quote:Op donderdag 23 december 2004 19:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je probeerd vast vrienden te maken voor kerst?
NEE IK EET NIET MET JOU UIT 1 TROG!!!
je hebt het nu al tien keer gevraagd!
En nee is nee
daarom is hetr forum bij ons zo traagquote:Op donderdag 23 december 2004 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg QuietGuy wat maak je voor surprise?
QG is echt op het hele forum zowww snel
daar lijkt het op hequote:Op donderdag 23 december 2004 19:43 schreef BlueCurl het volgende:
godlike is niet vrolijk vandaag ???
jah daaromquote:Op donderdag 23 december 2004 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
En ik kan het weten zet er minimaal 5 per week
Mijn stagaires verlaten me ook allemaalquote:Op donderdag 23 december 2004 20:05 schreef BlueCurl het volgende:
morgen mijn allerlaatst dag op mijn stage. dus ik ga lekker op taart trakterenen dan volgende week nog een gamedag
stelletje nerds daaro
1 complete werkdag tegen elkaar gamen
en natuurlijk allerlei snacks en oliebollen want het is dan 31 december!
Ik weet er nog wel paar voor je!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:08 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Mijn stagaires verlaten me ook allemaal
de nieuwe zijn alweer bezig met soliciterenquote:Op donderdag 23 december 2004 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel paar voor je!![]()
Niet te oud nemen hequote:Op donderdag 23 december 2004 20:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
de nieuwe zijn alweer bezig met soliciteren
dat is cute
ik heb me ook rot gelachen om potentiele nieuwe opvolgers van mijquote:Op donderdag 23 december 2004 20:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
de nieuwe zijn alweer bezig met soliciteren
dat is cute
das niet liefquote:Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb me ook rot gelachen om potentiele nieuwe opvolgers van mij
Ahumquote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
das niet lief![]()
ik heb me rot gelachen bij mijn potentiele nieuw slaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |