Tsja, of je er echt vrolijk van word is een tweede.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De natte droom van Bos en Dijkstal.![]()
Het verschil met Nabil en Wilders is dat de eerste een wereld voorstaat die niet de westerse is, verder is hij wel degelijk al eens veroordeeld geweest en zijn er beelden geweest van vlagverbranding. Ik zie Wilders dat soort dingen niet doen, behalve dat hem wat toeschrijvingen worden gedaan door lieden als jij. Breek me de bek dus niet open over onschuld en bewezen tegendelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag hem niet vanwege het feit dat ie bepaalde "opruiende uitspraken doet", melde je net in je post. Voor de rest is hij nergens voor veroordeeld, of ie nu ergens verdacht van is of niet. Iemand is nog altijd onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Inderdaad, dat is goed. Maar de lijn die Balkie voert lijkt weinig meer op wat er beloofd werd, dat blijkt wel uit de lage steun binnen het CDA. Dat vind ik minachtend.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:29 schreef Monidique het volgende:
We hebben geen directe democratie. Wederom, godzijdank,.
Er zal in de tussentijd wel een kogel afgevuurd wordenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:30 schreef Chewie het volgende:
Aan de rechterkant zit verder niks serieus en voor Wilders is 2007 denk ik te ver weg.
Wat een onzin zeg, "hij staat een wereld voor die niet de westerse is". Dus omdat hij een andere mening heeft over bepaalde zaken staat hij meteen "een wereld voor die niet de westerse is". Dan zie ik het nut niet van politieke partijen/vrijheid van meningsuiting/democratie, aangezien iedereen die een andere mening heeft meteen af wordt geschoten. Wilders heeft weldegelijk opruiende uitspraken gedaan, met name "ik lust de hoofddoekjes rauw" e.d, mijnsinszien is dat erger dan een vlag verbranden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het verschil met Nabil en Wilders is dat de eerste een wereld voorstaat die niet de westerse is, verder is hij wel degelijk al eens veroordeeld geweest en zijn er beelden geweest van vlagverbranding. Ik zie Wilders dat soort dingen niet doen, behalve dat hem wat toeschrijvingen worden gedaan door lieden als jij. Breek me de bek dus niet open over onschuld en bewezen tegendelen.![]()
Door het gedraai van Bos weet ik eigenlijk al helemaal niet meer waar pvda voor stond.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is goed. Maar de lijn die Balkie voert lijkt weinig meer op wat er beloofd werd, dat blijkt wel uit de lage steun binnen het CDA. Dat vind ik minachtend.
Eén mening van een man tegenover een belediging van een hele natie? Hoepel op zeg.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, "hij staat een wereld voor die niet de westerse is". Dus omdat hij een andere mening heeft over bepaalde zaken staat hij meteen "een wereld voor die niet de westerse is". Dan zie ik het nut niet van politieke partijen/vrijheid van meningsuiting/democratie, aangezien iedereen die een andere mening heeft meteen af wordt geschoten. Wilders heeft weldegelijk opruiende uitspraken gedaan, met name "ik lust de hoofddoekjes rauw" e.d, mijnsinszien is dat erger dan een vlag verbranden.
Die is nog veel erger. Een rasechte opportunist.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door het gedraai van Bos weet ik eigenlijk al helemaal niet meer waar pvda voor stond.![]()
Een mening? Wahahah droom maar lekker verder. You wish dat het maar "een mening was". Ik neem aan dat je ook de rest van de uitzending van Zembla hebt gezien? Wij zijn ons allang aan het preparen to leave: Een huis in Marokko geld op de bankrekeningen aldaar etc etc. Eerst dit land nog even in een burgeroorlog storten.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eén mening van een man tegenover een hele natie? Hoepel op zeg.
Ook uit linkse hoek komen nu geluiden die die islam als natievernietiger niet langer gewenst is. Prepare to leave.![]()
Hoepel maar snel op als je dit soort onzin gaat uitkramen. We zijn jullie beu.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een mening? Wahahah droom maar lekker verder. You wish dat het maar "een mening was". Ik neem aan dat je ook de rest van de uitzending van Zembla hebt gezien? Wij zijn ons allang aan het preparen to leave: Een huis in Marokko geld op de bankrekeningen aldaar etc etc. Eerst dit land nog even in een burgeroorlog storten.
Als je maar voor jezelf spreekt. Ik heb liever Mutant dan jij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoepel maar snel op als je dit soort onzin gaat uitkramen. We zijn jullie beu.![]()
Dan ga je toch fijn met hem mee?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als je maar voor jezelf spreekt. Ik heb liever Mutant dan jij.
Efficiënter als jij gaat. Naar, weet ik veel, Finland of zo.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ga je toch fijn met hem mee?![]()
Kan je niet lezen ofzo. Eerst dit land nog even in een burgeroorlog stortenquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoepel maar snel op als je dit soort onzin gaat uitkramen. We zijn jullie beu.![]()
Ik heb een fijn huisje in Tanger, 3 verdiepingen, net een flat...maar het is 1 huis! Met een garage voor 2 auto's en een hele grote mooie tuin!quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan ga je toch fijn met hem mee?![]()
Over mijn lijk, dit land zal ik nooit en te nimmer laten overheersen door de islam en idioten als jij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Efficiënter als jij gaat. Naar, weet ik veel, Finland of zo.
Krijg je geen kans voor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo. Eerst dit land nog even in een burgeroorlog storten
Zul je mijn stembiljet moeten komen pikken, aaahtje.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over mijn lijk, dit land zal ik nooit en te nimmer laten overheersen door de islam en idioten als jij.![]()
Democratie leeft bij gratie van het volk, Peerke.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:49 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zul je mijn stembiljet moeten komen pikken, aaahtje.
Tss wat is er toch gebeurd met die lieve moslimsquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo. Eerst dit land nog even in een burgeroorlog storten
Ze laten de ware aard zien. Blijven knuffelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tss wat is er toch gebeurd met die lieve moslims![]()
Die zijn geradicaliseerd....door aah.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tss wat is er toch gebeurd met die lieve moslims![]()
Ik pleit voor een fatwa tegen mensen die dit nog uit durven sprekenquote:
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn geradicaliseerd....door aah
Ik mag geen wijn dus daarom doen we ook nooit water bij de wijn, maar water bij niet-alcoholische dranken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
Nou, ja, als je kijkt naar de radicalisering sinds de moord op Fortuyn.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
Nou, ja, als je kijkt naar de radicalisering sinds de moord op Fortuyn.
[afbeelding]
Hoeveel water heb jij ooit bij de wijn gedaan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.![]()
Zeer veel, gedogen en nog eens gedogen. Totdat het water aan de lippen staat.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:59 schreef Dildo het volgende:
[..]
Hoeveel water heb jij ooit bij de wijn gedaan?
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeer veel, gedogen en nog eens gedogen. Totdat het water aan de lippen staat.
Ik zou het doucheputje maar eens ontstoppen dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!
Dan is je doucheputje verstoptquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |