abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:22:54 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24176643
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou, Meki? Waar blijven ze?
Misschien dat Bansheeboy zich weer een van de Holocaustontkenners kan betonen waar het zojuist over ging, dat verlevendigt het debat doorgaans.
Waar heb jij het over ? We kunnen ons beter wenden tot on-topic taferelen, me dunkt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:23:09 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24176650
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nou, Meki? Waar blijven ze?
Misschien dat Bansheeboy zich weer een van de Holocaustontkenners kan betonen waar het zojuist over ging, dat verlevendigt het debat doorgaans.
Precies, van een simpel dreigbriefje naar een moslima naar holocaustontkennig. Spannend, waar gaat dat heen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:24:56 #28
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24176688
Is die 250.00E notarieel vastgelegd?
Zo niet, dan zou ik mij daar geen zorgen om maken.

Voor het overige ken ik enkel moslims die het gratis en voor niets doen.

Conclusie, zo'n bedreiging moet je niet zo serieus nemen.
Koranfascisme bedankt Islam
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:27:01 #29
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24176745
Haha wat lopen ze in Belgie achter zeg

In Nederland stuurt men dreigmailtjes en in de jaren 80 en begin 90'er jaren zond men dreigfaxen, maar briefjes? LOL!
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 24 december 2004 @ 11:30:21 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24176808
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef machteld het volgende:

Dat zei ik ook al, maar pas maar op: ik werd hier door Groot-Moderator Sidekick meteen voor 'extreem-rechts gespuis' uitgemaakt en hierboven doet mijn idool BansheeBoy een suggestie richting holocaustrevionisme
pi_24183727
Wat een belgennieuws,zal me niks verbazen als die vlaming ze naar zichzelf stuurt om met z'n inteelthoofd op tv te komen,zenden ze nog uit ook op het journaal;er is in vlaanderen wel groter nieuws als er iemand zich doodrijdt of als ze een file hebben zijn ze ook helemaal fier.Ik ga op zeker het jaaroverzicht op de VRT kijken,vooral de grootste sportmomenten wordt weer lachen.
NAAM Paolo Di Canio 'Pallocca' ('Dikkerdje'), 'The Animal'
GEBOREN 9 juli 1968, Rome, Italië
LAND Italië
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:22:43 #32
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24186305
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 17:21 schreef livetothegoal het volgende:
Wat een belgennieuws,zal me niks verbazen als die vlaming ze naar zichzelf stuurt om met z'n inteelthoofd op tv te komen,zenden ze nog uit ook op het journaal;er is in vlaanderen wel groter nieuws als er iemand zich doodrijdt of als ze een file hebben zijn ze ook helemaal fier.Ik ga op zeker het jaaroverzicht op de VRT kijken,vooral de grootste sportmomenten wordt weer lachen.
75% van het "nieuwsoverzicht" zal wel weer over Amerika/Israel en Nederland gaan, die Belgen hebben echt een ongezonde obsessie daarmee
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24187560
ja..! juist omdat nederland feiten blijft negeren .... amerikaanse/israelisch terrorisme blijft door, moslims pikken het nieuws vanuit eigen zenders..en zo wordt nedrland aangekeken als topmedeplichter van dat terrorisme
pi_24187816
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:17 schreef zurich het volgende:
ja..! juist omdat nederland feiten blijft negeren
Nederland? Spreek voor....je eigen.
quote:
amerikaanse/israelisch terrorisme blijft door
Is het ooit begonnen?
quote:
moslims pikken het nieuws vanuit eigen zenders..
Ja, de wijken worden er een stuk vrolijker op door die schotelantennes. Overigens is 99% van het ''nieuws'' op die zenders gif waarbij zelfs FOX nog kinderachtig afsteekt.
quote:
en zo wordt nedrland aangekeken als topmedeplichter van dat terrorisme
''Topmedeplichter?'' Als dat geen terrorisme is, weet ik het niet meer.
pi_24197378
Die zaakwaarnemer verdient een lintje. Meer mensen moeten zo'n goede ruggegraat hebben.
  zondag 26 december 2004 @ 12:54:00 #36
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_24216072
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:

Ja, de wijken worden er een stuk vrolijker op door die schotelantennes. Overigens is 99% van het ''nieuws'' op die zenders gif waarbij zelfs FOX nog kinderachtig afsteekt.
Ik denk dat jij een beetje meehuilt met de wolven in het bos. Het lijkt mij zeer sterk dat jij bv een arabische zender zoals Al Jazeera volgt en verstaat wat men zegt.
Maar goed: het klinkt buitenlands en is dan toch slecht?

toch?

pi_24216284
Heel erg dit, maar idd : Hirshi Ali en Wilders krijgen 10 van dit soort brieven, elke dag.
pi_24217175
[quote
quote:
Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik denk dat jij een beetje meehuilt met de wolven in het bos.
Ik denk dat jij nogal snel tevreden bent met je eigen conclusies.
quote:
Het lijkt mij zeer sterk dat jij bv een arabische zender zoals Al Jazeera volgt en verstaat wat men zegt.
Het lijkt mij zeer sterk dat onbevooroordeelde lezing van het door jou geciteerde stukje deze overtuiging zou kunnen scheppen. Blijkbaar leef je in een grot en ben je er niet van op de hoogte dat er al vrij veel publiciteit rond Al Jazeera is geweest, ook op Nederlandse zenders, met ondertiteling. Bovendien is er een fijne Engelstalige site van Al Jazeera,

http://english.aljazeera.net/HomePage
quote:
Maar goed: het klinkt buitenlands en is dan toch slecht?

toch?
Wat zou een boutade van Nyrem zijn zonder verplichte verdachtmaking en gesmijt met bruine verf? Ga zo door, zeloot.
pi_24231834
quote:
Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef jerryx het volgende:
Heel erg dit, maar idd : Hirshi Ali en Wilders krijgen 10 van dit soort brieven, elke dag.
Zij krijgen haatbrieven omdat ze zelf haten. De vrouw met die hoofddoek haatte niemand en deed gewoon haar werk.

Maar afhankelijk van je standpunt over moslims, zou je het een of het ander kunnen denken.
  maandag 27 december 2004 @ 10:59:42 #40
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24232049
Hirsi Ali, Geert wilders, wijlen Theo van G. (zijn zoon), Mary Poppins, Pim Fortuyn, George Bush en Tony Blair zijn allemaal personen die haatbrieven hebben ontvangen omdat ze duidelijk hebben laten merken onverdraagzaam te zijn. De man in kwestie heeft niemand kwaad gedaan, alleen omdat hij een respectabele hoofddoekdragende vrouw heeft werken voor hem ontvangt hij dreigbrieven van geesteszieke poltergeists

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 27 december 2004 @ 14:03:14 #41
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_24234710
Het ironische van de hele zaak is dan nog dat je in die fabriek juist verplicht bent (uit hygienische redenen) om op de werkvloer je haar te bedekken ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 29 december 2004 @ 14:37:57 #42
pi_24276434
Bedreigde bedrijfsleider en werkneemster uitgenodigd bij koning
De zaakvoerder van het Ledegemse delicatessenbedrijf Rik Remmery en werkneemster Naïma van het bedrijf worden op 12 januari door koning Albert II ontvangen, zo heeft Remmery bevestigd. De bedrijfsleider en de moslimvrouw kregen al vier dreigbrieven omdat de vrouw een hoofddoek draagt.

De zaakvoerder werd door de kabinetschef van de koning opgebeld met de vraag of hij een bezoek aan de vorst wou brengen. Volgens de kabinetschef volgt Albert de zaak op de voet en is hij onder de indruk van de beslissing van de zaakvoerder niet te capituleren voor de briefschrijver.

"Ik vind het een hele eer om uitgenodigd te worden door de koning", aldus Remmery. "Ik heb de uitnodiging aanvaard en zal Naïma meenemen." Voor het overige is nog geen doorbraak geboekt in de speurtocht naar de brievenschrijver. "Ik ben er van overtuigd dat het gerecht veel moeite doet om tot een oplossing te komen", zei de bedrijfsleider nog.

"Ondertussen komt Naïma al opnieuw werken. Ook zij is blij met de uitnodiging van de koning." Op de website van Unizo liepen al meer dan 17.000 steunbetuigingen voor de zaakvoerder, zijn familie en de belaagde vrouw binnen.
  woensdag 29 december 2004 @ 14:47:24 #43
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24276595
Ach gut, het mag bij de koning komen

Doe mij ook zo'n brief, ik wil dat mens (de koningin dus) ook weleens ontmoeten.
  donderdag 30 december 2004 @ 13:05:23 #44
pi_24296145
Vijfde dreigbrief voor Remmery

De zaakvoerder van de delicatessenzaak NV Remmery uit Ledegem heeft woensdag een vijfde dreigbrief ontvangen. Dat zegt het parket van Kortrijk. Over de inhoud van de brief heeft het parket niks meegedeeld. De briefschrijver eist dat Remmery zijn werkneemster Naïma Amzil ontslaat. Deze moslimvrouw draagt een hoofddoek op het werk.

Al sinds eind november krijgt de zaakvoerder van de NV Remmery dreigbrieven getekend door de organisatie Nieuw Vrij Vlaanderen. In de brieven dreigt de organisatie ermee het bedrijf in brand te steken en belooft ze 250.000 euro aan de persoon die de man vermoordt. De moslimvrouw werkt nog steeds in het bedrijf en heeft enkele dagen gewerkt zonder hoofddoek. Voorlopig heeft het Kortrijkse gerecht nog geen spoor van de dader. (voc, belga)
  donderdag 30 december 2004 @ 13:08:58 #45
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24296218
We doen natuurlijk samen ons best . Maar echt stormlopen wil het nog niet echt heh, dit topic?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:55:24 #46
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_24345838
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef machteld het volgende:

Heb ik teveel gezegd?
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Aanhouding na bedreiging werkgever van moslimvrouw

Gepubliceerd op vrijdag 31 december 2004

BRUSSEL/LEDEGEM/KORTRIJK (ANP) - De politie in het Vlaamse Kortrijk heeft vrijdagmiddag een man aangehouden omdat hij de Belgische werkgever van een moslimvrouw heeft bedreigd. Dat meldden vrijdagavond Belgische media.

Het gaat om een inwoner van het West-Vlaamse Ledegem, waar het bedrijf ook gevestigd is. Volgens de Vlaamse publieke televisiezender VRT gaat het om een man die bij het bedrijf had gesolliciteerd en was afgewezen. Hij zou voorlopig worden gehoord als getuige. Bij zijn aanhouding heeft de man zich verzet. Daardoor raakten twee agenten lichtgewond.

In vijf anonieme dreigbrieven aan de bedrijfsleider van een visgroothandel en delicatessenbedrijf in Ledegem werd deze maand gevraagd om het ontslag van een 31-jarige werkneemster van Marokkaanse origine. De werkgever weigerde daaraan toe te geven, omdat hij tevreden is over haar werk. Wel is de vrouw ingegaan op de eis van de anonieme bedreiger dat zij haar hoofddoek niet meer op het werk zou dragen.
Koranfascisme bedankt Islam
  zondag 2 januari 2005 @ 18:48:27 #47
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_24358158
Een afloop geheel volgens verwachting

Wat een grap
pi_24360481
Afloop, grap?
Die man is alweer vrijgelaten. Er is wel een proces-verbaal opgesteld voor weerspannigheid.
Het parket heeft vandaag ook bekend gemaakt dat in de vijfde dreigbrief 'enkel' een kogel zat.
  maandag 3 januari 2005 @ 00:15:13 #49
88620 Compile
Cannon Project
pi_24363314
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:22 schreef gorgg het volgende:

Het parket heeft vandaag ook bekend gemaakt dat in de vijfde dreigbrief 'enkel' een kogel zat.
Precies, niet zo erg. Als er nou een wapen bij zat.....
pi_24371660
Het is een gevaarlijke trend. Gelukkig beheert de bedrijfsleider de crisis op een meer dan behoorlijke manier. Hij kan ook moeilijk anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')