abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24147095
linkje naar vorig deeltjeHoe gaat het met de (nieuwe) moeders, deel 10!!!

Snoopy gooide hem dicht en poste:

Bar, ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Jammer dat Mar zoveel moet werken. Is er echt geen enkel avondje dat je voor jezelf kan plannen? Geen oma die een keertje op wil/kan passen?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24147187
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24147249
De oma die het met alle liefde zou willen doen woont 200 km verderop dus dat is geen optie helaas, mijn vader wil/durf ik er niet te veel mee op te zadelen, en dan blijft er alleen nog mijn nichtje met haar man over alleen gaan die altijd vroeg naar bed( na gtst meestal al)

zoals het er voorlopig uitziet is er nu nog geen oplossing, wel heb ik dit vanvond aan Mar laten weten en die vond het wel okay,want nu krijg ik zo nu en dan echt het gevoel dat ik alleen maar goed ben voor de huishouding en thijs en dat vind ik jammer en ik zal ook eerlijk bekennen het hier thuis goed te merken beetje bij beetje dat ik tijd voor mezelf nodig begin te krijgen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24147274
lol het maakt mij niet uit hoor, was alleen het topic ineens kwijt
pi_24147403
Af en toe wat tijd voor jezelf kan wonderen doen Bar. Of soms alleen het idee al
pi_24147774
daarom heb ik mijn zinnen op morgen gezet, er is dan een kerstmarkt in een ander schooltje in het dorp en daar wil ik ook lekker naartoe, nu alleen nog maar even hopen dat mar betijds thuis is en anders nou ja dan gaat ik lekker gezellig met Thijs
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 10:31:47 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_24154533
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:11 schreef moussy het volgende:
Jeetje.... ik had het er gister met mijn moeder over, dat heupjes gebeuren. Blijk ik als baby ook problemen gehad te hebben met mijn heupen, maar daar is nooit wat aan gedaan. Nu loop ik al sinds de zwangerschap van Cas met pijn in mijn rug en zij, zo erg dat ik soms geen poot kan verzetten. Geen arts heeft tot nu toe wat kunnen vinden, ja spit, spieren uitgerekt, ontsteking in mn heup, ene been korter dan het andere bla bla bla..... na de kerst maar weer eens naar de huisarts.... ik heb hier zelf nooit eerder aan gedacht
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:18 schreef Tan het volgende:
Die klachten heb ik ook gehad na de zwangerschappen van Cheyenne, Chinook en Jessai, Moussy, eigenlijk precies hetzelfde wat jij zegt, maar voor zover ik weet heb ik nooit wat met mijn heuepen gehad, bij mij was het echt doordat het ene been korter is en daardoor SI gewricht overbelast, overrekte spieren enz.
Vreselijke pijn hè? Ik heb gelukkig tot nu toe na deze zwangerschap nog geen last (klop klop)
Ja!! Ik krijg nog liever een kind dan dit!! Geen pijnstiller werkt ook. Ik heb brufen bruis 600 gehad en naproxen, maar het doet niks Het enige waar het van opknapt is warmte en vooral liggen en niet bewegen. Ik merk ook dat ik er véél meer last van heb als ik veel slaap en weinig loop... tja... dat gaat dus niet altijd.

De ene keer straalt de pijn uit naar mn bil, maar soms ook naar mn buik. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat het tussen mn oren zat... maar daar zit het volgens mij toch écht niet.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24154664
Herkenbaar Moussy Ik heb ook enorme last van mijn rug en dan voornamelijk 's nachts in bed! Net of mijn rug in een soort kramp schiet. Toevallig dacht ik vannacht nog dat dit veel erger was dan de bevalling Ik wacht nog steeds op een telefoontje van de fysio want die hadden een wachtlijst.
Tijdens mijn zwangerschap had ik dus nergens last van
  donderdag 23 december 2004 @ 11:14:58 #9
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_24155184
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:31 schreef moussy het volgende:

[..]

[..]

Ja!! Ik krijg nog liever een kind dan dit!! Geen pijnstiller werkt ook. Ik heb brufen bruis 600 gehad en naproxen, maar het doet niks Het enige waar het van opknapt is warmte en vooral liggen en niet bewegen. Ik merk ook dat ik er véél meer last van heb als ik veel slaap en weinig loop... tja... dat gaat dus niet altijd.

De ene keer straalt de pijn uit naar mn bil, maar soms ook naar mn buik. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat het tussen mn oren zat... maar daar zit het volgens mij toch écht niet.
Nee dat zit niet tussen je oren hoor!! En inderdaad, warmte. Al die pijnstillers heb ik ook gekregen maar niet genomen ivm de borstvoeding. Ik moest dan melk afkolven, pijnstiller innemen, 24 uur niet voeden en afgekolfde melk geven Nou dat was mij teveel gedoe, bovendien moest ik voor kolven rechtop zitten en ik wist met de beste wil van de wereld niet hoe.

Ik heb zo'n Infraroodlamp van Philips en dat biedt eventjes verlichting. Verder zat er niets anders op dan kruipen, want (rechtop) lopen is er met spit niet bij.

Heb jij continu pijn of aanvallen? Ik heb eigenlijk al vanaf mijn 12e continu rugpijn, maar dat ik echt niet meer functioneer is met aanvallen. Duurt meestal een dag of 5. Zoals ik al zei heb ik dat de laatste tijd niet meer gehad, wel een keer bijna maar toen ben ik meteen onder de lamp gegaan en toen was het weer weg.
  donderdag 23 december 2004 @ 13:09:09 #10
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24157203
Bah, wat klote dat jullie zo'n pijn hebben! Sterkte ermee!!!

Bar, dikke kus!

Ik heb net te horen gekregen dat er veel gaat veranderen op m'n werk, maar dat ze mij, ondanks mijn "lastige inzetbaarheid", heel graag willen houden! Ze waarderen me zo erg, dat ze het liefst wilden dat ik er 5 dagen zou zitten, maar ja, dat gaat niet! Ben wel heel blij met die openheid ineens; ze zeggen gewoon dat ze heel blij met me zijn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24157503
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:09 schreef Sugar het volgende:
Bah, wat klote dat jullie zo'n pijn hebben! Sterkte ermee!!!

Bar, dikke kus!

Ik heb net te horen gekregen dat er veel gaat veranderen op m'n werk, maar dat ze mij, ondanks mijn "lastige inzetbaarheid", heel graag willen houden! Ze waarderen me zo erg, dat ze het liefst wilden dat ik er 5 dagen zou zitten, maar ja, dat gaat niet! Ben wel heel blij met die openheid ineens; ze zeggen gewoon dat ze heel blij met me zijn!
En terecht toch?
Ben heel blij voor je, wat een geweldig gevoel he als die waardering gewoon lekker wordt uitgesproken
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24157639
Dat kon je geloof ik wel even gebruiken he Sugar Gefeliciteerd! Beetje waardering kan nooit kwaad!

Tan en Moussy en Snoopy wat rot dat jullie zo veel pijn hebben!
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_24158341
Lekker hoor Sugar geniet maar lekker van dat gevoel
pi_24158849
Sugar, gefeliciteerd!

Wat vervelend dat jullie veel pijn hebben, Tan, Moussy en Snoopy..

Hoe gaat t nu eigenlijk met Pluisje en Luchtbel?
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 14:36:53 #15
43556 miss_dynastie
pi_24159070
Sugar, dat is ook weleens lekker om te horen Vaak hoor je het alleen als men iets 'slechts' te melden heeft... top !
pi_24160253
Ik doe het even via deze weg, ik ga nu lekker een weekje vakantie houden en ben op 3 januari weer op Fok te vinden. Tot dan en alvast een hele goede kerst en super uiteinde gewenst.
  donderdag 23 december 2004 @ 17:13:57 #17
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24162023
sugar wat leuk om zoiets te horen gefeliciteerd dan maar
rugpijn is niet leuk heb er ook al weken last van grrr
niet erg maar toch zit het er...
pi_24163906
Ik heb ook rugpijn sinds de geboorte van Noa. Bij mij ligt het waarschijnlijk het meeste aan verkeerde voedingshoudingen, maar op de een of andere manier kan ik niet voeden op een andere manier.

Sterkte Tan, Moussy en Snoopy - het is zwaar om veel pijn te hebben én moeder te zijn! (het één is al zwaar, en dan het ander er nog bij....)
  donderdag 23 december 2004 @ 21:38:26 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_24167124
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:09 schreef Sugar het volgende:
Sugar, wat lekker! wat doe jij eigenlijk als ik vragen mag? Heerlijk hoor! Dat doet je goed zulke dingen!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 december 2004 @ 21:40:51 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_24167185
Tan, moussy en snoopy, hebben jullie wel eens gedacht aan een manueel therapeut of chiropractor? Het heeft mij van mijn pijn afgeholpen voor het grootste deel.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 23 december 2004 @ 21:43:20 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24167257
Balen van die pijn zeg! Idd wel eens een optie om je huisarts te melden van vroegere heupproblemen Moussy...
pi_24167672
Alle meiden/dames met pijn heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel over
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2004 @ 22:25:23 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_24168446
Tja, ja nou ja, ik wil eigenlijk nooit zo over mezelf leuteren maar vooruit, omdat het bijna kerst is

Een leven zonder pijn ken ik niet, oej wat dramatisch, maar helaas de waarheid. Ik heb een chronische huidziekte waar ik nooit meer vanaf zal komen. Daarbij heb ik reuma, wat ook steeds erger wordt. En dan al ruim 16 maanden die klachten met mijn heup-rug-zij-buik Hier heb ik dus ook constant pijn aan, maar hey, met pijn leer je leven, alleen niet als je van die waardeloze pijn-dagen hebt. De "aanvallen" van méér pijn duren geen uren, maar dagen, soms wel 2 weken, ik hou het eigenlijk niet bij, anders wordt ik nog gek van mezelf. Ik probeer altijd mn gedachten te verzetten, maar soms lukt dat niet en dan ga ik de slaapies die Cas doet, ook in bed liggen, \omdat ik anders niet voor de kinderen kan zorgen.

Ik red me wel ik moet, ik heb 2 geweldige gezonde kinderen en daar ga ik voor, pijn of niet, tanden op elkaar en doorgaan
pi_24169164
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:40 schreef Belana het volgende:
Tan, moussy en snoopy, hebben jullie wel eens gedacht aan een manueel therapeut of chiropractor? Het heeft mij van mijn pijn afgeholpen voor het grootste deel.
Oh maar ik weet ook wel hoe het komt hoor. Jaaaaaaaren geleden een ongeluk(je) gehad waardoor ik een instabiele tussenwervel heb. Bij foute houdingen/bewegingen gaat de boel irriteren en onsteken waardoor dat weer fijn op de zenuwen gaat drukken etc. Heb ook een heel revalidatiegebeuren achter de rug met revalidatiearts, fysiotherapeut, ergotherapeut en maatschappelijk werk.
Dus ik weet in mijn geval exact hoe het komt en hoe het te vermijden maar dat is bijna niet te doen met een baby Wacht nu alweer 2 weken tot ik teruggebeld ga worden door de fysio maar er is een wachtlijst
  vrijdag 24 december 2004 @ 07:59:33 #25
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24174061
Wow Sugar da's een leuke opsteker Lekker hé, zo'n veer in je reet

Succes aan alle dames met rug- en soortgelijke klachten. Hopelijk veel verbetering in het nieuwe jaar

Wat er gisteren toch gebeurde in Huize Phluphy
De bel gaat, ik verwachtte niemand dus dacht dat het wel een krantenjongen zou zijn die prettige feestdagen kwam wensen. Maar nee, het was Daniman (legde hij uit)

Hij bracht een heel mooi kerststukje (in een hele aparte pot van bamboe) en een fles champagne Het werd aangeboden namens Moussy, Brighteyes, Spuuglokje, Bixister, Luckepuck, Phileine, Coolbabe, Rottdog, Clauwhee, Daniman, Kozakken, Thunderchild, Anitra, Piglet, Bar_en_Mar, Snoopy, Ladybos, M@x, Sugar, Lady-wrb, Zabb, Rewimo, Miss-d en Luchtbel.
Op de kaart die erbij zat werd gerefereerd aan een opmerking die ik eind september maakte over het vieren van Kerst met zijn 3'tjes . Ik herinner me dat moment en het gevoel wat ik toen had inderdaad nog goed, en het was fijn om er even aan terug te denken.
Het is geweldig dat jullie ingezien hebben hoe bijzonder deze Kerst voor ons is, en dat jullie dat op deze manier hebben geuit.
Heel erg bedankt allemaal Jullie maken deze toch al bijzondere dagen extra speciaal voor ons

overigens was het een erg gezellig bezoekje van Daniman
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:06:09 #26
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24174517
Fluf
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24174637
quote:
Op donderdag 23 december 2004 22:25 schreef moussy het volgende:
Een leven zonder pijn ken ik niet
Moussy, dat is vreselijk zeg. Ik snap wel dat je het probeert buiten te sluiten anders wordt je waarschijnlijk gek/wanhopig. Er schijnen toch speciale pijnafdelingen te bestaan die je daarbij kunnen helpen????
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:42:27 #28
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24174919
Oh ja, Belana, ik werk als een soort van office-manager op een superklein maar leuk kantoortje in buitenreclame. We verkopen buitenreclame en ik heb dus op allerlei vlakken contact met klanten, personeel, collega-bedrijven, gemeentes enzovoorts. Is leuk!
  vrijdag 24 december 2004 @ 10:12:33 #29
24188 Belana
kloon van belana
pi_24175352
Moussy, ff snel een voor je!

Wat een geweldig lieve actie voor phluphy en familie!! Jullie zijn echt harstikke lief!! Phluphy, geniet ervan!!

Ow ja Sugar, nou weet ik het weer, sorry. Lijkt me trouwens een hele leuke baan!
stormy waters...
sailin'
pi_24175750
Phluphy
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24175881
wat ellendig al die pijn zeg, moussy, snoopy & tan (en wie er nog meer last van heeft, anitra bijv. maar er zijn er wellicht nog meer die ik nu even over 't hoofd zie). sterkte ermee, ik hoop dat er toch verlichting in 't verschiet is voor jullie. ik ben wat dat betreft niks gewend en vreselijk kleinzerig. heb net ontdekt dat ik een aambei heb daar kan ik dan vreselijk de pest over inhebben maar als ik dit allemaal lees mag ik dolblij zijn met m'n aambei.

phluphy fijn dat het gelukt is met 't kadootje, en geniet er maar lekker van samen! goed gedaan daniman & luchtbel!
pi_24176402
Bix, ik zou ook niet blij met een aambei zijn hoor
pi_24181904
Wij zijn weer terug
Jemig wat is er een hoop bij te lezen Ik begin maar met mijn verhaaltje.
De vakantie was heerlijk, heb niet echt veel rust gehad door dat we dinsdag moet spoed een nieuwe telefoon moesten kopen omdat mijn telefoon de duik van het bed niet overleefd hadhet ging niet eens hard en Rick zijn telefoon was 2 weken geleden al overleden Gelukkig had meneer A.H. een goeie aanbieding en waren wij weer voorzien. Ik heb de hele vakantie me lam geslikt aan de medicijnen waardoor ik 1 urtje in het zwembad heb door gebracht, dagelijks boodschappen heb kunnen doen en naar het restaurant lopen. Van de injectie is dus nog weinig te merken, behalve dat ik verschrikkelijke opvliegers heb en niet ongesteld geworden ben waar komt me dat toch bekend van voor? Gisteravond alles al ingepakt waardoor we vanmorgen de auto snel geladen hadden en we nog snel even boxmeer in konden voor kerstkleding voor Djenwas ik helemaal vergeten , maar we zijn uitstekend geslaagd. Eenmaal thuis gekomen bleek de hond erg ziek te zijn, hij kwam niet op ons af terwijl hij je normal omver springt en hij bewoog bijna niet in zijn mand. Dus Rick net gelijk naar de dierenarts, het blijkt dat de hond erg ziek is, hij heeft hoge koorts, laat zijn urine lopenkon dus gelijk dweilen bij thuiskomst en is erg dof van vacht. De dierenarts denkt dat het een ontsteking is, maar Rick kreeg het idee dat de arts meer denkt. Volgende week worden er foto's gemaakt en word hij aan zijn oor geholpen. Wij hebben het idee dat de arts nu geen verdere onderzoeken wou doen ivm de kerst. Thuiskomst was dus alles behalve leuk.
Moussy en Tan dat S.I. gewricht komt mij idd heel bekend voor, ook de pijn die beschreven word. Maar ik ga daar straks wel op in, nu nog even de laatste spullen uitpakken en de kerstversiering op hangen........
  † In Memoriam † vrijdag 24 december 2004 @ 19:53:08 #34
7074 moussy
kuttekop
pi_24187016
Anitra dank je, ik zal aan mijn drie huisartsen vertellen dat het mijn SI gewricht is!! Ik vraag me af waar die 3 toch gestudeerd hebben, ze bakken er niks van
pi_24194018
Klachten aan het S.I. gewricht worden vaak afgedaan als verkeerde houding die je aanneemt dus je moet maar recht op gaan zitten en lopenen dat is juist er pijnlijk Door klachten aan het S.I. gewricht krijg je snel klachten aan je rug, benen en heupen. Artsen sturen je vaak door naar de fysio en schrijven dan op het brefje: klachten rug, heup. Fysio kijkt dan meestal alleen naar de rug. Door de pijn aan je S.I. gewricht neem je een verkeerde houding aan met je heupen en rug, dit kan weer zorgen voor een ongelijk bekken waardoor 1 been dus langer lijkt dan het andere. Zijjn de klachten er al heel lang dan is het soms idd zo dat het ene been langer is.
Ik ben geen doktervoor ik commentaar krijg maar dit is even wat ik zoal nog weet op een late kl*te kerstavond waarbij alles mis gaat Hopelijk heb je er wat aan en anders weet je me te vinden toch?
  zaterdag 25 december 2004 @ 12:15:03 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_24198898
Ik ben er zeker van dat moussy hier echt heeeeel veeeeeel aan heeft
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 25 december 2004 @ 12:27:05 #37
7074 moussy
kuttekop
pi_24199047
pi_24199076
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:59 schreef Anitra het volgende:
Ik ben geen doktervoor ik commentaar krijg maar dit is even wat ik zoal nog weet op een late kl*te kerstavond waarbij alles mis gaat Hopelijk heb je er wat aan en anders weet je me te vinden toch?
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24199419
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 12:15 schreef Belana het volgende:
Ik ben er zeker van dat moussy hier echt heeeeel veeeeeel aan heeft
ik hoop het en anders is het weer eens lekker overbodige info van mij
  zondag 26 december 2004 @ 09:59:30 #40
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24214325
Anitra welkom terug

Sugar, hopelijk hebben jullie toch een leuke Kerst ondanks de zorgen

Hoe gaat het met de moedertjes hier? En hoe is jullie Kerst tot nu toe?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 26 december 2004 @ 12:22:29 #41
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24215531
Hai Phlups, kerst is hier tot nu toe erg gezellig, bij jullie zeker ook? Heb je trouwens gemaild op je hotmailadres
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_24216252
Hier zijn de kerstdagen tot nu toe ehhh hoe zeg je dat netjes? kl*te
We hebben de hond gister met spoed naar de dierenarts moeten brengen, waar hij met spoed geopereerd is. Nu ligt de hond met een grote kap om heel zielig in de kamer, durft geen poot te verzetten omdat hij bang is met die kap ergens achter te blijven hangen. Verder loopt Djen d'r vader te klieren, maar dat is niks voor hierhond ook niet trouwens Dus een hele rare kerst. Gister wel ff snel bij mijn schoonouders en oma gaan eten en daar zijn we enorm verwend met als kerstkadoo de salontafel die wij allebei op ons lijstje hadden staan Dus dat maakt de dagen weer een beetje goed.
Maar hoe is het bij jullie? las dat kadootje gekomen was

het is trouwens wel heel handig als je dus de luiertas meeneemt als je weggaat, deze doos was hem dus vergeten, dus Djulian heeft gister voor het eerst banaan gegeten en dat vond hij heel erg lekker.
  zondag 26 december 2004 @ 15:52:22 #43
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24218832
Anitra
pi_24220657
En ik geloof dat nu alle spanningen er uit komen. Mijn verwachtigingen van die injectoie was te hoog, de vakantie is omen schrok toen ik vandaag keek hoeveel medicijnen ik in die 4 dagen genomen heb, de thuiskomst met de hond, gister alles vergeten en dus snel eten en weer snel naar huis, boodschappen vergeten te doen door toestand met de hond, Djulian die ineens weer onder de pukkels zit en weer een grauwe tint heeftdus de katten moeten met spoed de deur uit. En nu dus jankbuien, bah wat zijn het but dagen.sorry voor deze klaagzang, maar moest het even kwijt
pi_24220722
Anitra!

(Kan even niets aan woorden verzinnen wat troost kan bieden... )
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_24220749
Thanks!!!!!
ik ben heel blij met die virtuele arm om me heen Luckepuck, geeft net even dat zetje om door te gaan
en niet bij de pakken neer te gaan zitten.
pi_24220983
Anitra, sterkte meid

Vandaag bijna iemand afgemaakt omdat ie een lepeltje met Chipolatapudding richt Morris z'n mondje bewoog Beschermende moederinstincten kwamen los En dit was nog maar 1 simpel incidentje. Vanaf nu gaat het opletten, opvoeden en beschermen echt beginnen bedacht ik. Morris zal in situaties komen die ik absoluut niet wil en ik ben zijn moeder en moet hem gaan waarschuwen, corrigeren, helpen, zelfvertrouwen geven, liefde en de hele mikmak
Yes, ik ben mamma en het voelt zooooooo goed
pi_24221047
Hahaha ik ken dat gevoel, gister toen we de luiertas waren vergeten wou oma wel even een beetje gewone melk geven. Ik ben nog net niet door die kamer gesprongen
Elke leeftijd heeft iets moois merk ik bij Djen. En die bescherming word alleen maar erger hoor
  zondag 26 december 2004 @ 21:52:21 #49
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24223887
Hier ook een kl*te Kerst, Danyel is vanavond opgenomen in het ziekenhuis

Hij was al een paar dagen ziekjes, steeds meer spugen, hield geen medicijnen meer binnen, veel slijm hoesten etc. Vandaag heeft ie de hele dag lopen spugen, was niet meer stil te krijgen, stikte elke keer zowat in het slijm.
Toch maar even na laten kijken in het ziekenhuis; hij heeft een luchtweg-virusinfectie
En ik had me zo verheugd op deze Kerst
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator zondag 26 december 2004 @ 21:53:58 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24223907
Ach phluph......
Is het RS of zijn die testuitslagen nog niet binnen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')