Bij de MediaMarkt in Breda.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Das goedkoop
Welke MediaMarkt was dat?
Cole spoilerquote:Op maandag 2 mei 2005 08:45 schreef Koningin het volgende:
Cole
Hij zag er echt wel beter uit als vroeger hoor![]()
Wie weet hoe lang ie blijft en wat ie van plan is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cole spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
Duhh, heel de aflevering ging over liefde. Dat vond ik wel minder.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef DarkElf het volgende:
ja op de een of andere manier zat zijn haar heel vreemd fluffy
I know ik ben vreemd
maar in eerdere seizoenen was het een echte stoere vent, en dat vond ik nu echt niet
WTF? Leven jullie in het verleden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Stiekem vind ik het wel een goede zet van de seriemakers dat Leo geen whitelighter, elder of avatar is. Als je hem vergelijkt met hoe hij in de eerste serie eruit zag, zie je duidelijk dat hij ouder geworden is. Dat zou in de (mogelijke) komende seizoenen alleen maar erger zijn geworden!
Maar wie zou de nieuwe whitelighter van de zusjes kunnen worden? Zelf denk ik dat Brody wel in aanmerking voor die rol kan komen... Of Chris, die voor een of andere reden weer uit de toekomst terug komt.![]()
Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
WTF? Leven jullie in het verleden?Denk dat ze bedoelen de nieuwe Whitelighter van the charmed ones, omdat Leo nu mortal is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
Kan Brody het niet zijn? Is dat onmogelijk ofzo. ik snap het nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk dat ze bedoelen de nieuwe Whitelighter van the charmed ones, omdat Leo nu mortal is...
Dat was juist de discussie, of hij dat misschien kon gaan worden, ter vervanging van Leo...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Kan Brody het niet zijn? Is dat onmogelijk ofzo. ik snap het niet
Klopt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, wil niet lullig zijn. Maar er zijn nog niet veel afleveringen te gaan en de geruchten gaan de het hierbij eindigd...Of te wel het nog nut heeft om een nieuwe whitelighter te nemen...
quote:7x18 Little Box of Horrors
7x19 Freaky Phoebe
7x20 Imaginary Friends
7x21 Death Becomes Them
7x22 Something Wicca This Way Goes
De geruchten heb ik ook gehoord, maar daarmee is het nog niet voor de volle honderd procent zeker dat het stopt. Ik heb ook ergens gelezen dat de dames al wel voor een volgend seizoen hadden getekend...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, wil niet lullig zijn. Maar er zijn nog niet veel afleveringen te gaan en de geruchten gaan de het hierbij eindigd...Of te wel het nog nut heeft om een nieuwe whitelighter te nemen...
ik ga even checken..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef Smirnov het volgende:
In las in mij Tv-gids dat de aflevering van vrijdag voorlopig de laatset is op Net5. Iin een andere tv-gids staat volgende week vrijdag toch weer Chamed in gepland?
Weet iemand hoe dit zit?
ah. ik neem aan dat het een menselijke fout is.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:27 schreef Smirnov het volgende:
Er stond een stukje bij de afl van vrijdag dat het de laatste aflvering van het seizoen was. Maar volgende week staat er weer gewoon Charmed? Het zal wel aan die pruts tv-gids liggen!
Ik denk omdat ze het zo laten weten, dat er wel nog een seizoen komtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:28 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
17 Mei (vandaag) zal the WB naar buiten brengen of er nog een seizoen komt of niet, op Spoilerfix staat er iig sinds vandaag 'renewed', maar ik kan op officiele sites nog niks vinden erover.
Volgens mij was hte geen make-upquote:Op zondag 22 mei 2005 09:43 schreef SlimShady het volgende:
ik kreeg kotsneigingen van dat lelijke vrouwtje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |