Hallo Lieverds
Ik ben weer even helemaal tot mezelf gekomen. Danyel is in goede handen en ik heb al aardig wat bijgetankt. Afgelopen nacht geslapen van 22.00 tot 09.00 uur, met 1 onderbreking om te kolven.
Ik ben nog steeds wel moe, maar het "tolt" niet meer in mijn hoofd, ik voel me een stuk rustiger.
2 x per dag ga ik naar Danyel. Hij krijgt inmiddels zijn voeding via een pomp, die ervoor zorgt dat hij steeds dezelfde hoeveelheden in een bepaald tijdsbestek krijgt. Hij spuugt nog steeds voeding terug, maar wel al minder, omdat hij minder onrustig lijkt. De afgelopen 2 dagen heeft hij gigantisch veel geslapen. Dit schijnt vaker te gebeuren bij opnames, door de wisseling van omgeving en vaak ook een stukje opgebouwde uitputting slapen ze even helemaal bij. Op zich ben ik hier blij mee, het geeft alleen geen goed beeld over hoe de situatie thuis was. Maar ik verwacht dat ze daar rekening mee houden.
Zijn ontlasting is steeds erg (water)dun, is geel en ruikt zuur. Ze hebben vandaag kweekjes gemaakt op adenovirus en rotavirus, beide waren negatief. Ik hoop nog te horen wat deze ontlasting verder kan betekenen.
Ik heb de afgelopen dagen veel nagedacht over mijn "aanwezigheid" op FOK! en de consequenties hiervan. Ik heb het posten en gezellig kletsen erg gemist, maar ik heb me ook gerealiseerd dat ik door jullie bijdragen over eigen ervaringen altijd weer geconfronteerd zal worden met het vergelijkingsfenomeen. Ik zal echt moeten leren dat los te laten, ik moet Danyel zien als Danyel, en hem niet vergelijken met jullie beebjes. Dat is soms echt heel erg moeilijk.
Ik wil het echter wel gaan proberen, want ik wil jullie niet missen
![]()
Ik zal ook geen mooi weer gaan spelen, maar eerlijk vertellen dat ik me om sommige dingen wel eens zorgen maak, zoals het feit dat hij nog niet heeft gelachen, dat hij ons niet goed aankijkt etc. etc. Die zorgen horen erbij, en dat soort zorgen zullen nooit verdwijnen, dus kan ik er net zo goed mee leren leven.
Maar ik wil vermijden dat jullie op je tenen gaan lopen, dat jullie om mij te ontzien jullie enthousiasme gaan indammen. Ik wil een volwaardig lid zijn van jullie kliekje
Deal ?
... ♥ ik mis je ♥