abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24241683
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:11 schreef Dada het volgende:
Isabella heeft inderdaad een heel vaal, grauw gezicht Airelle.
.

Ach ja... zolang ze maar psycho doet vind ik alles best .
pi_24241685
Nou ik heb het wel weer genoeg gezien hoor. De gtst schrijvers hebben geen ideeen meer, het is op, afsluiten maar. Robert wederom aan de drank , laat hem dan vermoorden ofzo, zinloos geweld ofzo. Wat een bagger.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_24241704
..en toch blijf ik kijken
Correct en tevens juist...
  maandag 27 december 2004 @ 20:38:38 #279
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24241763
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:35 schreef Dada het volgende:
Nou ik heb het wel weer genoeg gezien hoor. De gtst schrijvers hebben geen ideeen meer, het is op, afsluiten maar. Robert wederom aan de drank , laat hem dan vermoorden ofzo, zinloos geweld ofzo. Wat een bagger.
aiai
pi_24241765
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:36 schreef bar_rel het volgende:
..en toch blijf ik kijken
Ik niet! Afgelopen vrijdag heb ik het laatste kwartiertje gezien en dan dus vanavond nog na maanden geen gtst te hebben gekeken. Heb nu wel weer genoeg gezien
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
pi_24241887
Ik mis de cast met Rik Anita Job Julian Kim Che Roos Arthur Suzanne Daniel Jessica Hedwig Sylvester Gijs enzo.
In goudkust lieten ze toen eens een boot zinken om de halve cast tevermoorden bij gtst ook een goed idee? Zijn we van die Sjors Dennis Ray Morris typjes af.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 27 december 2004 @ 20:53:41 #282
109180 Woelli
pi_24242034
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik mis de cast met Rik Anita Job Julian Kim Che Roos Arthur Suzanne Daniel Jessica Hedwig Sylvester Gijs enzo.
In goudkust lieten ze toen eens een boot zinken om de halve cast tevermoorden bij gtst ook een goed idee? Zijn we van die Sjors Dennis Ray Morris typjes af.
jah maar wat schiet je der mee op,, jouw cast komt niet erug hoor !!
  maandag 27 december 2004 @ 20:54:19 #283
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_24242049
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

aiai
Inderdaad,ook vanavond ging het weer nergens over.
GTST loopt op z`n eind,laat een bom vallen ofzo.
Dan is heel Meerdijk weg gevaagd en zijn we van die shit verhalen verlost,of trap die schrijvers eruit.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_24242082
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:53 schreef Woelli het volgende:

[..]

jah maar wat schiet je der mee op,, jouw cast komt niet erug hoor !!
Dan kunnen ze mensen van de toneel school laten komen in plaats van die breezer gezichtjes die ze van straat afhalen of die zich via casting bureau's aanbieden.
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  maandag 27 december 2004 @ 21:22:43 #285
109180 Woelli
pi_24242513
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Dan kunnen ze mensen van de toneel school laten komen in plaats van die breezer gezichtjes die ze van straat afhalen of die zich via casting bureau's aanbieden.
Tjah dat is maybe wel waar
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 21:25:08 #286
42184 crew  DaMart
pi_24242571
quote:
Op maandag 27 december 2004 20:54 schreef edje34 het volgende:

[..]

Inderdaad,ook vanavond ging het weer nergens over.
GTST loopt op z`n eind,laat een bom vallen ofzo.
Dan is heel Meerdijk weg gevaagd en zijn we van die shit verhalen verlost,of trap die schrijvers eruit.
Misschien kan Fok! GTST overnemen of zo... oude schrijvers eruit, en op Fok! worden nieuwe verhaallijnen bedacht... lijkt me een leuke uitdaging
  maandag 27 december 2004 @ 21:27:28 #287
109180 Woelli
pi_24242630
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Misschien kan Fok! GTST overnemen of zo... oude schrijvers eruit, en op Fok! worden nieuwe verhaallijnen bedacht... lijkt me een leuke uitdaging
goh goh,, gij hebt fantasie
maar wel leuk ideetje
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 21:37:12 #288
42184 crew  DaMart
pi_24242829
Om te beginnen, een 'vermoeden' over het geheim van Dorothea en Bing...

In Suriname is Bing in contact gekomen met een mysterieuze westerling. Hij blijkt jaren geleden in de jungle te zijn neergestort en na vele omzwervingen in Suriname terehct te zijn gekomen. Hij weet alleen niets van zijn verleden. Het enige wat hij heeft is een adres in Meerdijk. Aangezien zijn moeder daar woont, heeft Bing gevraagd of zij weet waar dat is, en Dorothea herkende het meteen als het adres van Laura.

Daarom heeft Dorothea een verhaal verzonnen, dat ze haar huis kwijt is en zo, en heeft zich zo onderdak weten te verschaffen bij Laura thuis. Ze doet alsof ze Lotje spreekt in de geestenwereld, en zegt dat Arnie nog leeft, as Bing hem heeft herkend op foto's van vroeger. Laura gelooft hier niets van, en verklaart Dorothea en Bing voor gek. En dan staat de vreemdeling ineens bij haar voor de deur... en blijkt het niet Arnie maar Philip te zijn die uit is op wraak voor wat laura hem in het verleden heeft geflikt.
pi_24242987
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:37 schreef DaMart het volgende:

In Suriname is Bing in contact gekomen met een mysterieuze westerling. Hij blijkt jaren geleden in de jungle te zijn neergestort en na vele omzwervingen in Suriname terehct te zijn gekomen. Hij weet alleen niets van zijn verleden. Het enige wat hij heeft is een adres in Meerdijk. Aangezien zijn moeder daar woont, heeft Bing gevraagd of zij weet waar dat is, en Dorothea herkende het meteen als het adres van Laura.

Daarom heeft Dorothea een verhaal verzonnen, dat ze haar huis kwijt is en zo, en heeft zich zo onderdak weten te verschaffen bij Laura thuis. Ze doet alsof ze Lotje spreekt in de geestenwereld, en zegt dat Arnie nog leeft, as Bing hem heeft herkend op foto's van vroeger. Laura gelooft hier niets van, en verklaart Dorothea en Bing voor gek. En dan staat de vreemdeling ineens bij haar voor de deur... en blijkt het niet Arnie maar Philip te zijn die uit is op wraak voor wat laura hem in het verleden heeft geflikt.
Het kan zomaar dat jij net het geheim heb geraden.Arnie terug,maar natuurlijk! Dat stond al een tijd geleden in een TV-Gids.
  maandag 27 december 2004 @ 22:10:18 #290
109180 Woelli
pi_24243541
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:37 schreef DaMart het volgende:

haha, goed verhaal
wat een fantasie heb jij man !!
pi_24243638
Dortohea
pi_24243772
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:14 schreef Orginial het volgende:
Dortohea
Laat dat mens gauw optiefen!
pi_24243896
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:21 schreef Airelle het volgende:

[..]

Laat dat mens gauw optiefen!
Nee man.Maar ze moet niet met Jef gaan,dat is zo cliché
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 22:27:29 #294
42184 crew  DaMart
pi_24243960
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:10 schreef Woelli het volgende:

[..]

haha, goed verhaal
wat een fantasie heb jij man !!
Ach ja, als ik ooit zonder werk kom te zitten, kan ik altijd nog bij Endemol gaan solliciteren he
pi_24243989
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:27 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ach ja, als ik ooit zonder werk kom te zitten, kan ik altijd nog bij Endemol gaan solliciteren he
* Orginial lijkt dat ook fantastisch.
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 22:28:52 #296
42184 crew  DaMart
pi_24244001
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:25 schreef Orginial het volgende:

[..]

Nee man.Maar ze moet niet met Jef gaan,dat is zo cliché
Misschien is Ludo nog een optie dan, aangezien die nu bezig is met zijn rondje langs, over en onder alle vrouwen van Meerdijk
pi_24244034
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef DaMart het volgende:

[..]

Misschien is Ludo nog een optie dan, aangezien die nu bezig is met zijn rondje langs, over en onder alle vrouwen van Meerdijk
Nee aangezien Ludo dezelfde smaak heeft als Robert (zoals je vandaag kon zien), zal hij eerder gaan voor Laura ( ).
  Moderator maandag 27 december 2004 @ 22:31:09 #298
42184 crew  DaMart
pi_24244058
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

* Orginial lijkt dat ook fantastisch.
Er staat me vaag iets bij dat iemand een tijdje geleden alternatieve verhaallijnen postte op Fok, weet iemand wat daarmee gebeurd is? Dat was wel leuk omt e lezen namelijk.

[ Bericht 12% gewijzigd door DaMart op 27-12-2004 22:42:37 ]
pi_24244892
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Er staat me vaag iets bij dat iemand een tijdje geleden alternatieve verhaallijnen postte op Fok, weet iemand wat daarmee gebeurd is? Dat was wel leuk omt e lezen namelijk.
Dat was van Dizer.
Volgens mij gebeurd er niets mee en hij doet het tegenwoordig ook niet meer...
pi_24244954
Jef de ijsbeer, en Dorothea de bruine beer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')