quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:24 schreef Orginial het volgende:
[..]
GTST is goed,dus ik snap het niet helemaal.
Het was toch geweldig? Zeik niet zo zeg.![]()
Arnie komt terug ja.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet Reinout... een andere acteur toch? Of waren de geruchten van een aantal maanden geleden ook echt geruchten zonder kern van waarheid ?
Oke dan is het goed.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]Ik zeik niet! Ik vind het ook geweldig!
Mag hij toch wel zeggen, en zeg nou zelf: het was een saaie slechte aflevering.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hou je mond zeg.Als je het niet leuk vind,ga dan lekker weg.![]()
Ja oke.Maar het was gewoon helemaal zwaar oke.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag hij toch wel zeggen, en zeg nou zelf: het was een saaie slechte aflevering.
Benjamin?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuke aflevering..
Behalve dat gezeik met Benjamin en Dennis.
Inderdaad een van de slechtste in het bestaan van GTST.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag hij toch wel zeggen, en zeg nou zelf: het was een saaie slechte aflevering.
Tsss,wat had je dan gewild?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:39 schreef edje34 het volgende:
[..]
Inderdaad een van de slechtste in het bestaan van GTST.
Die klote Albert Verlinden liet weer ff zien dat Rick en Anita ook kwamen.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:55 schreef Frey het volgende:
Ah, de goeie titel![]()
Kwam net een reclame van de dubbele kerstaflevering, daar zag je al een paar beelden![]()
Maar de "oude bekenden" lieten ze net buiten beeld![]()
Je kon toch ook naar de nachtmis???quote:
Wat was er zo erg aan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
Wat een verschrikkelijk saaie zeikaflevering zeg.
Totaal geen spanning en verschrikkelijk voorsprelbaar.!
Dat zag je ookal in de sneak van gisteren.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:40 schreef edje34 het volgende:
[..]
Die klote Albert Verlinden liet weer ff zien dat Rick en Anita ook kwamen.
Wat meer spanning en actie,dit sloeg nergens op.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:43 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wat meer spanning en actie,dit sloeg nergens op.![]()
Dit was ook een keer mooi hoor zo als een tot tranen geroerde Harmsen op de begraafplaats.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:43 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wat meer spanning en actie,dit sloeg nergens op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in ieder geval niet bij en ik hoop ook datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. snel ontslagen wordt.Wat een schoenen!
Maar daarvoor krijgen we:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
``Hallo``, ik ben geen schrijver bij GTST.quote:Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
Ik vond het ook geweldig,iedereen had mooie kleding en mooie kapsels.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit was ook een keer mooi hoor zo als een tot tranen geroerde Harmsen op de begraafplaats.
En Ludo en Janine die samen naar Nina gaan.![]()
![]()
Wij van SOP ook niet.Toch rollen er mooie verhalen uit.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:45 schreef edje34 het volgende:
[..]
``Hallo``, ik ben geen schrijver bij GTST.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Mag hij toch wel zeggen, en zeg nou zelf: het was een boeiende goeie aflevering.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik kan me dat hele kind niet herinnerenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Rickie groeit ook volgens de gtst snelheid.Was Anita zwanger? Hoe komen ze eraan?
![]()
Ja Anita was zwanger. Maar Rickie werd geboren toen Rik in de gevangenis zat dus Micky werd de peet vader eerst. Maar toen stond Rik opeens weer voor de deur.You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Anita is toch HIV positief? En ze werd zwanger. Ik herinner me vaag iets van toestanden rond de geboorte, in het ziekenhuis.......![]()
![]()
Het sperma van Rik is kunstmatig ingebracht en toen was het spannend of Rickie ook ziek was.You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
was een gweldig mooie aflevering vooral die flashbacks.
ik vond de flashbacks van robert en laura heel mooi, die 2 horen gewoon bij elkaarDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Ik vond de aflevering gaan. Ik vond het wel leuk om die flashbacks weer te zien. Ik vond het erg zielig voor Oom Govert.![]()
Ik hoop niet dat Robert weer aan de drank gaat, want anders krijgen we dat gezeik weer!![]()
Maar ja, zo gaat dat met alcoholisten.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:02 schreef Heleen17 het volgende:
Ik hoop niet dat Robert weer aan de drank gaat, want anders krijgen we dat gezeik weer!Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ja inderdaad.quote:
De aflevering was dan misschien oke, maar met zo'n cliff verpesten ze de boel weer.
![]()
Mogen ze daar in meerdijk ook eens een gelukkige kerst hebben![]()
Ze sloten de aflevering juist mooi af.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Mooi....quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:40 schreef Frey het volgende:
Mogen ze daar in meerdijk ook eens een gelukkige kerst hebben![]()
Ze sloten de aflevering juist mooi af.![]()
Het was gewoon duf en on-creatief... waar waren de onthullingen enzo?![]()
Die komen op het bal over 2 weken.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi....![]()
Het was gewoon duf en on-creatief... waar waren de onthullingen enzo?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Helemaal mee eens.Jammer dat Martine bijna tot niks te doen had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:19 schreef digispeed het volgende:
was een gweldig mooie aflevering vooral die flashbacks.
ik vond de flashbacks van robert en laura heel mooi, die 2 horen gewoon bij elkaar![]()
![]()
7 januari.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi....![]()
Het was gewoon duf en on-creatief... waar waren de onthullingen enzo?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Wat een boeiend zeg,wat een Cliff.quote:Op zaterdag 25 december 2004 09:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat Benjamin het liet sneeuwen.![]()
``Kijk het sneeuwt``Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
Maar het is toch een speciale aflevering !!quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:21 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wat een boeiend zeg,wat een Cliff.
``Kijk het sneeuwt``![]()
Dat zien die ONZ mensen niet. Ik snap trouwens niet wat die hier opeens moetenquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is toch een speciale aflevering !!
You and me baby ain't nothin' but mammals
Do it again now
![]()
![]()
Ik heb het vreselijk gemist deze week, nou weet ik niet of Charlie tegen Nick heeft verteld dat ze zwanger is!!
wie brengt me ff op de hoogte??
Zijn er foto's van nieuwe kapsels, ben wel benieuwd nu
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past![]()
Nee, het was echt drie keer niks.quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar het is toch een speciale aflevering !!
Dat BReeZaH's zoals jij in extase raken als Robin zegt dat Benjamin het laat sneeuwen is tot daar aan toe, maar vind het nou niet vreemd als wij zeggen dat het gewoon ontzettendwas.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: