goed staan.
nee ok, stoor je vooral niet aan mijn bullshit, je zei al eerder dat je zou proberen om het niet meer te laten voorkomen. prima dus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:26 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kroepje en ik zaten toevallig in hetzelfde topic
Kan gebeuren..
Dus op zich is het niet erg dat C. en ik dezelfde topics sluiten. Dan kunnen daar ook geen meningsverschillen over ontstaan.
Feedback is okayquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee ok, stoor je vooral niet aan mijn bullshit, je zei al eerder dat je zou proberen om het niet meer te laten voorkomen. prima dus.
maak je geen zorgen...quote:
Ik zou teleurgesteld zijn als je het meteen goed zou doen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:14 schreef Zwansen het volgende:
Mên! Ik leer het ook nooit! Wie kan van CCXLI ff CCCXLI maken?
Ben dus een C vergeten...
open er zelf eens 1quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:18 schreef yvonne het volgende:
Is dit het biertopic van avanond?
Och jezus.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:18 schreef yvonne het volgende:
Is dit het biertopic van avanond?
NiNimodusquote:
zal ik je ff gaan sms-en dat ik je ga breken lol? anyways fijne kerst toegewenst.quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
NiNimodus
Niet zo uit de hoogte kereltje, dat breekt je op.
NiNimodus uit.
Ik zei breken
Als je dan ook eens op de echte feedback zou reageren in plaats van op die kleine aanhang van je.quote:
Mên, 't is kerst, lighten up!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef t-t het volgende:
[..]
Als je dan ook eens op de echte feedback zou reageren in plaats van op die kleine aanhang van je..
laat ik voorop stellen dat ik niet bepaald tot haar kleine aanhang hoor. en idd het is kerstavond. relax....quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef t-t het volgende:
[..]
Als je dan ook eens op de echte feedback zou reageren in plaats van op die kleine aanhang van je..
Ja het spijt me voor de overlast, had PP dan ook mod gemaakt!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zou teleurgesteld zijn als je het meteen goed zou doen.
Done, btw.
Wat een kutkneusje ben jequote:Op vrijdag 24 december 2004 19:09 schreef hallo_mensen het volgende:
Wat een kut topic is dit
slotje ?
Huillie, ga jij ook maar even verder spelenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:52 schreef t-t het volgende:
[..]
NiNi modusquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Huillie, ga jij ook maar even verder spelen.
Het zit je wel dwars, he.quote:
nee ze vindt je erg leuk volgens mij. ik zie iets moois groeien.quote:
Nee, ik vermaak me kostelijkquote:
Donequote:Op vrijdag 24 december 2004 19:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
KUTDIRK
verander de TT hiervan ff, hij verneukt namelijk nog steeds mn lay-out...
Nou, HeatWave stuurt je netjes naar de juiste plek en dan gaan je het hier openen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef Meki het volgende:
waarom dicht Dirkh
Heatwave en Dirkhquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, HeatWave stuurt je netjes naar de juiste plek en dan gaan je het hier openen.
Waarom die vraag Meki?
Meki, heb jij de sluitpost van Heatwave gelezen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Heatwave en Dirkh
Gewoon ik wou weten waarom je het dicht had gegooid
Zo zal het zijn dat Zijn nalatenschap voortleeft. Zijn naam zal voortaan met eerbied gesproken worden.quote:maar hij heeft er zeker zijn stempel op weten te drukken en heeft een grote inbreng gehad in de verkiezing van de opvolgers.
Goed he van die jogy?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nope, het is onze schuld. Wij, de kiezers, hebben het gedaan.
Ik kan zo de politiek inquote:
Met bier de tweede kamer in..quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan zo de politiek in.
Minister president jogy.
Klinkt goed huh?
Jeh!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Met bier de tweede kamer in..
De legalisatie van softdrugs...
Verbieden van breezer...
Het is pas echt lachen als ze zich zo blijven gedragen terwijl ze aangelengde ranja drinkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Jeh!
Alleen zal ik breezer nooit verbieden, we moeten toch ergens om kunnen lachen?
Simpel antwoord:quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Conflict het volgende:
Waarom zit mijn topic op slot?
beantwoord jij mij vraag even....quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:42 schreef Tessje het volgende:
[..]
Het is pas echt lachen als ze zich zo blijven gedragen terwijl ze aangelengde ranja drinken
Conflict opent geen bagger!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Simpel antwoord:
Je opent gewoon teveel bagger!
Volgens mij waren er afspraken gemaakt Conflict.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:40 schreef Conflict het volgende:
Waarom zit mijn topic op slot?
Ja omdat jij ze steeds sluit...quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Simpel antwoord:
Je opent gewoon teveel bagger!
Ja, jullie hebben een afspraak!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens mij waren er afspraken gemaakt Conflict.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Conflict opent geen bagger!
hij is gewoon speciaal!.
schop!quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja omdat jij ze steeds sluit...
Dan moet ik telkens weer een nieuwe openen.... Willie Wortel!
ok... het is je vergeven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Sorry Conflict, ik wist niet dat je speciaal was en géén bagger opende.
Wist je dat ik ook heel speciaal ben? Ik heb een zwijn als huisdier en heb Hannah Tokkie in de tuin.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok... het is je vergeven.
Niet meer doen he!![]()
open er een topic overquote:Op vrijdag 24 december 2004 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook heel speciaal ben? Ik heb een zwijn als huisdier en heb Hannah Tokkie in de tuin.
Laten we dat maar niet doen want dan ben ik de hele dag bezig om Dirkh zijn topics te sluiten.quote:
ik ben tof.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:49 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen want dan ben ik de hele dag bezig om Dirkh zijn topics te sluiten.
Toen met PDD Was een goed topic.quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Sorry Conflict, ik wist niet dat je speciaal was en géén bagger opende.
B a g g e rquote:
Kutmod.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Toen met PDD Was een goed topic.![]()
Strak planquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:26 schreef DarkFly het volgende:
Anders worden er alleen nog maar baggertopics geopend om te kijken met wat voor 'n geniale sluitingspost het topic gesloten wordt![/sup]
D'r is een heel gezellig kerstmis topic waar we allemaal samen zingenquote:Op vrijdag 24 december 2004 23:45 schreef t-t het volgende:
Vroegâh, vroegâh konden we allemaal gezellig een topic openen om elkaar een fijn kerstfeest blabla toe te wensen, zonder dat we naar een hoerig centraal ongezellig topic werden verwezen .
Vroegâh ..
Ja met koor en mooie texten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
D'r is een heel gezellig kerstmis topic waar we allemaal samen zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |