Ze laten de ware aard zien. Blijven knuffelen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tss wat is er toch gebeurd met die lieve moslims![]()
Die zijn geradicaliseerd....door aah.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tss wat is er toch gebeurd met die lieve moslims![]()
Ik pleit voor een fatwa tegen mensen die dit nog uit durven sprekenquote:
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die zijn geradicaliseerd....door aah
Ik mag geen wijn dus daarom doen we ook nooit water bij de wijn, maar water bij niet-alcoholische dranken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
Nou, ja, als je kijkt naar de radicalisering sinds de moord op Fortuyn.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:58 schreef Monidique het volgende:
Nou, ja, als je kijkt naar de radicalisering sinds de moord op Fortuyn.
[afbeelding]
Hoeveel water heb jij ooit bij de wijn gedaan?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Moslims die nooit water bij de wijn hebben willen doen, die laten zich natuurlijk ook snel radicaliseren. Ze wachten gewoon op een goed moment. Nee, die chantage gaat niet door.![]()
Zeer veel, gedogen en nog eens gedogen. Totdat het water aan de lippen staat.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:59 schreef Dildo het volgende:
[..]
Hoeveel water heb jij ooit bij de wijn gedaan?
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeer veel, gedogen en nog eens gedogen. Totdat het water aan de lippen staat.
Ik zou het doucheputje maar eens ontstoppen dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!
Dan is je doucheputje verstoptquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik douche staat het water ook aan mn lippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |