LB, hoezo heb je niets meer te zeggen? Heb ik iets gemist?
En idd waar is LadyS eik?
![]()
Zijn we allemaal zo druk met de feestdagen? Dat zou een verklaring kunnen zijn. Want normaal gesproken worden we hier toch platgespammed met foto's van Amber.
M@x, heb je de ha al gebeld? Je verhaal klinkt echt niet gezond.
Nog even over die eigenwijsheid; maak je borst maar nat!
Ik denk trouwens dat ik heel ms weet waarom Léon zo'n tijd al zo slecht doorslaapt 's nachts. Eigenlijk dacht ik altijd dat het een kwestie was van de speen kwijt. Maar dat zou betekenen dat hij wakker genoeg was om zich dat te beseffen.
Afgelopen dinsdag was ik bij mijn buurvrouwtje uit het ziekenhuis, wat ik al vertelde. Zij vertelde dat ze Nathalie nog een flesje gaf om 22.00. Geprobeerd haar eraf te krijgen, maar idd veel wakker 's nachts. Ze dronk het flesje half leeg en was vertrokken.
Gisteravond toch maar geprobeerd en wat denk je? Meneertje is alleen om 23.30 wakker geweest vanwege een knal buiten en heeft verder tot een uur of 07.00 doorgeslapen. Toen hoorde ik hem kletsen en is hij weer in slaap gevallen tot een uur of 8.
Het cb kan me de boom in, voorlopig krijgt hij gewoon weer een flesje tegen 22.00. Hij heeft dus gewoon honger 's nachts, denk ik. Vanavond gaan we verder experimenteren.