quote:Op donderdag 23 december 2004 22:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Sorry, beroepsdeformatie ik bedoel natuurlijk Single. Een shingle is een soort dakbedekking.
Lekker betrouwbare website...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:00 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het van een web-log, de echte naam van de zanger is Harm Breemer
Minstens een jaar of 20...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:04 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb het maar even opgezocht, en het staat daar een beetje misleidend. Ze bedoelen waarschijnlijk de eerste Nederlandstalige single van die artiest, omdat hij daarvoor een hit had met een Engelstalig nummer. 1975 is echt veel te laat voor "de" eerste Nl-talige single.
Was dat niet Alexander Curly?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, ik heb het nagezocht en het klopt inderdaad niet helemaal. Ik verander de vraag bij deze naar:
Onder welke naam werd Harm Breemer bekend.
Sorry voor het ongemak, ik had al zo lang geen vraag gesteld. Paniek enzo.......
Twee goed!quote:Op donderdag 23 december 2004 23:25 schreef bukgeit het volgende:
Carl Craig, Juan Atkins en Derrick May?
Niets tegenin te brengenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:26 schreef bukgeit het volgende:
CC niet he.. Kevin Saunderson?
Een juiste rechtzettingquote:Op donderdag 23 december 2004 23:29 schreef bukgeit het volgende:
Carl Craig is van de tweede generatie.
Dat moet Planet E zijn.quote:Vervolgvraag: hoe heette Carl Craig's eerste platenlabel?
That so? Ik hou de techno tegenwoordig niet meer zo bij.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:35 schreef bukgeit het volgende:
Klopt. En het bestaat nog steeds.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:37 schreef GLO het volgende:
[..]
That so? Ik hou de techno tegenwoordig niet meer zo bij.
Creepy paginaquote:
Hints:quote:Geen idee wat betreft je vraag.
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:51 schreef bukgeit het volgende:
Dan zal 3. Motions zijn.
We komen er welquote:Op donderdag 23 december 2004 23:57 schreef bukgeit het volgende:
Robbie van Leeuwen denk ik als een van de twee.
Nee, Galaxy-Lin was een Nederlandse, zelfs Haagse band. Net als The Motions. Ook beide heren zijn op en top Hagenezen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tim Hardin?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:05 schreef bukgeit het volgende:
Ereburger vanwege Venus?
De zanger van The Motions...quote:Die ander ken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |