Ik ben er hoor Sand !quote:
Ik ookquote:
je salaris is zeker gestortquote:Op donderdag 23 december 2004 12:45 schreef pascalheister het volgende:
middag
vanmiddag maar is naar de stad wat kerstinkopen doen en kleren kopen.
Misschien moet Stuart eens zoiets doen voor elke post van hemzelfquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
177 inmiddels al. Jammer dat Danny geen euro per post op Fok! doneert
Heeft iets met een lekkere maagd, een baby en uiteraard de wijzen uit het Oosten (quote:Op donderdag 23 december 2004 11:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zaterdag..
Kroegen niet open?![]()
De Bundesliga lijkt me wel wat voor jou.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:35 schreef Cynix ® het volgende:
Maar afijn, nou zit ik wel in het Hools-café, maar nu nog actief participeren in een echt voetbal-topic. Even wat schroom overwinnen, hoor.
Wij zijn gewoon open hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 12:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heeft iets met een lekkere maagd, een baby en uiteraard de wijzen uit het Oosten () te maken volgens mij.
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De Bundesliga lijkt me wel wat voor jou.
meest invloedrijke user: rubbereendquote:Op donderdag 23 december 2004 13:22 schreef rubbereend het volgende:meteen 3 VBLers die hun nominaties posten
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
meest invloedrijke user: rubbereend
quote:Bijna zes ton boete voor rijden zonder gordel
Uitgegeven: 23 december 2004 10:17
Laatst gewijzigd: 23 december 2004 13:33
DEN HAAG - Een kleine verkeersovertreding heeft donderdag in Den Haag grote gevolgen gehad voor een 50-jarige man uit Duitsland.
Agenten zagen de man zonder autogordel in zijn auto over de Calandstraat rijden. Toen ze hem een bekeuring gaven, wees nader onderzoek uit dat de Duitser gesignaleerd stond voor een geldboete van 584.433,22 euro of een gevangenisstraf van 64 maanden.
De man had niet genoeg geld op zak om de boete direct te betalen. Hij zit nu vast op het politiebureau.
De politie, het Openbaar Ministerie en het Centraal Justitieel Incassao Bureau wilden donderdag geen duidelijkheid geven over de achtergrond van het enorme boetebedrag.
Een goed ingevoerde bron wilde alleen kwijt dat het te maken zou hebben met een drugszaak, waarin de Duitser zou zijn betrokken. De boete zou een ontnemingsvordering zijn; geld dat hij verdiende met drugshandel en dat hij moet betalen aan de Staat.
Ja, zit ik hier ff rustig te nippen aan een alcoholvrij biertje, moet ik daar weer komen opdraven om mezelf nog eens te herhalen. Gekkenhuis!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:37 schreef Vom het volgende:
Goedenmiddag Hools.
Wat een gezeik eigenlijk in dat FB topic![]()
Héé Cynix ® jij hierquote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, zit ik hier ff rustig te nippen aan een alcoholvrij biertje, moet ik daar weer komen opdraven om mezelf nog eens te herhalen. Gekkenhuis!
Toch een goeiemiddag gewenst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |