Er komt een 2.0 8v inquote:Op donderdag 23 december 2004 23:15 schreef speedrock het volgende:
gaaf projectje wat voor blok gaan jullie erin lepelen en hoeveel moet de tiger opbrengen?
Had ik dat eerder geweten, dan mocht je die van mij ervoor gebruiken.quote:
Mag nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:46 schreef yup het volgende:
Mooi man.
Waarom geen 2.0i 16v turbo cosworth blok erin lepelen ?
Nee HRO Autotechniekquote:Op donderdag 23 december 2004 22:37 schreef el_nuno het volgende:
is dat toevallig zadkine college op rotterdam zuid?
jep HBOquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:40 schreef Youp het volgende:
ey dat is wel enorm geil.. is dat een hbo opleiding die je doet..? misschien wat voor mij als ik mn MTS af heb
Fantastischquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Dat doe je toch verkeerd, op t HBO-A (Hts autotechniet, Arnhem) hebben ze meerder race-auto's in verschillende klassen en moeilijkheidsgraden, ze racen er ook zelf mee.
Dat weet ik niet, zelf doe ik de mts in Apeldoorn. En hierna wil ik richting managment/economie (heao) gaan doen, dus ik heb me er niet in verdieptquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:46 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Fantastisch
ook in het eerste jaar?
Dat gaat me vrindje ook doen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Dat doe je toch verkeerd, op t HBO-A (Hts autotechniet, Arnhem) hebben ze meerder race-auto's in verschillende klassen en moeilijkheidsgraden, ze racen er ook zelf mee.
door wie wordt de motor wel gereviseerd,quote:Deze wordt niet door ons gereviseerd (helaas) omdat wij er geen garantie op kunnen geven. (want de kitcar moet als hij klaar is verkocht worden)
Klopt is de sierra van een andere groep.quote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
eerst is de sierra grijs en een paar fotos later rood? vreemd
[..]
door wie wordt de motor wel gereviseerd,
en kan je misschien vertellen hoeveel de Tiger kit kost...
Klopt!quote:Op zondag 26 december 2004 22:08 schreef Vinnievw het volgende:
Is dit op locatie Kralingse Zoom? Zo ja, dan kom ik es kijken, ik doe daar ook studeren.
jep er worden er 4 gemaaktquote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus jullie maken er meerdere?
Jep iedere student van de HTS-A mag zich aanmelden voor 1 van de Raceteamsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:46 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Fantastisch
ook in het eerste jaar?
KOmt binnenkortquote:
Haha voordat er legaal in gereden mag worden moet ie eerst gekeurd worden in Engeland en daarna nog door de RDW dus dat duurt nog wel ffquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:58 schreef B_BOY het volgende:
het wordt hoe langer hoe geiler. en wie mag er de eerste meters in rijden. is daar een loting voor geweesT?
Het is een Engels Kit dus moet ie eerst daar goedgekeurd worden om in NL geimporteerd te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:21 schreef Catch22- het volgende:
waarom eerst in de UK?
Lees het topic eens voor de geinquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:51 schreef yup het volgende:
Is het de bedoeling dat jullie iets werkends bouwen? Of mogen jullie er ook zelf mee rijden bijv. op een circuit ofzo ?
er zijn er wel met remschijven achterquote:
Mag niet van school zegt ie ergens. Maar ik vraag me dus af waarom niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:21 schreef yup het volgende:
Ja waarom geen cosworth blok ofzo derin pleuren
Geen ideequote:Op zondag 23 januari 2005 15:28 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Mag niet van school zegt ie ergens. Maar ik vraag me dus af waarom niet.
Haha, zeker met deuren die niet meer open kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Das een leuker project dan de monteurs op mijn oude school deden.. die hebben en Citroën AX omgebouwd tot
*paukgeroffel*
Een Citroën AX Cabrio
Hoe raadje het zoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef noidea het volgende:
[..]
Haha, zeker met deuren die niet meer open kunnen.
Yup, Mark Evans indeed. "A Racingcar is Born". Alleen heeft Mark een Westfield gebouwd. (www.westfield-sportscars.co.uk).quote:Op zondag 16 januari 2005 17:34 schreef DakDuuf het volgende:
vette shit.. heeft die kerel van de discovery chanel ook niet zo iets gedaan? *mark evans ofzo *erg slecht in namen is*.. More pics!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |