Eitje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:06 schreef bukgeit het volgende:
Alleen Nick Drake klopt. Laat maar, geen goede vraag. Een soort variant hierop:
Noem tien albums uit je eigen collectie waarvan je denkt dat niemand anders ze heeft. Om 15.35 check ik de antwoorden. Bij een eventuele gelijke stand stel ik een tie break-vraag.
Wél Sebadoh, maar niet compleetquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:21 schreef ranja het volgende:
Overigens, slowcore-slut en dan geen Sebadoh?
Ik nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:35 schreef bukgeit het volgende:
Heeft een van de anderen iets uit de lijst van Mark of Seborik?
Ik had het niet gezegd, maar twee bands noemen is wat magerquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
dde - rai 2
dde - vi skal fest
dde - vi er konga
dde - det gar likar na
indochine - paradize
indochine - un jour dans notre vie
indochine - 7000 danses
indochine - le baisser
indochine - wax
indochine - dancetaria
Gewoon bij Plato gekocht.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Hoe kom jij aan The Ghost, bukgeit?
Zeker weten? Die is opgenomen tijdens een Canadese toer en in NL amper op de markt verschenen. Bedoel je niet Ghost Topic?quote:
* aansluitquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:40 schreef Seborik het volgende:
Mark was eerder, geef het punt maar aan hem.
Idd goed dat ik toen niet online was, want anders had ik je je toetsenbord met groene zeep laten wassen...quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef ranja het volgende:
Maar goed, zoiets. Ook al denk ik dat ik alle Vanessa Paradis albums ook wel kan noemen, van de huidige online-trivia-ers denk ik niet dat iemand iets van haar heeft....
quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef GLO het volgende:
Idd goed dat ik toen niet online was, want anders had ik je je toetsenbord met groene zeep laten wassen...
* GLO heeft alles van La Paradis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |