Waar heb jij het over ? We kunnen ons beter wenden tot on-topic taferelen, me dunktquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Meki? Waar blijven ze?
Misschien dat Bansheeboy zich weer een van de Holocaustontkenners kan betonen waar het zojuist over ging, dat verlevendigt het debat doorgaans.
Precies, van een simpel dreigbriefje naar een moslima naar holocaustontkennig. Spannend, waar gaat dat heen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, Meki? Waar blijven ze?
Misschien dat Bansheeboy zich weer een van de Holocaustontkenners kan betonen waar het zojuist over ging, dat verlevendigt het debat doorgaans.
Dat zei ik ook al, maar pas maar op: ik werd hier door Groot-Moderator Sidekick meteen voor 'extreem-rechts gespuis' uitgemaakt en hierboven doet mijn idool BansheeBoy een suggestie richting holocaustrevionismequote:Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef machteld het volgende:
Is die 250.00E notarieel vastgelegd?
Zo niet, dan zou ik mij daar geen zorgen om maken.
Voor het overige ken ik enkel moslims die het gratis en voor niets doen.
Conclusie, zo'n bedreiging moet je niet zo serieus nemen.
75% van het "nieuwsoverzicht" zal wel weer over Amerika/Israel en Nederland gaan, die Belgen hebben echt een ongezonde obsessie daarmeequote:Op vrijdag 24 december 2004 17:21 schreef livetothegoal het volgende:
Wat een belgennieuws,zal me niks verbazen als die vlaming ze naar zichzelf stuurt om met z'n inteelthoofd op tv te komen,zenden ze nog uit ook op het journaal;er is in vlaanderen wel groter nieuws als er iemand zich doodrijdt of als ze een file hebben zijn ze ook helemaal fier.Ik ga op zeker het jaaroverzicht op de VRT kijken,vooral de grootste sportmomenten wordt weer lachen.
Nederland? Spreek voor....je eigen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:17 schreef zurich het volgende:
ja..! juist omdat nederland feiten blijft negeren
Is het ooit begonnen?quote:amerikaanse/israelisch terrorisme blijft door
Ja, de wijken worden er een stuk vrolijker op door die schotelantennes. Overigens is 99% van het ''nieuws'' op die zenders gif waarbij zelfs FOX nog kinderachtig afsteekt.quote:moslims pikken het nieuws vanuit eigen zenders..
''Topmedeplichter?'' Als dat geen terrorisme is, weet ik het niet meer.quote:en zo wordt nedrland aangekeken als topmedeplichter van dat terrorisme
Ik denk dat jij een beetje meehuilt met de wolven in het bos. Het lijkt mij zeer sterk dat jij bv een arabische zender zoals Al Jazeera volgt en verstaat wat men zegt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, de wijken worden er een stuk vrolijker op door die schotelantennes. Overigens is 99% van het ''nieuws'' op die zenders gif waarbij zelfs FOX nog kinderachtig afsteekt.
Ik denk dat jij nogal snel tevreden bent met je eigen conclusies.quote:Op zondag 26 december 2004 12:54 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een beetje meehuilt met de wolven in het bos.
Het lijkt mij zeer sterk dat onbevooroordeelde lezing van het door jou geciteerde stukje deze overtuiging zou kunnen scheppen. Blijkbaar leef je in een grot en ben je er niet van op de hoogte dat er al vrij veel publiciteit rond Al Jazeera is geweest, ook op Nederlandse zenders, met ondertiteling. Bovendien is er een fijne Engelstalige site van Al Jazeera,quote:Het lijkt mij zeer sterk dat jij bv een arabische zender zoals Al Jazeera volgt en verstaat wat men zegt.
Wat zou een boutade van Nyrem zijn zonder verplichte verdachtmaking en gesmijt met bruine verf? Ga zo door, zeloot.quote:Maar goed: het klinkt buitenlands en is dan toch slecht?
toch?
Zij krijgen haatbrieven omdat ze zelf haten. De vrouw met die hoofddoek haatte niemand en deed gewoon haar werk.quote:Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef jerryx het volgende:
Heel erg dit, maar idd : Hirshi Ali en Wilders krijgen 10 van dit soort brieven, elke dag.
Heb ik teveel gezegd?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef machteld het volgende:
Is die 250.00E notarieel vastgelegd?
Zo niet, dan zou ik mij daar geen zorgen om maken.
Voor het overige ken ik enkel moslims die het gratis en voor niets doen.
Conclusie, zo'n bedreiging moet je niet zo serieus nemen.
Precies, niet zo erg. Als er nou een wapen bij zat.....quote:Op zondag 2 januari 2005 21:22 schreef gorgg het volgende:
Het parket heeft vandaag ook bekend gemaakt dat in de vijfde dreigbrief 'enkel' een kogel zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |