dat gefotosoepte oranje bandje is werelds...quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Doe Marijnissen een pruik en snor op en voila!
Zekers, maar het weerhoudt mij er niet van om af te sodden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:38 schreef sjun het volgende:
[..]
dat gefotosoepte oranje bandje is werelds...
Ik zag het in de gids staan, daarom ben ik maar der Untergang gegaan.quote:Op donderdag 23 december 2004 22:27 schreef George-Butters het volgende:
De sound of Music op Net5
Ik word altijd zo somber van deze film. Dan denk ik aan de Gristenfundamentalisten in Europa en de Vs en dan moet ik nog harder huilen![]()
![]()
![]()
Geef nu maar toe dat die oudere heer die in de film centraal staat je wel wat doet denken aan een andere wat oudere eveneens politiek geëngageerde man waarmee je tijdens de Vierhoutenconferenties persoonlijk mocht kennismaken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zag het in de gids staan, daarom ben ik maar der Untergang gegaan.
(daar zitten ook zingende kinderen in, maar die worden tenminste vergiftigd)
Nee, totaal niet, vegetarier vs. worstenmaker, humanist vs. fascist, megalomaan vs. visionair. Ze delen wel een bepaalde gedrevenheid.quote:Op vrijdag 24 december 2004 01:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Geef nu maar toe dat die oudere heer die in de film centraal staat je wel wat doet denken aan een andere wat oudere eveneens politiek geëngageerde man waarmee je tijdens de Vierhoutenconferenties persoonlijk mocht kennismaken.
waren het de 7 euries waard?quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:25 schreef RichardQuest het volgende:
Dat was me het kerstfeestje wel.
was je zwart?quote:
Ik vind anders dat hem dat oranje polsbandje zeker niet misstaat; het verschaft hem zowaar een menselijk trekje, en bovendien bevindt hij zich daarmee, zij het postuum, toch maar mooi in het selecte en respectabele gezelschap van actuele politieke gezagsdragers...quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Hij zou eens iets moeten gaan doen aan die oubolllige scheiding en dat Wehkamp-pak
wat gebeurde er dan? Ik hoor op een van die weblinks hoefgetraepel, het lijkt me iets van gothic of een spontaene ceremonie ofzoiets. Waarschijnlijk was ik ook gaan kijken als het in de buurt was.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:34 schreef RichardQuest het volgende:.
Het heeft overal z'n voordelen. Ik was denk ik de enige inckswaerte.
Nee. Niet gothic. Het was een blackmetal-gebeuren. Een vriend van me is helemaal into black metal en die had mij meegevraagd. Wat er gebeurde? Metalbands in vikingskledij (quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat gebeurde er dan? Ik hoor op een van die weblinks hoefgetraepel, het lijkt me iets van gothic of een spontaene ceremonie ofzoiets. Waarschijnlijk was ik ook gaan kijken als het in de buurt was.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee. Niet gothic. Het was een blackmetal-gebeuren. Een vriend van me is helemaal into black metal en die had mij meegevraagd. Wat er gebeurde? Metalbands in vikingskledij () die zaten te schreeuwen en zo. Allemaal Nederlandstalig
.
Ik kan me altijd wel vermaken....
dat gaat wel over als ze vriendinnen krijgen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:47 schreef RichardQuest het volgende:
Wat typisch is, je komt elke keer dezelfde mensen tegen, wat voor muziek er ook speelt. Altijd zijn er dezelfde mensen...
Het is een beetje het loser-gedeelte van Eindhoven.quote:Op vrijdag 24 december 2004 02:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat gaat wel over als ze vriendinnen krijgen hoor
Maak er wat van zou ik zeggen. Later kom je ze namelijk weer tegen als je een tv wilt kopen ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een beetje het loser-gedeelte van Eindhoven.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 december 2004 02:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maak er wat van zou ik zeggen. Later kom je ze namelijk weer tegen als je een tv wilt kopen ofzo
Zelfs in Amsterdam heb je zulke mensen hoor.quote:
Dat geloof ik best, ik verbaas me er altijd nog over dat het in een stad als Eindhoven nog mogelijk is dat er zo'n klein kliekje is.quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zelfs in Amsterdam heb je zulke mensen hoor.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 03:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, ik verbaas me er altijd nog over dat het in een stad als Eindhoven nog mogelijk is dat er zo'n klein kliekje is.
Het schijnt dat voor sommige users al een ip-ban van kracht is. Een daarvan is een van mijn vaste emailvrienden. Hij staat geregisteerd als geband voor een aantal maanden in MED, maar onderhand is dat stilletjes en zonder verdere uitleg omgezet in een ip-ban.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Er word een ip-ban voor akkersloot overwogen.![]()
Kennelijk heeft hij na "11 September" voor HP/De Tijd een artikel geschreven met de titel "Er is iets mis met de islam", zo lees ik op internet. "Frentrop bepleit een onderzoek naar het inherente geweld van de islam, om alvast de conclusie te trekken dat dit geloof verboden moet worden als het gedachtegoed niet blijkt te deugen. Dat hebben we per slot van rekening ook met het nazisme gedaan", aldus http://www.wi.christenunie.nl/index.php?Hoofd=/nieuws.php&tekstId=29, maar aangezien ik het artikel zelf niet gelezen heb of nergens kan vinden, schreef ik in mijn eerdere post dan ook 'kennelijk'.quote:Op vrijdag 24 december 2004 00:36 schreef sjun het volgende:
Ik heb hem geen verbod op islam zien bepleiten, daar lijkt hij me nu helemaal niet het type voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |