quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:25 schreef het_fokschaap het volgende:
jaaaa, foto's van Haushofer. eindelijk een gezicht bij het genie van Fok !
Neuh, dat zou mensen maar afschrikken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:34 schreef het_fokschaap het volgende:
o ja, zou ik jou bijna vergeten ! hup, fotoboek aanmaken !
een cursus ruimte ? ja hoor, maar hoe gaan we dat invullen. online cursus of moeten we in een klasje zitten bij jou in de buurt ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:44 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Is er nu niemand geintresseerd in een cursus ruimte...
Ik weet waarneer ik gewaardeerd wordt (
)
Maarum ik denk dat Crash en ondergetekende best wel een info blokje kunnen vullen als daar behoefte aan is. Baanmechanica, grootheden, afstanden, ontdekkingen, nut van ruimtevaart, etc etc etc.![]()
Is ook weer zo. Misschien alleen wat theorie dat te maken heeft met vaak terugkerende vragen? Maar inderdaad, als je alles in zulke artikelen wilt proppen is er geen discussie meer nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:55 schreef Alicey het volgende:
Aan de andere kant is het niet de bedoeling dat we een encyclopedie worden natuurlijk....
Ik zal es kijken. Maar dan verschuil ik me ook achter een boek.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan moet je wel het jouwe openmaken, want anders kan ik niet antwoorden he.
Mja, gewoon wat basic topics. Genoeg om er je gedachtes es over te laten gaan. En voor de ruimte hoef je het niet te laten, want het bespaart basic-topics en herhalingen, en bevordert hopelijk het niveau. Het hoeft idd geen encyclopedie te worden, maar een beetje parate topics zou ik alleen maar toejuichen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:55 schreef Alicey het volgende:
Op zich zie ik wel wat in het idee van iteejer. Aan de andere kant is het niet de bedoeling dat we een encyclopedie worden natuurlijk.... Dat is dan weer een ander uiterste. Hoe zien jullie de invulling ongeveer ?
Die interesse maak je toch gewoon zelf, door een boeiend stuk in elkaar te flansen? Niets weerhoudt je, ga je gangquote:Op vrijdag 24 december 2004 17:44 schreef Marvin-THE-MARTiAN het volgende:
Is er nu niemand geintresseerd in een cursus ruimte...
Ik weet waarneer ik gewaardeerd wordt (
)
Maarum ik denk dat Crash en ondergetekende best wel een info blokje kunnen vullen als daar behoefte aan is. Baanmechanica, grootheden, afstanden, ontdekkingen, nut van ruimtevaart, etc etc etc.![]()
Ach, er zijn gewoon een paar dooddoeners in omloop die eens vakkundig zouden moeten worden afgevangen. Maar dat wordt toch moeilijk: echte zuigers zullen dan de FAQ gaan kritiseren (terwijl je oprecht in filosofie geïnteresseerde mensen niet schools moet gaan verplichten om eerst een boel theorie door te lezen).quote:Op vrijdag 24 december 2004 20:16 schreef Alicey het volgende:
Hoe hebben jullie concreet een FAQ in de zin zoals we het hier gebruiken in gedachten, wat voorbeeldjes?
Mijn eigen idee ligt min of meer in de richting om een sticky te hebben waarin mini-FAQ's staan en een (al dan niet sticky) topic waar gediscussierd/brainstormd kan worden over wat er in de FAQ topic moet worden opgenomen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:06 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ach, er zijn gewoon een paar dooddoeners in omloop die eens vakkundig zouden moeten worden afgevangen. Maar dat wordt toch moeilijk: echte zuigers zullen dan de FAQ gaan kritiseren (terwijl je oprecht in filosofie geïnteresseerde mensen niet schools moet gaan verplichten om eerst een boel theorie door te lezen).
De enige remedie die ik me kan voorstellen is dat je discussies over zo'n FAQ gewoon in een centraal topic houdt en na een zeker punt (gemeten volgens de zuigersindex) zelfs afkapt. Dan beperk je de overlast aanzienlijk.
Wat is dat nu voor een domme vergelijking.quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Akkersloot: als jij bij iemand thuis zoals hier discussieerd
Waar ik op doel is dat zoals iemand Mohammed "profeet Mohammed" mag noemen mag ik Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen. Dat is gewoon ieders recht en heeft niets met "Akkerslootisme" te maken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:18 schreef Alicey het volgende:
[is mijn goed recht]
Aan Fok zijn imo geen rechten te ontlenen.
Dan is het toch zéker het goed recht van iteejer om jou een lastpost te noemen? Ik snap niet waarover je zeurt hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat zoals iemand Mohammed "profeet Mohammed" mag noemen mag ik Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen. Dat is gewoon ieders recht en heeft niets met "Akkerslootisme" te maken.
euhm.. je zit hier wel in de/een huiskamer van internet hoor.. dus de analogie is zeker wel terecht.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:51 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een domme vergelijking.
WFL Feedback deel 3. Daar verder. Niet hier.quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat zoals iemand Mohammed "profeet Mohammed" mag noemen mag ik Mohammed "temporaalkwab epilepsie patient Mohammed" noemen. Dat is gewoon ieders recht en heeft niets met "Akkerslootisme" te maken.
Yep, en dan Haushofer af en toe ook een post in ONZ, dan blijken jullie nog dommer !quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:14 schreef Wolfje het volgende:
Indien daar behoefte aan is, ben ik best bereid om wat vaker een domme reactie in wfl te plaatsen. Door het contrast met de slimme opmerkingen, zullen deze laatste dan nóg slimmer lijken.
Ik denk dat het slim is om als eerste te komen tot een begripsvaststelling van de drie letters van ons forum (WFL)quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:12 schreef Alicey het volgende:
Mijn eigen idee ligt min of meer in de richting om een sticky te hebben waarin mini-FAQ's staan en een (al dan niet sticky) topic waar gediscussierd/brainstormd kan worden over wat er in de FAQ topic moet worden opgenomen.
Wat je zelf zegt is ben ik bang wel waar.. De pijlen zullen niet opgeborgen worden, maar gericht worden op de FAQ.. Hmm..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |