http://svendownunder.web-log.nl/quote:Op donderdag 30 december 2004 02:04 schreef static het volgende:
Hoe is het daar down-under?
Nee, deze blijft mooi hier.quote:Op donderdag 30 december 2004 02:15 schreef Svensational het volgende:
Dit topic is vast geen lang leven beschoren. Of hij wordt naar ONZ verbannen
Tja..eh...nou...Het is hier net kerst geweest en we zijn hier nog 1 dag van de jaarwisseling verwijderd. Zoiets?quote:
*mompelt iets over aan elke vinger*quote:Op donderdag 30 december 2004 02:18 schreef Duiveltja het volgende:
Aha...
En heb je al een vakantie-dinnetje?
Waar zijn de foto's van al die vriendinnetjes dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 02:31 schreef Svensational het volgende:
weblog
En een halve dag later nog steeds.quote:Op donderdag 30 december 2004 06:17 schreef Svensational het volgende:
Hij is nog open.Het is nog steeds warm enzo
ben je niet naar de tandarts daaro geweest?quote:Op zondag 2 januari 2005 05:11 schreef Svensational het volgende:
2 dagen later, nog steeds warm maar ondertussen ook tandloos
In elkaar geslagen?quote:Op zondag 2 januari 2005 05:11 schreef Svensational het volgende:
2 dagen later, nog steeds warm maar ondertussen ook tandloos
Nou, het zijn niet echt hele tanden. Van mijn linker voortand is de helft eraf, van mijn rechter was er en klein stuk af. Meteen vrijdag naar de tandarts, die heeft de rechter geheeld, de linker bijgeschaafd. Die gaat hij op 9 februari makenquote:Op zondag 2 januari 2005 11:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ben je niet naar de tandarts daaro geweest?
welke tandjes mis je?
van mijn voortand had ik ook vroeger de helft verloren ik was toen gevallen uit een rodelbaan...is ook geen aanradder...wel beter dat ze gemaakt wordenquote:Op maandag 3 januari 2005 03:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, het zijn niet echt hele tanden. Van mijn linker voortand is de helft eraf, van mijn rechter was er en klein stuk af. Meteen vrijdag naar de tandarts, die heeft de rechter geheeld, de linker bijgeschaafd. Die gaat hij op 9 februari maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |