Het is een Engels Kit dus moet ie eerst daar goedgekeurd worden om in NL geimporteerd te wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:21 schreef Catch22- het volgende:
waarom eerst in de UK?
Lees het topic eens voor de geinquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:51 schreef yup het volgende:
Is het de bedoeling dat jullie iets werkends bouwen? Of mogen jullie er ook zelf mee rijden bijv. op een circuit ofzo ?
er zijn er wel met remschijven achterquote:
Mag niet van school zegt ie ergens. Maar ik vraag me dus af waarom niet.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:21 schreef yup het volgende:
Ja waarom geen cosworth blok ofzo derin pleuren
Geen ideequote:Op zondag 23 januari 2005 15:28 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Mag niet van school zegt ie ergens. Maar ik vraag me dus af waarom niet.
Haha, zeker met deuren die niet meer open kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Das een leuker project dan de monteurs op mijn oude school deden.. die hebben en Citroën AX omgebouwd tot
*paukgeroffel*
Een Citroën AX Cabrio
Hoe raadje het zoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:54 schreef noidea het volgende:
[..]
Haha, zeker met deuren die niet meer open kunnen.
Yup, Mark Evans indeed. "A Racingcar is Born". Alleen heeft Mark een Westfield gebouwd. (www.westfield-sportscars.co.uk).quote:Op zondag 16 januari 2005 17:34 schreef DakDuuf het volgende:
vette shit.. heeft die kerel van de discovery chanel ook niet zo iets gedaan? *mark evans ofzo *erg slecht in namen is*.. More pics!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |