en mik voor mij maar een fles Bacardi op de barquote:Op woensdag 22 december 2004 23:51 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zet een colaatje-light klaar voor Cynix
*mikt*quote:Op woensdag 22 december 2004 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
en mik voor mij maar een fles Bacardi op de bar
quote:
Tis gewoon kut DGquote:Op woensdag 22 december 2004 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zei niet baco,ik zei een hele fles Bacardi
Kunnen we wel gebruiken na vandaag.
Een "mooie" crematie gehad van mijn oma die door ontzettend veel mensen is bezocht.
Vrede heb ik niet met d'r dood maar ja,tis niet anders
heb het gelezen jah,weet je,ik reageer nog niets eens op.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:54 schreef tong80 het volgende:
Cynix praat als ie dronken is deze onzin :
Hallo. Ik mis het medje nog !
*besteld een eigen fles bacardi...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zei niet baco,ik zei een hele fles Bacardi
Kunnen we wel gebruiken na vandaag.
Een "mooie" crematie gehad van mijn oma die door ontzettend veel mensen is bezocht.
Vrede heb ik niet met d'r dood maar ja,tis niet anders
begrafenis of crematie,maakt mij geen ene fuck uit wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
crematies krijgen vaak de titel mooi, ik heb dat altijd cru gevonden...
Wil iemand JustUithangbord even binnenhalen?quote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, ik vermoedde al dat jullie hier zaten.
Dat is zeker,vandaag ook bij de condoleance na afloop meer gelachen om haar blunders en leuke dingetjes dan wat anders.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef tong80 het volgende:
DG, al mijn vier opa's en oma's zijn overleden.
Ik ben tot mijn vierde inwonend geweest met ma bij m'n opa en oma. Toen zij stierven was het alsof een soort ouders van me stierven.
Maar zoals bij mijn oma die ik opoe noemde en 93 werd, heb ik nu alleen maar een mooi gevoel. Ik heb mooie herinneringen. Dood hoort bij het leven. En na een tijd kijk je er met alleen maar mooie herinneringen op terug. Het verdriet is er op dat moment niet minder om. Maar hoe raar het ook klinkt, verdriet verandert na een tijdje. Dat gaat over. Wat over blijft zijn de mooie herinneringen.
Hij smokkelt niet eens een flaconnetje Jägermeister mee de kroeg inquote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, ik vermoedde al dat jullie hier zaten.
En zo hoort het ook...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is zeker,vandaag ook bij de condoleance na afloop meer gelachen om haar blunders en leuke dingetjes dan wat anders.
Ik ben, ondanks dat ik al bijna 20 jaar in Eindhoven woon, nog steeds SC Heerenveen-fan, en je wéét hoe gemoedelijk die zijn ten opzichte van fans van andere clubs, dus don't worry.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:00 schreef DutchGooner het volgende:
Die wens je alleen een degradatie toe.
Die heb ik bij de deur afgepakt...quote:Op donderdag 23 december 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij smokkelt niet eens een flaconnetje Jägermeister mee de kroeg in
Ik zal het doorgeven aan Saddam Hoessein.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:09 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen kruipt in bed...
Slaap zacht iedereen
Jij wel hoorquote:
Evenquote:Op donderdag 23 december 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ik heb 24 afleveringen van 24 op gespaard. Ga ze nu even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |