abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23878892
Ik maakte het vorige deel Hoe gaat het met de nieuwe moeders deel 9 vol.

En dit was mijn laatste post:

Ik heb overigens nog steeds m'n zwangerschapsuitkering niet gehad

En ik heb de mevrouw in kwestie een leuke kaart gestuurd vandaag. Een jawel! gekochte kerstkaart met een vreselijk snoezig gezinnetje erop met de tekst 'Zalige feestdagen'
Op de achterkant heb ik even geschreven dat ze mij nog steeds zalige feestdagen kan bezorgen door gewoon de formulieren door te sturen volgens mij ga ik dat geld namelijk toch al nooit meer zien, misschien dat dit nog helpt
Graag op anoniem
  Official ESF Kreviewer vrijdag 10 december 2004 @ 14:51:55 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_23878923
Moedermelk is okay.
pi_23879015
Het is echt een zooitje daar bij het UWV. De ene afdeling kan de andere afdeling niet uitstaan en als je dan eindelijk de afdelingen op 1 lijn hebt dan moet je ook nog eens de verschillende kantoren op 1 lijn krijgen En die strijden ook nog eens met elkaar. Volgens mij word je er echt niet vrolijk van om bij het UWV te werken. Een cursus algemene communicatie zou daar goed op zijn plaats zijn.
Zo ben ik trouwens al vanaf 98 bezig om geld te krijgen van de cadans afdeling. Ik zat in de wao sinds eind 94 en heb pas geld gekregen sinds eind 98. En nu willen hun 3 maanden terug hebben die ik teveel gekregen zou hebben
Nee het UWV klopt geen bal van. Ik duim voor jou dat het kaartje helpt, vind het wel een hele strakke actie
pi_23879101
Nou weet je, al heb ik er gewoon recht op en zou het fijn zijn als het er is, lekker Jolietjes spaarrekening spekken. En ik zo zou graag voor 1 keer een nutteloos dure besteding doen. Want hoewel ik een tweedehands kinderstoel voor d'r heb staan, zou ik erg graag een nieuwe voor d'r kopen, hoe stom het ook klinkt. Maar het kan me niet meer schelen, ik ga maar er niet meer druk om maken. Het kost veel te veel energie en die mevrouw schijnbaar ook
Graag op anoniem
pi_23879308
Jezus dat is toch niet normaal, dat je dat nog moet krijgen Zijn er geen (gratis) instanties die je hiervoor kunt inschakelen? Of heb je daar geen zin in? Die kaart vind ik in ieder geval een strakke actie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23879347

[ Bericht 50% gewijzigd door Anitra op 10-12-2004 15:25:05 (zou wel weer een tuthola-bui zijn van mij ofzo) ]
pi_23879533
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 15:10 schreef Anitra het volgende:
Over UWV
Kozakken als dit je profiel is, wordt je zeker aangenomen!
pi_23879556
Nou nou nou Anitra sorry hoor maar er zijn ook mensen die wel willend zijn. Ik vind dit niet zo netjes maar goed dat is verder mijn zaak/probleem niet.

Beef, ik heb er geen zin in dat gedoe. Ik had die stoel en spaarreking gewoon als mooie besteding in m'n hoofd maar goed het is niet anders. Soms verklaar ik mezelf voor gek maar het duurt gewoon te lang en ik heb geen zin meer in gezeur.
Graag op anoniem
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2004 @ 15:37:44 #9
43556 miss_dynastie
pi_23879884
Luxhtbel, ik vind het een hele leuke actie En misschien bespoedigt het e.e.a. een beetje
pi_23881497
Leuke actie Luchtbel dat moet haast toch wel helpen

Deze mama is beetje vrolijk, kerstmuziek opgezet en net met Thijs gedanst in de woonkamer
straks als mannetje thuis is gaan we met zijn 3tjes naar een kerstmarkt lekker sfeer proeven en iedeetjes opdoen en dan lekker eten ergens, even lekker genieten met zijn 3tjes (papa is eindelijk eens op een normale tijd thuis) en die momenten moeten we lekker koesteren.

Heb vandaag folders aangevraagd voor de vakantie die we in jan/feb willen gaan houden,na een bewogen jaar willen we volgend jaar netjes inluiden door eerst eens op vakantie te gaan, hebben we wel verdiend vinden we.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 10 december 2004 @ 16:50:24 #11
103793 kozakken
Living the life
pi_23881526
beef
Ik kan ze wel een hele goede cursus communicatie geven
pi_23883349
Oeh Bar, op vakantie
Dat lijkt mij ook wel wat * Jaloers is
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:11:50 #13
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23889323
Wauw wat een goede berichten

Danyel die goed te pas is, Anitra die nu met geld kan gooien en de rest

Heeft last van mixed-emotions ene kant heel super blij gemaakt gister mijn broertje gaat zijn stoma kwijt supergelukkig en gisteravond weer een rot gebeurtenis zakt het ouwe bessie (hond lady van mijn ouders) midden op straat in elkaar waarschijnlijk een tia gehad niet happy dus. Vindt 2004 best een klotejaar geworden als ik terug kijk ene goede wat ik er in kan vinden is Zoë maar voor de rest is het een jaar van kut met peren
  vrijdag 10 december 2004 @ 23:20:23 #14
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23889528
Rottdog wat naar, is ze overleden?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 11 december 2004 @ 00:08:41 #15
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23890704
Nee het bessie leeft nog en heeft een oppep spuit gehad, tis gewoon afwachten
pi_23890781
Ach
Graag op anoniem
pi_23890965
Wat naar Rottdog
  zaterdag 11 december 2004 @ 07:53:55 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23894263
Luchtbel Typical you, dat kaartje Het zou wat zijn als het zou helpen

Bar dat klinkt als gezellige tijden bij jullie

Rottdog wat sneu Maar wel fijn dat het beter gaat met je broertje !
Op naar een geweldig 2005 !!

Ik heb gisteren bij de box staan janken van geluk.
Danyel lag zo heerlijk te "spelen" : kijken naar het mobieltje (heet dat zo?) dat ronddraaide en muziek maakte. Hij probeerde zo'n speeltje te volgen met zijn oogjes, maar dat lukte nog niet helemaal. Wel gooide hij regelmatig beide armen de lucht in alsof ie ernaar wilde grijpen. En hij zag er gewoon zo happy uit, zo had ik hem nog nooit gezien
... ♥ ik mis je ♥
pi_23894411
Rottdog, het nieuwe jaar komt er bijna aan! Met Zoë!

Fluf en Danyel super!
Graag op anoniem
  zaterdag 11 december 2004 @ 09:41:05 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23894517
Rottdog wat fijn dat het goed gaat met je broertje en wat er met bessie gebeurde is wat minder hopen dat die oppepspuit genoeg was voor d'r . dikke knuf

Phluphy wat mooi erg fijn om te lezen dat Danyel het wel "goed" maakt en jullie ook

Anitra nog maar 6 daagjes en fijn dat de centjes er zijn das al een hele goede oppepper
  † In Memoriam † zaterdag 11 december 2004 @ 10:18:24 #21
43556 miss_dynastie
pi_23894726
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 07:53 schreef phluphy het volgende:
En hij zag er gewoon zo happy uit, zo had ik hem nog nooit gezien

Wat geweldig, fluf
  zaterdag 11 december 2004 @ 11:29:30 #22
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_23895436
pssssssssssst, Sugar, ik heb je een mailtje gestuurd. Weet je al iets?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:13:09 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_23896005
Jeetje Phluphy, dat klinkt echt heel goed zeg!! Ik kan me ook nog herinneren dat Liam dat ging doen, ging ik ook huilen Maar dit is echt goed!

Och, Rottdog, Gelukkig is 2004 bijna voorbij meid en kunnen jullie aan 2005 beginnen! Ik hoop een beter jaar voor jullie dan! Maar jullie hebben wel een prachtige Zoë gekregen idd !!! Want jeetje wat is dat toch een lekker wijffie zag ik net!
stormy waters...
sailin'
pi_23902871
Deze mama voelt zich een stuk beter dan gisteren. Heb me vol medicijnen gepropt en ben heerlijk gaan winkelen. Want ik heb inmiddels 1 broek die ik pas en een trui, de rest is me allemaal te groot en met 1 broek kom ik de winter niet door. Eindelijk heb ik een groene ribbroek gevonden en na het passen bleek dat het maatje 38 van 2 weken geleden geen foutje was De broek was afgeprijsd en zag dat ze hem ook in het rood hadden dus die gelijk mee genomen Maar je moet er wel wat op hebben natuurlijk. Dus een spijkerjasje en 2 tshirts erbij en ik ben winterklaar Oh make-up had ik ook niet meer, dus dat ook maar gehaald
Voor de vakantie hebben een zwembroekje gehaalt voor Djulian in strak boxer-model Ook hebben we een voetenzak gekocht, zwart fleece. Djulian ook nog nieuwe kleertjes (maak er vanavond een foto van) en nu durf ik niet meer op mijn rekening te kijken Maar ik heb genoten en het is alles dubbel en dwars waard
pi_23906605
lekker toch Anitra en je hebt het verdient hoor geniet maar lekker van al je nieuwe dingen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')