Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:21 schreef Mental_Phoenix het volgende:
Het deed me namelijk heel erg denken aan de slotafleveringen van het vorige seizoen. Waarin het verschil tussen onze wereld en het slechte evenbeeld van onze wereld uitgewerkt werd. Daar werd ook in duidelijk gemaakt dat het goede nodig is, om het slechte in balans te houden. Net zoals het goede nodig is, om het slechte in balans te houden.
Mij ook!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het deed mij ook erg denken aan het slot van 't 4e seizoen van Angel.
Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Heeft iemand de DVD box al gehaald? Ik ga 'm zo halen bij de MediaMarkt. Hopend dat 'ie daar het goedkoopst is
33 euroquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan je zo posten voor hoeveel je hem hebt gehaald????
Bij de MediaMarkt in Breda.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Das goedkoop
Welke MediaMarkt was dat?
Cole spoilerquote:Op maandag 2 mei 2005 08:45 schreef Koningin het volgende:
Cole
Hij zag er echt wel beter uit als vroeger hoor![]()
Wie weet hoe lang ie blijft en wat ie van plan is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cole spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?
Duhh, heel de aflevering ging over liefde. Dat vond ik wel minder.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:04 schreef DarkElf het volgende:
ja op de een of andere manier zat zijn haar heel vreemd fluffy
I know ik ben vreemd
maar in eerdere seizoenen was het een echte stoere vent, en dat vond ik nu echt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |