Een soap draait niet alleen om spanningquote:Op maandag 27 december 2004 11:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik thuis al.
Het moet gewoon superspannend zijn, niet dat zoet-sappige geneuzel.![]()
jah maar het is toch leuker als het een speciale aflevering is dat er ook iets speciaals gebeurt.quote:Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Een soap draait niet alleen om spanning![]()
Heel juist.quote:Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
jah maar het is toch leuker als het een speciale aflevering is dat er ook iets speciaals gebeurt.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 27 december 2004 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Een soap draait niet alleen om spanning![]()
* bar_rel eens is,quote:Op maandag 27 december 2004 12:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar op kerstavond (een speciale aflevering) moeten ze wel met iets spannends komen natuurlijk.
Jaa!quote:Op maandag 27 december 2004 12:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
* bar_rel eens is,
vorig jaar was het bv spannend
Robbert die bekende van Charlie toch?quote:Op maandag 27 december 2004 12:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jaa!
Ludo en Stefano in de Bush bush.
Sjors die werd verkracht door Nick.
Dinner in huize Fischer met allemaal spannende onthullingen.
Ja en Milan vroeg Charlie ten huwelijk.quote:Op maandag 27 december 2004 12:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Robbert die bekende van Charlie toch?
jammer dat hun nooit zijn getrouwd !!quote:Op maandag 27 december 2004 12:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja en Milan vroeg Charlie ten huwelijk.
Dit jaar was het eens niet spannend maar gewoon mooi en gezeligquote:Op maandag 27 december 2004 12:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar op kerstavond (een speciale aflevering) moeten ze wel met iets spannends komen natuurlijk.
precies !!quote:Op maandag 27 december 2004 13:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dit jaar was het eens niet spannend maar gewoon mooi en gezelig
ze hadden iets meer met Charlie moeten doen !!quote:Op maandag 27 december 2004 15:09 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond de kerstaflevering echt supersaai, zoetsappig en de flashbacks waren ook niet echt om warm voor te draaien. Ik vond er echt geen bal aan.
lekkerding johquote:Op maandag 27 december 2004 15:45 schreef 2609 het volgende:
wat zag die robert er uit zeg vroeger :S
Jef dan. Die is al 20 jaar hetzelfde.quote:Op maandag 27 december 2004 15:45 schreef 2609 het volgende:
wat zag die robert er uit zeg vroeger :S
Aleen hijs wat dikker, ietsjes grijzer en nartuurlijk iets dommerquote:Op maandag 27 december 2004 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Jef dan. Die is al 20 jaar hetzelfde.
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 27 december 2004 11:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik thuis al.
Het moet gewoon superspannend zijn, niet dat zoet-sappige geneuzel.![]()
En Laura ook.quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef Dizer het volgende:
Robert en Janine zijn de enigen in de serie die met de jaren er steeds beter uit komen te zien
en Sjors dan !!quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef Dizer het volgende:
Robert en Janine zijn de enigen in de serie die met de jaren er steeds beter uit komen te zien
Janine is in het echt toch pas 25?quote:Op maandag 27 december 2004 19:00 schreef Dizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |