quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:56 schreef Beaker het volgende:
![]()
Ik heb het vreselijk gemist deze week, nou weet ik niet of Charlie tegen Nick heeft verteld dat ze zwanger is!!
wie brengt me ff op de hoogte??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie heeft het niet verteld.. Maar sjors moest weer zo eerlijk zijn dus heeft zij het aan nick verteld! En later is sjors ook naar nick gegaan om te vertellen dat zij hem heeft vergevenquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:56 schreef Beaker het volgende:
![]()
Ik heb het vreselijk gemist deze week, nou weet ik niet of Charlie tegen Nick heeft verteld dat ze zwanger is!!
wie brengt me ff op de hoogte??
Zijn er foto's van nieuwe kapsels, ben wel benieuwd nu
Haar zoon mag zeker wel blijvenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:26 schreef RedGuy het volgende:
Ja godverdomme, oprotten met die Dorothea.
Ze mag er alleen in blijven als ze een eigen huis krijgt waar de hele dag Wes wordt gedraaid en waar ook op gedanst gaat worden.
aiaiaiquote:Op zaterdag 25 december 2004 14:27 schreef haagse_elfje het volgende:
kheb het niet kunnnen kijken we hadden een stroom storing
Afrika (Namibië?) toch na het winnen van die loterij.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:10 schreef creno het volgende:
jeujjjj ik heb jessica weer een keer gezien !!
(we vroegen ons gisteren ook af waar hedwig eigenlijk heen is ?)
quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:26 schreef RedGuy het volgende:
Ja godverdomme, oprotten met die Dorothea.
Ze mag er alleen in blijven als ze een eigen huis krijgt waar de hele dag Wes wordt gedraaid en waar ook op gedanst gaat worden.
Knaagdier in een kerstoutfit mooi?quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:06 schreef UFOtje het volgende:
Maandag dan maar even de herhaling bekijken, ik moet Sjors in haar prachtige kerstoutfit zien!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Knaagdier in een kerstoutfit mooi?.
Lotje is toch in amerika geboren ,,,quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:52 schreef JohnDDD het volgende:
ja onze jef gaat dorothea bonen, dat wordt een smakelijke aflevering als dat gebeurt:
Dorothea mag bij Jef en Laura wonen. Dorothea gaat de slaapkamer bekijken. Omdat ze slechte vibraties voelt omdat Lotje daar is gestorven, gaat ze naakt in de kamer staan dansen om de slechte energie weg te krijgen.
*Jef klopt op de deurorothea zingt over het geluid heen
*Jef doet de deur open en kijkt eerst een minuut lang verbaasd en verlekkerd toe
Dorothea: Jef!
Jef: Eh...sorry...ja ik klopte nog maar je zei niets...
Jef: Wat ben je mooi...:@
Dorothea:
Jef: *verdringt lichamen van Sylvia, Barbara en Isabella* Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo mooi is als jij, je bent zo heerlijk
Dorothea: Rrr, pak me lekkere beer van me
Jef: *scheurt overhemd open en gromt*
Dorothea: *lacht en loopt naar hem toe*
Laura hoort beneden Dorothea gillen en haar "Jef, JEFFFF" schreeuwen. Verschrikt rent ze naar boven en doet de deur open.
Op bed ziet Laura Jef liggen met daarbovenop een kreunende Dorothea
*cliffhanger*
Geeft een goed beeldquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:09 schreef Orginial het volgende:
Het valt me op dat alle buitenlanders (lees: Dorothea,Bing en Bebe en haar hele familie) allemaal bij Laura aankloppen voor onderdak.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Geeft een goed beeld
Ze moeten maar weer is een echte moslim in GTST laten.
Moslim: "Allahhhhhhhhhhhh Akbar"
Ray: "Nee, dat verkopen wij hier niet. We hebben wel andere alcoholische dranken."
whaaaaah,, lachen toch !!quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]Ik hoop trouwens niet dat Dorothea en Brombeer echt iets krijgen.
Isabella is nu saai.quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:39 schreef Woelli het volgende:
Enne Isabella moet weer een keer een vriendinnetje/vriendje krijgen maar dat krijgt ze vast niet want haar volgende verhaallijn is toch Amy !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |