Wat is precies zo schattig ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 06:41 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Laat ze lekker het idee hebben dat ze wat meer troeven achter de hand houden.
Het is zo schattig
Echelon:quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Echelon? vertel is wat meer?
En zou dat werkelijk kunnen alles? bewaren? sinds de internetopkomst?
Volgens mij ben je dan allang de weg kwijtgeraakt met al die verhuizingen, ip wijzigingen enz. enz.
Over dit stuk maak ik me nog wel het meeste zorgen. Straks staat de EU op grote technologische achterstand omdat een paar mensen in Brussel het nodig vinden om alles te bewaren.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:38 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Door de snelle toename van het internetverkeer is de raming van KPMG nu al aan de lage kant, verklaarde technisch-directeur S. Hania van internetaanbieder XS4All dinsdagavond. Voor XS4All komen de kosten neer op de helft van zijn investeringsbudget. \"Dit onderzoek toont aan dat de bewaarplicht bedrijfseconomisch onmogelijk is. Het zet Nederland én Europa op een technologische achterstand.\"
echt waar?quote:Op zondag 4 december 2005 11:03 schreef raptorix het volgende:
Het is niet zo dat de emails opgeslagen moeten worden, het gaat erom dat alles GELOGT wordt, dus wie wat naar wie stuurt, de inhoud hoeft dus niet opgeslagen te worden.
heb je het nieuws boven jouw reactie niet gelezen? het gaat tegenwoordig allang niet meer om email verkeer maar om het opslaan van al jouw telefoon gesprekkenquote:Op zondag 4 december 2005 11:03 schreef raptorix het volgende:
Het is niet zo dat de emails opgeslagen moeten worden, het gaat erom dat alles GELOGT wordt, dus wie wat naar wie stuurt, de inhoud hoeft dus niet opgeslagen te worden.
Lees de verklaring op de groen links site maar, het gaat echt om de verkeersgegevens en niet de actuele gesprekken zelf. Geloof me dit is data technisch niet mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 22:01 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
heb je het nieuws boven jouw reactie niet gelezen? het gaat tegenwoordig allang niet meer om email verkeer maar om het opslaan van al jouw telefoon gesprekken
BVD mag internetverkeer afluisterenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:39 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Echelon? vertel is wat meer?
.
mja, ik las het; inhoud van de telefoon gesprekken en email verkeer blijft vooralsnog geheimquote:Op zondag 4 december 2005 23:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lees de verklaring op de groen links site maar, het gaat echt om de verkeersgegevens en niet de actuele gesprekken zelf. Geloof me dit is data technisch niet mogelijk.
Echelon bewaart niet alles maar checkt wel al het verkeer op bv. bepaalde woorden ("I will kill president Bush" zullen ze daar bijvoorbeeld wel zien, hallo Echelon-mensenquote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Philosocles het volgende:
Misschien is het wel één grote afleidingsmanoevre om iedereen te laten geloven dat Echelon niet bestaat. Dat bewaart alles immers toch al lang? [afbeelding]
Leuk feit voor alle Amerika/Bush/NWO figuren onder ons:quote:Op maandag 5 december 2005 10:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
BVD mag internetverkeer afluisteren
Zal de wet dan wel op aangepast worden, en als het geen geldig bewijs is kan het natuurlijk altijd nog handige informatie voor de AIVD zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 15:32 schreef SlimShady het volgende:
[..]
echt waar?
maar is toch geen geldig bewijs in een zaak?
Dat zal idd aardig meespelen jaquote:Op zondag 4 december 2005 12:11 schreef Breetai het volgende:
Hier gaat natuurlijk weer een bak geld in om dat wil je niet weten. ER zal voornamelijk gelobbied worden door producenten van hardware. Die vinden dit soort investeringen fantastisch. Dat het eigenlijk geenene moer uit maakt dat interresseert ze helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |