abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24282688
quote:
Op woensdag 29 december 2004 19:54 schreef m@x het volgende:
Als ik die verhalen over rode billetjes lees moet ik de hele tijd aan baviaantjes denken snoop. Misschien dat zij ook met vaseline kunnen smeren, dan vallen ze tenminste niet meer zo op . Beterschap Morris
Nou, een baviaantje is er niks bij De billen van Morris geven bijna licht Hij lijkt er niet al te veel last van te hebben (drinken, lachen en slapen doet ie nog ) alleen het verschonen is iets minder leuk

M@x, gewoon even de huisarts bellen morgen. Heb ik ook gedaan over de diarree van Morris vandaag (en de rode billen natuurlijk). In zijn geval blijkt er weer een virus te heersen op het moment dat ongeveer 8 dagen kan/mag duren. Weet je maar mooi waar je aan toe bent met Kai
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 29 december 2004 @ 20:41:36 #252
24188 Belana
kloon van belana
pi_24283089
Och Sugar, ik zat hier te lezen en ik dacht "hoe zou dat eruit zien?" en toen kwam de foto van maria... ik vind het er heel zielig uit zien en ik kan me voorstellen dat het enorm wennen is. Ik hoop dat het beter gaat meis... dikke
stormy waters...
sailin'
  woensdag 29 december 2004 @ 21:33:06 #253
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24284193
Dikke kus voor Maria. Och meissie wat moet dat vervelend zijn voor je. Ik hoop dat het snel beter gaat.

Ilse is nu strontverkouden en kan bijna niet meer drinken. Alles zit dicht. Iemand tips hoe ik haar neusje vrij kan maken van slijm. Ik heb zo'n neuszuigertje en ze heeft in een kruidenbadje gezeten.
  woensdag 29 december 2004 @ 21:35:23 #254
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24284254
Onze kraamhulp draaide een plukje watten in een puntje, maakte dat nat met gekookt water en duwde dat diep in Kai's neusje en draaide het er dan snel weer uit. Er kwam dan altijd behoorlijk wat snot mee.Misschien kan je dat eens proberen Ezzi.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24284282
Sugar hoe is het nu met Maria ??? nog een heel dikke voor jullie 3tjes

M@x bel idd de huisarts even morgen dan weet je het helemaal zeker en krijg je er miscchien wel iets voor

Ezzi ik hoop dat Ilse snel weer beter is verkouden zijn is echt niet leuk, wat ik wel es voorbij zag komen was dat ze het neusje uitzogen met hun mond Ezzi, voor de rest heb ik geen idee, succes iig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 29 december 2004 @ 22:17:25 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24285382
Het is hier nog net zo verschrikkelijk moeilijk als de afgelopen 2 dagen. Ik moet zo huilen om haar. Ze is echt zo zielig.

Vanochtend had ze dus wel zelf in haar bedje geslapen!
Daarna alleen helemaal niet meer, hoe we het ook geprobeerd hebben. Ze wordt zó kwaad, dat ze zichzelf urenlang wakker houdt. Hoe meer we in de buurt zijn, hoe bozer ze lijkt. Maar haar al die tijd met rust laten helpt ook weer niet. We hebben alles geporbeerd, zijn echt bijna ten einde raad.
Mijn moeder opperde een paracetamol als susser. Misschien doen we dat wel. karin opperde dat ook al. Wie weet verlicht het het ongemak voor haar?

Oh, please, laat dit heel snel ophouden...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 22:21:56 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24285494
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef ezzi het volgende:
Ilse is nu strontverkouden en kan bijna niet meer drinken. Alles zit dicht. Iemand tips hoe ik haar neusje vrij kan maken van slijm. Ik heb zo'n neuszuigertje en ze heeft in een kruidenbadje gezeten.
Wat je in elk geval kunt doen is een doorgesneden ui naast haar bedje zetten. Ook het hoofdeinde wat omhoog zetten kan helpen om haar meer lucht te geven (paar boeken onder de poten of dikke handdoek onder de matras). Zielig hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24285906
Sugar, wat moeilijk voor jullie
Ik ga duimen dat ze in slaap valt
wel een pittig meissie, die geeft niet zo snel op
pi_24286544
Misschien werkt die paracetamol idd. niet geschoten is altijd mis Sugar. Nogmaals dikke en ik duim heel hard dat Maria wat slaap in kan halenen jullie ook
  woensdag 29 december 2004 @ 23:22:04 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24287104
Mieters de laatste paar dagen best veel gebeurd hier.

Danyel grote vent hoop dat je gauw weer beter bent en dat je snel weer met papa en mama mee mag.

Sugar voor jou een hele dikke knuff , je bent heel sterk meid

Maria lievvie het is voor je eigen bestwil hopelijk kun je nog even doorzetten meisje en wen je er op de 1 of andere manier aan

Verdikkie Djulian het zit jou en je mammie ook niet mee zo he

Ach gossie Morris bij de rode billetjes brigade

Ilse zo vol met slijm meiss toch kleine tip: in de badkamer gaan zitten met de deur dicht alleen de hete kraan aan zodat je stoom op de badkamer krijgt, wil nog wel eens opluchtend werken.

Jolietje hoe is het met jou en je mamma of komt LB helemaal nooit meer posten

Sugar misschien toch niet een gek idee om een paramolletje te geven misschien werkt het wel ontspannend en wat soezerig.
pi_24287588
Sugar toch wat moet zoiets moeilijk zijn zeg een heel dikke knuffel en een
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 29 december 2004 @ 23:50:54 #262
61800 Rottdog
pi_24287919
Hoe is het eigenlijk met Amber of zijn we nu allemaal een beetje weggetrokken
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 23:54:50 #263
43556 miss_dynastie
pi_24288021
Sugar
  donderdag 30 december 2004 @ 09:52:42 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24292811
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef Rottdog het volgende:

Jolietje hoe is het met jou en je mamma of komt LB helemaal nooit meer posten
Lees wel mee maar heb niks meer te zeggen.
Maar met Jolie is alles goed. Center Parcs vond ze leuk, ze heeft gezwommen enzo Voor de rest is ze druk met d'r dingen, rollen en vanaf de rug d'r hoofd omhoog doen. Alles gaat goed
Voor de liefhebbers, ze heeft nu ook een grote stoel en dat maakt d'r erg blij
Succes allemaal met zieke kindjes en arme kleintjes in beugel, kom op he!
pi_24292821
Jolie Die met die hoed
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24292897
Sugar, hoe is het met jullie?
  donderdag 30 december 2004 @ 10:41:06 #267
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24293394
LB, hoezo heb je niets meer te zeggen? Heb ik iets gemist?

En idd waar is LadyS eik? Zijn we allemaal zo druk met de feestdagen? Dat zou een verklaring kunnen zijn. Want normaal gesproken worden we hier toch platgespammed met foto's van Amber.

M@x, heb je de ha al gebeld? Je verhaal klinkt echt niet gezond.
Nog even over die eigenwijsheid; maak je borst maar nat!

Ik denk trouwens dat ik heel ms weet waarom Léon zo'n tijd al zo slecht doorslaapt 's nachts. Eigenlijk dacht ik altijd dat het een kwestie was van de speen kwijt. Maar dat zou betekenen dat hij wakker genoeg was om zich dat te beseffen.
Afgelopen dinsdag was ik bij mijn buurvrouwtje uit het ziekenhuis, wat ik al vertelde. Zij vertelde dat ze Nathalie nog een flesje gaf om 22.00. Geprobeerd haar eraf te krijgen, maar idd veel wakker 's nachts. Ze dronk het flesje half leeg en was vertrokken.
Gisteravond toch maar geprobeerd en wat denk je? Meneertje is alleen om 23.30 wakker geweest vanwege een knal buiten en heeft verder tot een uur of 07.00 doorgeslapen. Toen hoorde ik hem kletsen en is hij weer in slaap gevallen tot een uur of 8.
Het cb kan me de boom in, voorlopig krijgt hij gewoon weer een flesje tegen 22.00. Hij heeft dus gewoon honger 's nachts, denk ik. Vanavond gaan we verder experimenteren.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24293594
dutchie, Piet heeft ook nog heel lang 's avonds een fles gehad hoor, kan vast geen kwaad dus als dat werkt gewoon doen.

sugar hoe is 't vannacht met Maria gegaan? ik hoop zo dat ze zich er inmiddels bij neergelegd heeft...

morris wat zielig zulke kapotte billen. hopelijk werkt het zalfje snel.

luchtbel GEWELDIGE foto's van jolie! leuk dat Centerparks zo goed bevallen is! en ik hoop dat je hier weer gewoon komt schrijven hoor over jullie belevenissen. ladyS jij toch hopelijk ook he?

ezzi dat stomen in de badkamer wilde ik ook nog zeggen maar dat heeft rottdog al genoemd. beterschap voor ilse!
  donderdag 30 december 2004 @ 11:37:13 #269
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24294416
Het gaat beter!!!!!

Vannacht in bed geslapen, we zijn zo trots!!!!
En nu (ik ben aan 't werk) hoorde ik van vriendje dat ze weer slaapt! In haar bedje!

Blij!!!!! Dankjewel allemaal! Nu hopen dat die beugel werkt!!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24294524
Wat een opluchting Sugar

Morris heeft nu ook nog koorts Zieligerd. Hij is thuis bij z'n papa en ik zit op mijn werk
pi_24294732
gelukkig Sugar nu jullie ook weer beetje bijtanken

Ben blij dat alles met Jolietje goed gaat Luchbel en leuke foto's

Agossie Morris nu echt ziekies
pi_24294784
Goed zo Maria!
  FOK!fossiel donderdag 30 december 2004 @ 12:20:47 #273
2628 Karin
pi_24295258
Sugar wat fijn

Dutchie Bram heeft tot hij 1 jaar was ongeveer nog een fles pap gekregen om 22.30 uur. Anders trok hij ook de nacht niet. Beter om 22.30 nog een flesje dan om 5 uur 's ochtends er al uit omdat hij scheurde van de honger en daarna natuurlijk niet meer ging slapen.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:40:05 #274
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24295636
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef dutchie het volgende:

M@x, heb je de ha al gebeld? Je verhaal klinkt echt niet gezond.
Nog even over die eigenwijsheid; maak je borst maar nat!
Kai heeft vannacht zo liggen klieren dat meneerm@x en ik te laat op waren om de ha te bellen. Morgen weer een nieuwe kans.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_24296137
ik heb gewoon de huisarts gebeld buiten de vaste beltijd.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:11:12 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24297484
Ach Snoopy, is zoooooo zielig een kindje met koorts. Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt.
(mooie avatar heb je trouwens )

Maria!! Goed zo meissie!

Ik ben blij te lezen dat het oké is om nog een late fles te geven. Ik had al een tijdje mijn vermoedens, maar wilde het toch nog even proberen. We zien wel hoe het verder gaat.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:22:58 #277
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24297732
Het gaat toch weer minder. Vandaag overdag dan.
Maar goed, one step at the time? Ik hoop het zo!

M@x, sterkte met Kai!
En Snoop, jij met mijn schoonzoontje, zielig, hoor!
  donderdag 30 december 2004 @ 14:56:18 #278
61800 Rottdog
pi_24298361
Jolie wat heb jij een mooie hoed en een gave stoel
Zoë heeft hetzelfde rompertje met my first christmas
Lekker he Jolie in het zwembad spetteren

Dutchie als het daaraan ligt zou ik er ook om 22.00 een fles indoen. Zo is dan iedereen blij, jullie een goede nachtrust en Leon ook een lekkere nacht

Sugar toch lekker dat ze de nacht goed is doorgekomen
  donderdag 30 december 2004 @ 15:00:44 #279
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24298454
dutch, hier ook nog steeds een late fles hoor! (hoewel wij niet aan wakker maken doen.. daarna weigert ze te gaan slapen. Als ze zelf komt voor een fles slaapt ze daarna zonder problemen weer in). Heel af en toe (komt steeds een beetje vaker voor) trekt ze de hele nacht door van 19.30 tot 7.30

Al die zieke kindjes
Maria in d'r spreidbroek.. Ik zag trouwens bij de supermarkt de Ouders van December staan met een artikel over spreidbroek (zat in plastic kon dus niet goed kijken, maar stond op de voorkant)

Hier heeft de antibiotica waanzinnig werk gedaan.. Afgezien van een snotneusje heeft Saskia nergens meer last van Geen hoesten, geen hangerigheid.. Ze eet weer goed (en sinds de antibiotica slaapt ze vaker door)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_24299531
Ik ben vandaag voor het eerst met Noa naar buiten geweest in de draagzak! (daarvóór wel met de wagen) Erg leuk, en ook handig bleek achteraf, want anders had ik niet in de bus gepast (nog twee moeders met kleintjes én wagens...er passen er niet meer dan twee in zag ik!)...
Was wel even wennen, ik had het idee dat haar hoofdje niet genoeg werd ondersteund óf ze niet makkelijk kon ademen (hoofdje naar voren of achteren geleund...) maar bij de Prénatal winkel zeiden ze dat het gewoon goed ging zo, en dat ik alleen moest opletten of ze nog genoeg ruimte bij haar neusje had. Dus achteraf ging het gewoon goed.
Ik voel me overigens erg breed met een baby vóór en een rugzak achter...maar ja, is wel nodig als je een aantal dingen moet halen, anders wordt het zo'n gesjouw...
pi_24299639
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:11 schreef dutchie het volgende:
Ach Snoopy, is zoooooo zielig een kindje met koorts. Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt.
(mooie avatar heb je trouwens )
HIj heeft nu 39.3 hoorde ik net en is een beetje hangerig. Hij drinkt wel goed en diarree was iets minder. Hopelijk gaat het snel weer beter.

dutchie als ie beter slaapt met die fles zou ik het ook gewoon doen hoor

Sugar

Suzanna, leuk zo'n kleintje tegen je aan in de draagzak
pi_24299982
Beterschap voor alle kleintjes trouwens...ik zal het nog wel gaan meemaken dat Noa ziek is en ik moet er niet aan denken, het lijkt me super zielig.
Dus BETERSCHAP!! voor de baby's, en STERKTE!! voor de moeders...
pi_24300017
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:03 schreef snoopy het volgende:

Suzanna, leuk zo'n kleintje tegen je aan in de draagzak
Inderdaad...ook lekker dichtbij je, als ze huilt is het gauw weer over!
pi_24301711
quote:
Op donderdag 30 december 2004 15:57 schreef Suzanna het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst met Noa naar buiten geweest in de draagzak! (daarvóór wel met de wagen) Erg leuk, en ook handig bleek achteraf, want anders had ik niet in de bus gepast (nog twee moeders met kleintjes én wagens...er passen er niet meer dan twee in zag ik!)...
Was wel even wennen, ik had het idee dat haar hoofdje niet genoeg werd ondersteund óf ze niet makkelijk kon ademen (hoofdje naar voren of achteren geleund...) maar bij de Prénatal winkel zeiden ze dat het gewoon goed ging zo, en dat ik alleen moest opletten of ze nog genoeg ruimte bij haar neusje had. Dus achteraf ging het gewoon goed.
Ik voel me overigens erg breed met een baby vóór en een rugzak achter...maar ja, is wel nodig als je een aantal dingen moet halen, anders wordt het zo'n gesjouw...
Mag een babietje al meteen in zo'n draagzak dan? Mijn zus had het erover dat ze er pas in mochten als ze zelf hun hoofdje overeind kunnen houden. Maar op de verpakking van mijn draagzak staat dat ze er vanaf 3,5 kilo in kunnen en dat er idd zo'n neksteun zit. Dus zou gewoon moeten kunnen dan lijkt me..

Ga ik dat binnenkort ook eens proberen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24301918
Is het trouwens verantwoord om met de baby in de draagzak te gaan fietsen?
Want ik vind het vrij lastig om op sommige plekken te komen. Boodschappen is net te doen lopend, maar veel dingen zijn net te ver weg, en zijn van huis uit lastig te bereiken met ov. Normaal zou ik dat met de fiets doen, maar nu met Noah gaat dat ook niet zomaar. En als Micha er is kunnen we met de auto, maar die moet natuurlijk ook gewoon werken. En in een fietszitje mag ie pas als ie kan zitten toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 december 2004 @ 18:47:33 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_24302616
Jolie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 30 december 2004 @ 19:12:54 #287
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_24303143
Ik zou het niet doen Tex, als je valt komt je baby met zijn ruggetje op het stuur terecht, of jij bovenop hem.
Bovendien kijk je zelf vast heel goed uit, maar andere mensen niet....
In een fietszitje mag ie pas als ie goed kan zitten.
Ik heb wel gezien dat mensen de maxicosi achterop de fiets hadden, daar is een speciale beugel voor. De baby wordt dan min of meer door de maxicosi beschermd igg van een ongeluk.
Op de site van maxicosi staat daar meer over, maximee heet dat ding geloof ik.
Ik had zelf nog geen rijbewijs toen mijn zoon klein was, en heb dus idd kilometers gelopen
Dat went best snel, achter een kinderwagen loop je zo een eind weg.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_24303184
Ik las laatst ergens dat een babietje pas met 6 weken in een draagzak mocht. Op aanraden van een fysiotherapeut in het ziekenhuis. Dit ivm met de sterkte van rug en nek.
Ik heb laatst wel gefietst met Morrisin een draagzak en dat ging goed. Men raadt het sterk af geloof ik. Ik begreep dat het link is met een noodstop. Je kindje kan zijn/haar rug breken als het tegen het stuur slaat. Ik heb zelf zo'n mamafiets met een heel wijd stuur dus volgens mij moet het wel kunnen. Maar je moet op je eigen gevoel af gaan.
  donderdag 30 december 2004 @ 23:45:00 #289
61800 Rottdog
pi_24308803
Ben er in elk geval geen voorstander van, vindt het gewoon doodeng zo'n klein frummeltje in een draagzak op de fiets te vervoeren. Het zal je maar gebeuren 100 keer gaat het goed en dan die 101 waarbij het wel verkeerd gaat.

Breed stuur smal stuur zie ik ook geen verschil in je zal maar een beste klapper maken en in het allerergste geval zou je kindje er bij te komen overlijden. Lekker makkelijk dan op de fiets
pi_24308990
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:41 schreef dutchie het volgende:
LB, hoezo heb je niets meer te zeggen? Heb ik iets gemist?

En idd waar is LadyS eik? Zijn we allemaal zo druk met de feestdagen? Dat zou een verklaring kunnen zijn. Want normaal gesproken worden we hier toch platgespammed met foto's van Amber.
Tja en Beefcake? Ik denk dat het kwartje nu wel valt...(niet lullig naar jou bedoeld trouwens)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24309175
foutje
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:48:19 #292
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24313746
Update! Vol met jompelmeisjes!

Ergens las ik dat een ander babietje last had van het plastic rugplaatje van de spreidbeugel en de ouders er iets zachts op hadden gedaan. Ik dacht gisteravond: wie weet is het dat toch en heb er een superzachte dikke sok tussen gestopt. Maria heeft geen kik gegeven en sliep meteen een paar uur, tot ze weer honger had!

Na de voeding weer meteen in bed gelegd en weer was ze stil en sliep tot vanochtend 6 uur! Geweldig!!!! We zijn zo blij en trots op d'r!

Nu ligt ze weer lekker in bed, stil en rustig. Zó fijn!

Sowieso begint ze weer wat vrolijker te worden, ze kan zich beter zelf vermaken en beweegt haar voetjes weer meer. Gelukkig... We zagen het écht ff niet meer zitten!

Oh ja, het kán ook liggen aan een homeopatisch middeltje dat we haar zijn gaan geven: Kindival. Daarvan kan ze beter slapen (als het werkt). Maar als ik haar zo zie, voelt ze zich gewoon beter en is ze echt meer gewend aan dat onding!
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:50:02 #293
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24313759
Snoopy:
Over de sterkte van nek en rug: ik vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin...als ik Noa in de draagzak heb ligt haar hoofdje tegen mijn borst aan (schuin, zodat ze goed kan ademen) en zo houd ik haar ook heel vaak beet. Ik zorg ervoor dat haar hoofdje niet naar achteren kan klappen, je kunt de draagzak er ook op instellen.
Maar ja...Noa is ook heel sterk in haar nekje moet ik zeggen, dat was gelijk al zo. Misschien dat ik er daarom niet bang voor ben.

Over het drinken van Noa: ze heeft inderdaad spruw (zielig hoor, dat schijnt ook pijn te doen bij ze) en ik heb net iets gehaald bij de apotheek. Kwam ik erachter dat we nog geen verzekeringskaartje voor Noa hebben...wat is er toch veel te regelen zeg!
  vrijdag 31 december 2004 @ 08:50:55 #294
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24313764
Fijn zeg, Sugar!!! Ik ben erg blij voor jullie!!!!! het is zo erg als er iets niet goed is met je kindje, als ze pijn heeft o.i.d....ik vind een verstopt neusje en krampjes al zo zielig!
Gelukkig konden jullie er eindelijk wat op vinden. Geniet van de rust !!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:29:15 #295
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24313965
Blij om te horen dat het nu goed gaat Sugar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 09:38:40 #296
81992 Githa
pi_24314047
Sugar wat een goed nieuws kan Maria eindelijk weer vrolijk zijn

misschien wel ene idee om het even door te geven aan de orthopeet, wellicht zijn er meer kindjes die baad hebben bij deze oplossing en kan hij dat als tip meegeven
pi_24315262
ik durfde het ook niet zo vroeg aan hoor met de baby in de draagzak. heb ik pas vanaf een week of 8 gedaan, in verband met de rug inderdaad. en tex, fietsen met zo'n piepkleintje zou ik al helemaal niet doen. het is ontzettend vervelend dat je de eerste tijd zo'n beperkte actieradius hebt omdat je aan loopafstanden gebonden bent maar ik zou het de eerste maanden in ieder geval toch maar gewoon daarbij laten.
pi_24315427
Wow Sugar dat is goed nieuws
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:20:57 #299
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24315774
sugar wat geweldig om te horen!!
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:31:46 #300
26444 ezzi
mama van ilse
pi_24316060
Een dikke kus voor alle kindjes!

Iedereen bedankt voor de tips. Ze kan nu weer wat beter ademen door haar neus en ze wil ook weer wat drinken, al is het niet veel.

Ik heb ook vele kilometers afgelegd met de kinderwagen. Overal waar ik eerst op de fiets naar toe ging, loop ik nu met de kinderwagen. Maar ik loop ook veel makkelijker langere afstanden dan eerst. Nu kan ik wel met Ilse op de fiets (heb ook een mama fiets nu) maar ik moet nog een buggy kopen, anders kan ik nog niet overal heen. Is er ook een topic hier over buggy's?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')