abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23564206
Ik heb dat helemaal niet gedaan, juist! Foto's showen enzo Ik praat sowieso weinig over Dylan hier op het werk, ik praat liever over andere dingen met mijn collega's Misschien ook omdat zij geen kinderen hebben, maar ik heb de behoefte ook niet echt, ik heb jullie al
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23564307
Ennuh ik heb geen werk Dus ik kan niet showen
  donderdag 25 november 2004 @ 14:05:59 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23564982
Foto's showen wel! Maar erover kletsen? Nee! Maar dat hoeft van mij ook niet zo nodig...

Er is vooral weinig te doen en het is weer wennen... Maar mis Maria niet eens zo! Vanavond ook nog meteen door naar school, zie Maria dus echt pas om 21.00 u...! (Valt wel mee, hoor, oftewel: korrel )
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23565164
Ik heb het wel eens met mijn bazin over Morgaine maar verders heb ik het niet echt over mijn meisje met mijn collega's. Ik heb uberhaupt niet zo veel op met de meeste van mijn collega's. Foto's laat ik ook alleen aan bepaalde van hun zien. En jullie zijn mijn praatpaal als ik iets wil weten of als ik lekker wil showen en praten. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik nog nooit op een meet ben geweest zodat ik weet met wie ik praat.
pi_23565270
Ik heb heel veel collega's die ook net een baby hebben dus ja, er wordt wel eens over gekletst bij het koffieapparaat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_23565316
En nee, ik heb geen screensaver van Morris op mijn computer
pi_23565669
quote:
Op donderdag 25 november 2004 14:19 schreef snoopy het volgende:
En nee, ik heb geen screensaver van Morris op mijn computer
Rick wel

Nou, niet van Morris dan he, maar van Tobias

Ik ben trouwens even een beetje Ouder(s)-moe, lees wel maar heb weinig puf om te reageren. Ben daarnaast heel druk met werken voor FOK!, heb sinds kort ook de prijsvragen en een deel van de PR onder mijn hoede, en dat kost veel tijd, maar is wel hartstikke leuk

Dusse, babbel rustig verder, en ik vlieg zo af en toe wel eens voorbij
pi_23566160
Oh pluis, dat heb ik ook eens in de zoveel tijd! Dan heb ik geen zin in fok (en de rest van internet) en dan hang ik 's avonds gewoon lekker met een boek of tijdschrift op de bank
pi_23566559
Deze moeder begint steeds meer "heimwee" te krijgen naar haar vorige dorpje waar ik 4 jaar prettig gewoond heb. we woonden daar op 500 meter van het bos, je had er genoeg winkels, je woonde in het midden van het land, goed openbaar vervoer enz enz.
En hier okay lekker dicht bij mijn fam, maar alleen een supermarkt en slager, weinig tot geen bos, slecht openbaar vervoer en de enige van mijn vriendengroepje met een kleine en dat is best wel wennen
Vanmiddag 2,5 ur wezen wandelen langs het water op lekker genoten van het heerlijke weer en van mijn knulletje die lekker lag te slapen in de wagen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23566713
Het lijkt me ook best moeilijk om ergens anders te wonen, helemaal als je leven al zo verandert door een kindje. Dikke kus voor je, Bar
pi_23567048
*Pluisje lekker andere dingen doen hoor, geen dingen doen waar je hoofd niet naar staat.
*Bar het is niet fijn als je weinig mensen om je heen hebt en de dingen mist die je eerst wel om je heen had.

Het enige wat ik doe is de hele dag de klok vooruit kijken en hopen dat het snel 17 december is. Ik wil dolgraag iedereen helpen en lieve woorden tikken, maar het is zo donker in mijn koppie dat het me niet lukt. Dikke voor iedereen
pi_23567118
Phluphy / Babsie, ik hoop dat het goed gaat in het ziekenhuis en dat ze een oorzaak vinden die goed op te lossen is.

Bar, jammer dat je heimwee krijgt.. Ik begin hier in Groningen ook wel bos enzo te missen, ik wil per week minimaal 2 uur wandelen met Myrthe maar de huizenblokken zijn voor mij wat minder interessant dan voor haar. Maar jullie hebben dus wel water? Ook eendjes enzo? Da's wel leuk als hij wat ouders is waarschijnlijk.
  donderdag 25 november 2004 @ 16:24:39 #14
103793 kozakken
Living the life
pi_23568544
Anitra... Ik hoop zo dat de 17e verlichting brengt.
pi_23573906
quote:
Op donderdag 25 november 2004 15:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Deze moeder begint steeds meer "heimwee" te krijgen naar haar vorige dorpje waar ik 4 jaar prettig gewoond heb. we woonden daar op 500 meter van het bos, je had er genoeg winkels, je woonde in het midden van het land, goed openbaar vervoer enz enz.
Ik herken dat wel een beetje, waar we hiervoor woonden nam je de bus een half uurtje de ene kant op en je zat in de bergen, een half uurtje de andere kant op en je stond op een woeste klif. En daarvoor woonden we op Texel. Hier is alles saai, plat, en winderig. Nou boffen we nog steeds wel want we wonen heeeelemaal aan de rand van Groningen, maar dan nog, ben je de stad uit en is het nog steeds saai en plat. Alsnog wandelt het wel lekker, maar het kriebelt toch een beetje.
pi_23573959
Hallo,
Er is niet veel nieuws. Esther en Jeroen mogen maar 2 x per dag naar Danyel.
Danyel heeft een eigen kamertje dus hij heeft het lekker rustig.

Esther en Jeroen vinden het huis zonder Danyel heel stilletjes en raar en ze missen hem nu al enorm. Maar aan de andere kant kunnen ze nu even opgelucht ademhalen en bijtanken. Het lijkt wel alsof het geen dag langer had moeten duren zo moe voelen ze zich.

Op Danyel's site staan in fotoalbum deel 2 en 3 nieuwe foto's.

p.s. Het leest misschien een beetje vreemd zo, dat is omdat ik zoveel mogelijk hun eigen woorden wil gebruiken.

[ Bericht 2% gewijzigd door babsie.babsie op 25-11-2004 20:52:16 ]
achter elke traan die blinkt, schuilt een glimlach van herinnering
pi_23574251
Tuurlijk missen ze Danyel, maar het bijtanken hebben ze echt nodig. Ik hoop dat ze weer even van elkaar kunnen genieten. Dikke kus voor allemaal
pi_23578183
Anitra, ga morgen maar onder je brievenbus liggen, als het goed is komt er een beetje verlichting aan

Babsie.babsie heel erg bedankt voor je updates, ik ben heel blij dat het ziekenhuis nu toch aan het helpen is, en natuurlijk missen ze Danyel !! Maar even bijtanken is ook broodnodig.
pi_23578196
Dikke kus voor Esther en Jeroen ik hoop dat ze wat meer tot rust gaan komen zodat ze straks met frisse energie weer lekker kunnen genieten van hun prachtige zoon Danyel , Danyel knap maar lekker op in het ziekenhuis hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_23578229
Het leest prima Babsie
Logisch dat ze hem missen, maar fijn dat ze ff bij kunnen tanken. Hoplijk komen ze allemaal tot rust.
Doe ze de groeten
pi_23578374
Thanks Ladybos!!! Je bent een schat * Anitra zet vast verwarming in de gang aan zodat ze morgen lekker warm onder de brievenbus kan gaan liggen
pi_23578642
brrrr bar krijgt een beetje de kriebels, het is gelukkig nog ver weg maar op 18 december 2004 hebben we van het werk van Mar een personeelsfeestje en daar gaan we naar toe...
Thijs gaan we dan voor het eerst even alleen laten bij de oppas, en aangezien het feestje niet bij ons naast de deur is ( schiedam) blijft de oppas naar alle waarschijnlijkheid ook slapen aangezien we met de bus van het werk meegaan.
Het houd ook in dat ik nu met Thijs aan de slag moet om hem te leren drinken uit een flesje, dus afkolven en ook nog es uit een flesje leren drinken.
Allemaal spannende dingen die allemaal moeten gebeuren.,en hopelijk ook nog eens lekker gaat aangezien we niet snel terug thuis zullen zijn mocht er wat gebeuren
pi_23578843
Zeker spannend Bar. Maar let maar op: het gaat vast goed
Wel een beetje genieten van je uitje hoor!

Ik ben vanavond naar de ouderavond op de creche geweest Gek idee is dat. Je bent daar dan ook 'de moeder van'. Dat vind ik nog steeds wennen. Ze hebben uitleg gegeven over de indeling van de groepen. Deze is net veranderd voor Morris er kwam. Eerst waren er groepen met kindjes van 0 tot 4. En nu zijn er 5 groepen op leeftijd ingedeeld: minibaby's (Morris), baby's, dreumesen, peuters en peuters plus (deze worden voorbereid op de basisschool). De meeste ouders waren erg tevreden over de nieuwe indeling dus dat is mooi. Het schijnt veel rustiger te zijn en de leidsters komen meer aan de kindjes toe. De babyruimte is ook zo ingericht dat er weinig prikkels zijn. Vind ik wel heel fijn. En er was een leidster en die vertelde dat ze Morris wel eens 'inpikte' omdat het haar lievelingetje is
pi_23580406
Fijn dat ze nu wat kunnen uitrusten Babsie. Logisch dat ze Danyel missen maar dit lijkt nu toch het beste te zijn. En waarschijnlijk mogen ze wel in het ziekenhuis overnachten als ze daar behoefte aan hebben? Veel ziekenhuizen bieden wel gratis rooming-in aan.

Snoopy, hoe doen ze dat dan met de baby's die juist wel behoefte hebben aan prikkels en afwisseling? Worden die groepen strak gehanteerd?
pi_23582416
Poemojn, het is niet strak gescheiden. Er is een 'open deuren beleid'. De kinderen kunnen zelf kiezen of ze in een andere groep willen meedraaien die dag. De ruimte voor de baby's is gewoon iets anders ingericht dan de ruimte voor de dreumesen bijvoorbeeld. Er is ook ander speelgoed.
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:31:41 #26
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587652
Boos worden heeft dus soms wel zin

We zijn net gebeld door Vastinostics en we kunnen toch meedoen aan het onderzoek, volgens hen mochten ze ons naar aanleiding van opdracht van hun sponsor(NVI) ons toch toegelaten. We hebben bij het NVI gesproken met een aardige dame en blijkbaar hebben ze toch actie ondernomen nav onze klacht

* Loena-tik- is blij
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23587663
Oh das mooi Loena
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:34:25 #28
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587701
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:21 schreef snoopy het volgende:
Vind ik wel heel fijn. En er was een leidster en die vertelde dat ze Morris wel eens 'inpikte' omdat het haar lievelingetje is
Leuk is dat hè dat mensen je kindje heel oprecht lief vinden, maakt het als moeder zijnde toch een stukkie makkelijker om je kindje daar achter te laten
Hyves!
  vrijdag 26 november 2004 @ 13:35:14 #29
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23587722
Hé Anitraatje, hoe is ie nu met jou?!
Hyves!
pi_23587754
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:35 schreef Loena-tik- het volgende:
Hé Anitraatje, hoe is ie nu met jou?!
Heb je ook een makkelijke vraag?
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 2004 @ 13:38:26 #31
43556 miss_dynastie
pi_23587775
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:31 schreef Loena-tik- het volgende:
Boos worden heeft dus soms wel zin

We zijn net gebeld door Vastinostics en we kunnen toch meedoen aan het onderzoek, volgens hen mochten ze ons naar aanleiding van opdracht van hun sponsor(NVI) ons toch toegelaten. We hebben bij het NVI gesproken met een aardige dame en blijkbaar hebben ze toch actie ondernomen nav onze klacht
Oe, das fijn
pi_23587931
ah loena, wat goed dat jullie nu toch mee kunnen doen!

snoopy, fijn die horizontale groepen-indeling op de creche, zeker voor die kleintjes is dat volgens mij echt véél prettiger.
pi_23589209
Mooi zo Loena. Boos worden heeft soms dus echt zin! Lucht het niet alleen op heb je er ook echt wat aan Ik werd net boos op iemand in de supermarkt schandalig boos over niks

Sugartje hoe is het over het geheel gegaan, het werken?

Fijn Snoop dat jij je er zo in kan vinden!
Graag op anoniem
pi_23589232
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:37 schreef Anitra het volgende:

[..]

Heb je ook een makkelijke vraag?
Ehhh....nee
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_23589254
Go Loena
pi_23589292
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:14 schreef Luchtbel het volgende:
Mooi zo Loena. Boos worden heeft soms dus echt zin! Lucht het niet alleen op heb je er ook echt wat aan Ik werd net boos op iemand in de supermarkt schandalig boos over niks
Oh kreeg je geen plakje worst bij de slager ofzo

geen zin om uit te loggen hoor meiden
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_23589336
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ehhh....nee
Ehhh mag ik u doorverwijzen naar het linkje: mijn gezeur onder in beeld?

heb nl ff geen zin om het hier neer te zetten
pi_23589356
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Oh kreeg je geen plakje worst bij de slager ofzo

geen zin om uit te loggen hoor meiden
Nee ik heb vanmorgen te veel koffie gedronken, ik stuiter een beetje
En iemand ging gewoon voor me staan in de rij en en en en ik moest er gewoon wat van zeggen, maar dat was niet zo'n slimme zet, die meneer stuiterde ook een beetje geloof ik
Graag op anoniem
  vrijdag 26 november 2004 @ 16:22:53 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23589416
Heb het rete-druk!
Maar voelt wel goed! En vriendje is onderweg met Maria om me op te halen! Anders zou ik pas om half zeven thuis zijn en nu wordt het veel eerder.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_23589465
Oh lekker Sugar dat je dan eerder thuis bent. En dan is het weer weekend
pi_23589554
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:22 schreef Sugar het volgende:
Heb het rete-druk!
Maar voelt wel goed! En vriendje is onderweg met Maria om me op te halen! Anders zou ik pas om half zeven thuis zijn en nu wordt het veel eerder.
Dat is fijn!
En ach hoe drukker je bent des te sneller de tijd gaat! Maar of dat nou positief of negatief is weet ik niet
Graag op anoniem
pi_23593116
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef Loena-tik- het volgende:
Leuk is dat hè dat mensen je kindje heel oprecht lief vinden, maakt het als moeder zijnde toch een stukkie makkelijker om je kindje daar achter te laten
Jaaa, toch het gevoel dat iemand hem daar beschermt
En het is ook nog eens een lekker stevige surinaamse vrouw

Loena, het helpt idd om kwaad te worden maar ik vind het achteraf altijd zo erg dat dingen alleen op die manier geregeld kunnen worden... Blijkbaar dwingen ze ons om moeilijk te gaan doen. Ik heb dat gezien bij de creche. Eerst proberen ze je op andere dagen te plaatsen dan je had aangegeven (ruim op tijd). En als je dan belt en moeilijk gaat lopen doen kan het inene allemaal wel
Maar goed, fijn dat Kian toch nog mee kan doen

Luchtbel, ik vind het wel goed van je. Vaak durf ik niet zo goed wat te zeggen want dan geeft de persoon die voordringt een enorme grote bek terug en dan ben ik uitgel*ld
Ik wilde dat ik verbaal wat meer adrem zou zijn, maar meestal bedenk ik achteraf pas briljante antwoorden
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:57:42 #43
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23595151
Babsie, wil je phluphy erg veel sterkte wensen namens mij? Lees het hele gebeuren nu pas!! Bah wat een vreselijke vervelende onzekere dingen allemaal weer.

Ik hoop dat ze een beetje uitrusten, maar het lijkt me erg moeilik voor ze datze maar twee keer per dag naar Danyel mogen...
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:58:34 #44
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23595170
Hallo Lieverds

Ik ben weer even helemaal tot mezelf gekomen. Danyel is in goede handen en ik heb al aardig wat bijgetankt. Afgelopen nacht geslapen van 22.00 tot 09.00 uur, met 1 onderbreking om te kolven.
Ik ben nog steeds wel moe, maar het "tolt" niet meer in mijn hoofd, ik voel me een stuk rustiger.

2 x per dag ga ik naar Danyel. Hij krijgt inmiddels zijn voeding via een pomp, die ervoor zorgt dat hij steeds dezelfde hoeveelheden in een bepaald tijdsbestek krijgt. Hij spuugt nog steeds voeding terug, maar wel al minder, omdat hij minder onrustig lijkt. De afgelopen 2 dagen heeft hij gigantisch veel geslapen. Dit schijnt vaker te gebeuren bij opnames, door de wisseling van omgeving en vaak ook een stukje opgebouwde uitputting slapen ze even helemaal bij. Op zich ben ik hier blij mee, het geeft alleen geen goed beeld over hoe de situatie thuis was. Maar ik verwacht dat ze daar rekening mee houden.
Zijn ontlasting is steeds erg (water)dun, is geel en ruikt zuur. Ze hebben vandaag kweekjes gemaakt op adenovirus en rotavirus, beide waren negatief. Ik hoop nog te horen wat deze ontlasting verder kan betekenen.

Ik heb de afgelopen dagen veel nagedacht over mijn "aanwezigheid" op FOK! en de consequenties hiervan. Ik heb het posten en gezellig kletsen erg gemist, maar ik heb me ook gerealiseerd dat ik door jullie bijdragen over eigen ervaringen altijd weer geconfronteerd zal worden met het vergelijkingsfenomeen. Ik zal echt moeten leren dat los te laten, ik moet Danyel zien als Danyel, en hem niet vergelijken met jullie beebjes. Dat is soms echt heel erg moeilijk.
Ik wil het echter wel gaan proberen, want ik wil jullie niet missen Ik zal ook geen mooi weer gaan spelen, maar eerlijk vertellen dat ik me om sommige dingen wel eens zorgen maak, zoals het feit dat hij nog niet heeft gelachen, dat hij ons niet goed aankijkt etc. etc. Die zorgen horen erbij, en dat soort zorgen zullen nooit verdwijnen, dus kan ik er net zo goed mee leren leven.

Maar ik wil vermijden dat jullie op je tenen gaan lopen, dat jullie om mij te ontzien jullie enthousiasme gaan indammen. Ik wil een volwaardig lid zijn van jullie kliekje

Deal ?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:01:44 #45
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_23595228
Deal.
pi_23595265
Deal
pi_23595356
afgesproken phluphy.
pi_23595397
Fijn dat jullie Danyel in goede handen weten.
Wat ik me nog wel afvroeg: houdt het ziekenhuis ook rekening met de huis-tuin-en-keuken-oorzaken voor dunne, zuur ruikende ontlasting? Tenminste als Myrthe die symptomen zou hebben denkt iedereen direct 'Tandjes?!' Hij is nog wel erg jong maar toch.. volgens ons consultatiebureau is de leeftijd daarvoor erfelijk, dus als jullie ook jong al tanden zouden hebben gekregen.. en kijken ze ook naar allergieen enzo?
pi_23595415
Phluphy Topmensie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')