ik heb me ook rot gelachen om potentiele nieuwe opvolgers van mijquote:Op donderdag 23 december 2004 20:11 schreef VeerMans het volgende:
[..]
de nieuwe zijn alweer bezig met soliciteren
dat is cute
das niet liefquote:Op donderdag 23 december 2004 20:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb me ook rot gelachen om potentiele nieuwe opvolgers van mij
Ahumquote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
das niet lief![]()
ik heb me rot gelachen bij mijn potentiele nieuw slaven
Ik wil wel je slaafje zijnquote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
das niet lief
ik heb me rot gelachen bij mijn potentiele nieuw slaven
ehm verklaar je nader dan?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee dat niet!!
Dat heb ik genoeg helaas
Je komt bij deze uit de kast?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb wel geill latex pakje en zweepjes![]()
![]()
![]()
hehe ik ook weer danquote:Op donderdag 23 december 2004 20:39 schreef BlueCurl het volgende:
over 3 jaar ben ik denk ik wel weer stagaieregeen idee hoe hogeschool rotterdam stages doet maar zal best wel weer iets van minimaal een half jaar zijn
of chemie of biologisch/medisch laboquote:Op donderdag 23 december 2004 20:44 schreef VeerMans het volgende:
[..]
hehe ik ook weer dan
welke opleiding?
das wel heel erg niet DIGquote:Op donderdag 23 december 2004 20:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of chemie of biologisch/medisch labo
nec neem ik aan?quote:Op donderdag 23 december 2004 21:00 schreef mschol het volgende:
wens mij succes ik ga proberen mijn nwec brander weer tot leven te wekken...
nec 1300a geprobeerd een auto reset firmware eropte zetten, dit misluktequote:Op donderdag 23 december 2004 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nec neem ik aan?
En suc6 in elk geval
Wat heb je dr mee gedaan?
quote:Op donderdag 23 december 2004 21:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nec 1300a geprobeerd een auto reset firmware eropte zetten, dit mislukte
maar nu heb ik via een dos boot flop + flasher em weer werkende MET een auto reset firmware
auto reset houdt in: alltijd regio code kunnen veranderen maar niet de check verwijderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |