Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2004 22:15 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Kerstbomen bij alleenstaanden altijd zo zielig.
ach ja,Tokkiesm of Jensen,tis beide kut.quote:
t wordt tijd dat iemand de tokkies gebruikt om het ijselmeer te dempenquote:Op donderdag 23 december 2004 23:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach ja,Tokkiesm of Jensen,tis beide kut.
Wordt tijd dat die puber eens goed op zijn waffel gemept gaat worden,misschien dat ik dan eens zou gaan kijken
quote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef rubbereend het volgende:
heb je ook een foto waar je hem aanhebt?
op de laatste meet heeft ze hem aangehad, helaas geen foto de camera weigerdequote:Op donderdag 23 december 2004 23:23 schreef rubbereend het volgende:
heb je ook een foto waar je hem aanhebt?
overbelichtquote:Op donderdag 23 december 2004 23:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op de laatste meet heeft ze hem aangehad, helaas geen foto de camera weigerde![]()
Hey lekker ding, wil je een bitterbal?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is hier nog een alcoholvrij afzakkertje te bekomen?
welkom Cynix!! colaatje ?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:43 schreef Cynix ® het volgende:
Is hier nog een alcoholvrij afzakkertje te bekomen?
die fristi is overtijd popolonquote:Op donderdag 23 december 2004 23:44 schreef popolon het volgende:
die fristi van tong moet toch op, wat een bende.
Ik vinnum mooi!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:11 schreef just me het volgende:
[afbeelding]
wat vinden jullie van mijn gehandicapte boompje zonder plekje voor een piek
Voor mij niet, zie TT.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:46 schreef pascalheister het volgende:
alcoholvrij bier is verboden hier cynix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |