Dat weet ik niet, zelf doe ik de mts in Apeldoorn. En hierna wil ik richting managment/economie (heao) gaan doen, dus ik heb me er niet in verdieptquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:46 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Fantastisch
ook in het eerste jaar?
Dat gaat me vrindje ook doen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Dat doe je toch verkeerd, op t HBO-A (Hts autotechniet, Arnhem) hebben ze meerder race-auto's in verschillende klassen en moeilijkheidsgraden, ze racen er ook zelf mee.
door wie wordt de motor wel gereviseerd,quote:Deze wordt niet door ons gereviseerd (helaas) omdat wij er geen garantie op kunnen geven. (want de kitcar moet als hij klaar is verkocht worden)
Klopt is de sierra van een andere groep.quote:Op zondag 26 december 2004 19:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
eerst is de sierra grijs en een paar fotos later rood? vreemd
[..]
door wie wordt de motor wel gereviseerd,
en kan je misschien vertellen hoeveel de Tiger kit kost...
Klopt!quote:Op zondag 26 december 2004 22:08 schreef Vinnievw het volgende:
Is dit op locatie Kralingse Zoom? Zo ja, dan kom ik es kijken, ik doe daar ook studeren.
jep er worden er 4 gemaaktquote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
dus jullie maken er meerdere?
Jep iedere student van de HTS-A mag zich aanmelden voor 1 van de Raceteamsquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:46 schreef -Eddow- het volgende:
[..]
Fantastisch
ook in het eerste jaar?
KOmt binnenkortquote:
Haha voordat er legaal in gereden mag worden moet ie eerst gekeurd worden in Engeland en daarna nog door de RDW dus dat duurt nog wel ffquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:58 schreef B_BOY het volgende:
het wordt hoe langer hoe geiler. en wie mag er de eerste meters in rijden. is daar een loting voor geweesT?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |