Bij de MediaMarkt in Breda.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Das goedkoop
Welke MediaMarkt was dat?
Cole spoilerquote:Op maandag 2 mei 2005 08:45 schreef Koningin het volgende:
Cole
Hij zag er echt wel beter uit als vroeger hoor![]()
Wie weet hoe lang ie blijft en wat ie van plan is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cole spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
Duhh, heel de aflevering ging over liefde. Dat vond ik wel minder.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef DarkElf het volgende:
ja op de een of andere manier zat zijn haar heel vreemd fluffy
I know ik ben vreemd
maar in eerdere seizoenen was het een echte stoere vent, en dat vond ik nu echt niet
WTF? Leven jullie in het verleden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Stiekem vind ik het wel een goede zet van de seriemakers dat Leo geen whitelighter, elder of avatar is. Als je hem vergelijkt met hoe hij in de eerste serie eruit zag, zie je duidelijk dat hij ouder geworden is. Dat zou in de (mogelijke) komende seizoenen alleen maar erger zijn geworden!
Maar wie zou de nieuwe whitelighter van de zusjes kunnen worden? Zelf denk ik dat Brody wel in aanmerking voor die rol kan komen... Of Chris, die voor een of andere reden weer uit de toekomst terug komt.![]()
Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
WTF? Leven jullie in het verleden?Denk dat ze bedoelen de nieuwe Whitelighter van the charmed ones, omdat Leo nu mortal is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
Kan Brody het niet zijn? Is dat onmogelijk ofzo. ik snap het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelen de nieuwe Whitelighter van the charmed ones, omdat Leo nu mortal is...
Dat was juist de discussie, of hij dat misschien kon gaan worden, ter vervanging van Leo...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Kan Brody het niet zijn? Is dat onmogelijk ofzo. ik snap het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |