Over een jaar of 4 breekt de puberteit al aan!quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rickie groeit ook volgens de gtst snelheid.
Klopt. Wist je dat Jef trouwens Leeuw als sterrenbeeld heeft. Ik dacht beer, maar goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi dikke aap![]()
Was net of GTST voor altijd was afgelopen en nooit meer terugkomt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:02 schreef Airelle het volgende:
Wat een duffe clif.
Nou.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Was net of GTST voor altijd was afgelopen en nooit meer terugkomt.
Iddquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:04 schreef Frey het volgende:
Een mooie aflevering![]()
En de mensen zonder gevoel hier moeten niet zeiken.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:04 schreef Frey het volgende:
Een mooie aflevering![]()
En de mensen zonder gevoel hier moeten niet zeiken.
Ja, zeker weten. Reinout staat echt letterlijk te springen om weer in de huid van Arnie te kruipen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:08 schreef DaMart het volgende:
Zou Laura's herinnering bij de kerstboom aan Arnie trouwens een voorbode zijn van de terugkeer van?
Nou dan ga ik wel weer kijken hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Reinout staat echt letterlijk te springen om weer in de huid van Arnie te kruipen.
Hou je mond zeg.Als je het niet leuk vind,ga dan lekker weg.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:20 schreef NRK het volgende:
Wat een ontiegelijke bagger-aflevering. Het wordt elk jaar elke dag slechter.
Jazeker.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ik vond het een beetje een onsamenhangende en gehaaste aflevering. Zo zit Janine bij laura, volgende shot in de Rozenboom, volgende shot weer bij Laura. Ze hadden natuurlijk ook een paar extra afleveringen hiernaartoe kunnen opbouwen.
Zou Laura's herinnering bij de kerstboom aan Arnie trouwens een voorbode zijn van de terugkeer van?
Niet Reinout... een andere acteur toch? Of waren de geruchten van een aantal maanden geleden ook echt geruchten zonder kern van waarheid ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:19 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Reinout staat echt letterlijk te springen om weer in de huid van Arnie te kruipen.
Wie zegt dat bagger niet leuk is? Hoe slechter het wordt hoe leuker ik het vind!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond zeg.Als je het niet leuk vind,ga dan lekker weg.![]()
GTST is goed,dus ik snap het niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wie zegt dat bagger niet leuk is? Hoe slechter het wordt hoe leuker ik het vind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |