quote:Op donderdag 23 december 2004 10:11 schreef moussy het volgende:
Jeetje.... ik had het er gister met mijn moeder over, dat heupjes gebeuren. Blijk ik als baby ook problemen gehad te hebben met mijn heupen, maar daar is nooit wat aan gedaan. Nu loop ik al sinds de zwangerschap van Cas met pijn in mijn rug en zij, zo erg dat ik soms geen poot kan verzetten. Geen arts heeft tot nu toe wat kunnen vinden, ja spit, spieren uitgerekt, ontsteking in mn heup, ene been korter dan het andere bla bla bla..... na de kerst maar weer eens naar de huisarts....ik heb hier zelf nooit eerder aan gedacht
Ja!! Ik krijg nog liever een kind dan dit!! Geen pijnstiller werkt ook. Ik heb brufen bruis 600 gehad en naproxen, maar het doet niksquote:Op donderdag 23 december 2004 10:18 schreef Tan het volgende:
Die klachten heb ik ook gehad na de zwangerschappen van Cheyenne, Chinook en Jessai, Moussy, eigenlijk precies hetzelfde wat jij zegt, maar voor zover ik weet heb ik nooit wat met mijn heuepen gehad, bij mij was het echt doordat het ene been korter is en daardoor SI gewricht overbelast, overrekte spieren enz.
Vreselijke pijn hè? Ik heb gelukkig tot nu toe na deze zwangerschap nog geen last(klop klop)
Nee dat zit niet tussen je oren hoor!! En inderdaad, warmte. Al die pijnstillers heb ik ook gekregen maar niet genomen ivm de borstvoeding. Ik moest dan melk afkolven, pijnstiller innemen, 24 uur niet voeden en afgekolfde melk gevenquote:Op donderdag 23 december 2004 10:31 schreef moussy het volgende:
[..]
[..]
Ja!! Ik krijg nog liever een kind dan dit!! Geen pijnstiller werkt ook. Ik heb brufen bruis 600 gehad en naproxen, maar het doet niksHet enige waar het van opknapt is warmte en vooral liggen en niet bewegen. Ik merk ook dat ik er véél meer last van heb als ik veel slaap en weinig loop... tja... dat gaat dus niet altijd.
De ene keer straalt de pijn uit naar mn bil, maar soms ook naar mn buik. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat het tussen mn oren zat... maar daar zit het volgens mij toch écht niet.
En terecht toch?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:09 schreef Sugar het volgende:
Bah, wat klote dat jullie zo'n pijn hebben!Sterkte ermee!!!
Bar, dikke kus!![]()
Ik heb net te horen gekregen dat er veel gaat veranderen op m'n werk, maar dat ze mij, ondanks mijn "lastige inzetbaarheid", heel graag willen houden! Ze waarderen me zo erg, dat ze het liefst wilden dat ik er 5 dagen zou zitten, maar ja, dat gaat niet!Ben wel heel blij met die openheid ineens; ze zeggen gewoon dat ze heel blij met me zijn!
![]()
![]()
![]()
Sugar, wat lekker! wat doe jij eigenlijk als ik vragen mag? Heerlijk hoor! Dat doet je goed zulke dingen!!quote:Op donderdag 23 december 2004 13:09 schreef Sugar het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat er veel gaat veranderen op m'n werk, maar dat ze mij, ondanks mijn "lastige inzetbaarheid", heel graag willen houden! Ze waarderen me zo erg, dat ze het liefst wilden dat ik er 5 dagen zou zitten, maar ja, dat gaat niet!Ben wel heel blij met die openheid ineens; ze zeggen gewoon dat ze heel blij met me zijn!
![]()
![]()
![]()
Oh maar ik weet ook wel hoe het komt hoor. Jaaaaaaaren geleden een ongeluk(je) gehad waardoor ik een instabiele tussenwervel heb. Bij foute houdingen/bewegingen gaat de boel irriteren en onsteken waardoor dat weer fijn op de zenuwen gaat drukken etc. Heb ook een heel revalidatiegebeuren achter de rug met revalidatiearts, fysiotherapeut, ergotherapeut en maatschappelijk werk.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:40 schreef Belana het volgende:
Tan, moussy en snoopy, hebben jullie wel eens gedacht aan een manueel therapeut of chiropractor? Het heeft mij van mijn pijn afgeholpen voor het grootste deel.
Moussy, dat is vreselijk zeg. Ik snap wel dat je het probeert buiten te sluiten anders wordt je waarschijnlijk gek/wanhopig. Er schijnen toch speciale pijnafdelingen te bestaan die je daarbij kunnen helpen????quote:Op donderdag 23 december 2004 22:25 schreef moussy het volgende:
Een leven zonder pijn ken ik niet
quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:59 schreef Anitra het volgende:
Ik ben geen doktervoor ik commentaar krijg maar dit is even wat ik zoal nog weet op een late kl*te kerstavond waarbij alles mis gaatHopelijk heb je er wat aan en anders weet je me te vinden toch?
ik hoop het en anders is het weer eens lekker overbodige info van mijquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:15 schreef Belana het volgende:
Ik ben er zeker van dat moussy hier echt heeeeel veeeeeel aan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |