kan altijd meer...quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is BVO eigenlijk de meest ondergewaardeerde user? Hij heeft fucking 5 awards.
Omdat o.a. jij me daarvoor genomineerd hebt.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is BVO eigenlijk de meest ondergewaardeerde user? Hij heeft fucking 5 awards.
Die snap ik ook nietquote:Op woensdag 22 december 2004 23:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hieruit blijkt nog maar eens waarom je ook de 'meest-op-zichzelf-geilende' award hebt gewonnenquote:Op woensdag 22 december 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat o.a. jij me daarvoor genomineerd hebt..
Gekozen tot leukste user van SHO en nóg ondergewaardeerd zijn, het is me wat..
Met 8 stemmen.quote:Op woensdag 22 december 2004 23:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En hieruit blijkt nog maar eens waarom je ook de 'meest-op-zichzelf-geilende' award hebt gewonnen![]()
Vandaar de: 'quote:Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is geen ruzie static, dat is plagen. Jij als opperhoofd zou dat toch moeten weten
Tania je bent de mooistequote:Op woensdag 22 december 2004 23:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is geen ruzie static, dat is plagen. Jij als opperhoofd zou dat toch moeten weten
Nee, je bent gewoon een beebquote:Op woensdag 22 december 2004 23:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik teken bezwaar aan. Jij had moeten winnen![]()
![]()
Foto?quote:
Geweldig mooie ogen.quote:Op donderdag 23 december 2004 00:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/tania18
Ik zie hem maar 1 keer genomineerdquote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:De Jort Kelder Award
weet_ik_veel III
Grootste Idols fanaat kan ik nog inkomen maar als er iemand anti-popstars isquote:Grootste Idols/Popstars fanaat
BVO IIIIIIII
Zinniger dan om half vier 's nachts posten in een topic dat je niet zinnig vindt.quote:Op donderdag 23 december 2004 03:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hebben jullie hier niets zinnigs te doen?
Ik ben aan het werk. Mag ik ff pauze nemen?quote:Op donderdag 23 december 2004 03:51 schreef Zhenar het volgende:
Zinniger dan om half vier 's nachts posten in een topic dat je niet zinnig vindt.
Ik...ik...heb een award gewonnen!quote:De Peter R de Vries Award
Inhoudelijk sterkste user
Dada III
Fanaat in het anti-Popstars zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 03:18 schreef Svensational het volgende:
Grootste Idols fanaat kan ik nog inkomen maar als er iemand anti-popstars is
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
Als de avatars klaar zijn zullen deze hier gepost worden
Je gaat toch niet staan janken zoals Halle Berry hè?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh ja,
*graait verfrommeld papiertje uit z'n zak.
First of all, I wanna thank all my fans.. You are a really great support for me. I couldnt make this happen without your support, I love you.
.
I'm sorry, it's just such an emotional moment for me. Thank you all.
.
Haily Berry is er niks bij.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je gaat toch niet staan janken zoals Halle Berry hè?
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Haily Berry is er niks bij.
Maar goed, zij stond dan ook niet bij de FOK! Awards..
quote:Op woensdag 22 december 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:De Zeep Award
Grootste soap-fanaat
Iwan1976 IIIIIIIII
Oh, my God. Oh, my God. I'm sorry. This moment is so much bigger than me.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh ja,
*graait verfrommeld papiertje uit z'n zak.
First of all, I wanna thank all my fans.. You are a really great support for me. I couldnt make this happen without your support, I love you.
.
I'm sorry, it's just such an emotional moment for me. Thank you all.
.
Jij wel danquote:Op donderdag 23 december 2004 14:56 schreef BVO het volgende:
Oh ja, wel 6..
Niet echt hele positieve alleen..
Ja!quote:
quote:
Ah bah.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
Schop.
Kijk naar jezelf, jij Jim Carrey-achtige dorpsgekquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah bah. [afbeelding]
Wat ben jij een ondergewaardeerde, rellende, op-zichzelf-geilende, leuke Idols/Popstars-fan zeg
En jij dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf, jij Jim Carrey-achtige dorpsgek [afbeelding]
ik dacht: ik verdedig BVO even want dit kán niet
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij dan. [afbeelding]
Jij euh........ Jij Susan Visser
Voor diegene die het meest op Susan Visser lijkt.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:01 schreef Airelle het volgende:
Waar is de Susan Visser award voor?
Wow, dat ik had ik ook bijna zelf kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor diegene die het meest op Susan Visser lijkt.
Heb geduld Dada die komen eraan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:32 schreef Dada het volgende:
Waar blijven de gebruikersicoontjes?
Nou nog eventjes dan.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:37 schreef Duiveltja het volgende:
Heb geduld Dada.
Dizer waar staat die "R" in jouw icoontje voor?quote:
Letter van een naam van een persoon.. En in combinatie met wat er boven dat icoontje staat, is het een boodschapquote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Dizer waar staat die "R" in jouw icoontje voor?
Ik brand van nieuwsgierigheid Dizer. Vertel! Wacht...ik doe een gok. Riann? Al een tijd niet gezien, bedoel je haar? Of is het iemand uit jouw echte leven? (zo ja dan stop ik maar met gokkenquote:Op maandag 27 december 2004 19:04 schreef Dizer het volgende:
Letter van een naam van een persoon.. En in combinatie met wat er boven dat icoontje staat, is het een boodschap
Die Angelina is door ZOWIEE babe gemaaktquote:
Maar hem gebruiken, ho maarquote:
Ik werd op het matje geroepen.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hem gebruiken, ho maar
Je bent net op het matje geroepen en meteen ga je je boekje alweer te buiten. Je mag hier niet slowchatten, daarvoor hebben we een apart topicquote:Op donderdag 30 december 2004 01:51 schreef static het volgende:
[..]
Ik werd op het matje geroepen.
Maarre, ben je nog down under?
Sometimes you've got to bend the rules.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent net op het matje geroepen en meteen ga je je boekje alweer te buiten. Je mag hier niet slowchatten, daarvoor hebben we een apart topicMaar ik zit nog wel Down Under ja, tot eind juli
Wat leuk al die cliché's trouwensquote:Op donderdag 30 december 2004 01:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent net op het matje geroepen en meteen ga je je boekje alweer te buiten.
Het gaat er niet om wie de TS of de bedenker van de naam is.quote:Op donderdag 30 december 2004 05:51 schreef Svensational het volgende:
Moet trouwens Dizer of BVO niet de Leukste Topicreeksaward-avatar krijgen? Want Dizer is de reeks gestart en BVO heeft de naam ShowChat bedacht.
Maar krijgt ShowChat dan tenminste een mooie avatar voor in de OP?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wie de TS of de bedenker van de naam is.
Wie had die dan gekregen volgens jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zie nu pas dat de Paris Hilton Award voor grootste slet (m/v) het niet gehaald heeft
Ow, ik had wel een paar ideetjes qua nominaties hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wie had die dan gekregen volgens jou?.
Garpjequote:
Mwoah, ik vond em maar matigjesquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Leuke schop.
Mijn smileys, wat doe je?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, ik vond em maar matigjes [afbeelding] [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |