Nou, een baviaantje is er niks bijquote:Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef m@x het volgende:
Als ik die verhalen over rode billetjes lees moet ik de hele tijd aan baviaantjes denken snoop. Misschien dat zij ook met vaseline kunnen smeren, dan vallen ze tenminste niet meer zo op. Beterschap Morris
Wat je in elk geval kunt doen is een doorgesneden ui naast haar bedje zetten. Ook het hoofdeinde wat omhoog zetten kan helpen om haar meer lucht te geven (paar boeken onder de poten of dikke handdoek onder de matras). Zielig hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef ezzi het volgende:
Ilse is nu strontverkouden en kan bijna niet meer drinken. Alles zit dicht. Iemand tips hoe ik haar neusje vrij kan maken van slijm. Ik heb zo'n neuszuigertje en ze heeft in een kruidenbadje gezeten.
Lees wel mee maar heb niks meer te zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef Rottdog het volgende:
Jolietje hoe is het met jou en je mammaof komt LB helemaal nooit meer posten
![]()
Kai heeft vannacht zo liggen klieren dat meneerm@x en ik te laat op waren om de ha te bellen. Morgen weer een nieuwe kans.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef dutchie het volgende:
M@x, heb je de ha al gebeld? Je verhaal klinkt echt niet gezond.![]()
Nog even over die eigenwijsheid; maak je borst maar nat!![]()
HIj heeft nu 39.3 hoorde ik net en is een beetje hangerig. Hij drinkt wel goed en diarree was iets minder. Hopelijk gaat het snel weer beter.quote:Op donderdag 30 december 2004 14:11 schreef dutchie het volgende:
Ach Snoopy, is zoooooo zielig een kindje met koorts.Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt.
(mooie avatar heb je trouwens)
Inderdaad...ook lekker dichtbij je, als ze huilt is het gauw weer over!quote:Op donderdag 30 december 2004 16:03 schreef snoopy het volgende:
Suzanna, leuk zo'n kleintje tegen je aan in de draagzak![]()
Mag een babietje al meteen in zo'n draagzak dan? Mijn zus had het erover dat ze er pas in mochten als ze zelf hun hoofdje overeind kunnen houden. Maar op de verpakking van mijn draagzak staat dat ze er vanaf 3,5 kilo in kunnen en dat er idd zo'n neksteun zit. Dus zou gewoon moeten kunnen dan lijkt me..quote:Op donderdag 30 december 2004 15:57 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst met Noa naar buiten geweest in de draagzak! (daarvóór wel met de wagen) Erg leuk, en ook handig bleek achteraf, want anders had ik niet in de bus gepast (nog twee moeders met kleintjes én wagens...er passen er niet meer dan twee in zag ik!)...
Was wel even wennen, ik had het idee dat haar hoofdje niet genoeg werd ondersteund óf ze niet makkelijk kon ademen (hoofdje naar voren of achteren geleund...) maar bij de Prénatal winkel zeiden ze dat het gewoon goed ging zo, en dat ik alleen moest opletten of ze nog genoeg ruimte bij haar neusje had. Dus achteraf ging het gewoon goed.
Ik voel me overigens erg breed met een baby vóór en een rugzak achter...maar ja, is wel nodig als je een aantal dingen moet halen, anders wordt het zo'n gesjouw...
Tja en Beefcake? Ik denk dat het kwartje nu wel valt...(niet lullig naar jou bedoeld trouwens)quote:Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef dutchie het volgende:
LB, hoezo heb je niets meer te zeggen? Heb ik iets gemist?![]()
En idd waar is LadyS eik?Zijn we allemaal zo druk met de feestdagen? Dat zou een verklaring kunnen zijn. Want normaal gesproken worden we hier toch platgespammed met foto's van Amber.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |