Dat staat toch duidelijk in de OPquote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef Zapper het volgende:
hmm waarom doen sommige smilies het niet, terwijl dat de code is voor die smilies die je wel ziet
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef Zapper het volgende:
hmm waarom doen sommige smilies het niet, terwijl dat de code is voor die smilies die je wel ziet
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Tiemie het volgende:
Hij zou verboden moeten worden, ongezien de tyfus aan dat ding!
Heb je hem nog niet gezien dan?!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Tiemie het volgende:
Ga ergens anders de chagrijn uit lopen hangen, teef...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Tiemie het volgende:
True... Maar dat is hij wel waard IMHO...quote:
Ik ook, vandaar dat ik speciaal er een topic aan opdraag...quote:
Trouwens, je gebruikt de verkeerde.... Het gaat hier om dequote:
Godver, dat is een briljant idee man...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:25 schreef Murray het volgende:
Waarom maken ze niet gewoon van dede
smiley, en van de
de
?!
Da's toch veel makkelijker man!
Meld jij hem even aan?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef RealKnuckles het volgende:
TTT-waardig topic.
Kan een modje dit topic ff verplaatsen naar RFD?!!!quote:Op woensdag 22 december 2004 19:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Godver, dat is een briljant idee man... [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef ZigoSOS het volgende:
http://images.fok.nl/s/emo.gif
Whoooops
Whehehehequote:
Daar ben ik het niet mee eensch. Je moet gewoon een beetje schaapachtig kijken, dan lijkt 'ie er al vrij goed op.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef whoops het volgende:
Het enige nadeel aan desmiley vind ik, (heeft de
trouwens ook last van) dat je hem moeilijk na kan doen in het echt.... De
of de
of
,
of
zijn nog wel te doen, maar
is toch lastiger...
Ja opzich... Daarnaast moet je een breedbekglimlach opzetten en wat druipende tranen uit je ogen zien te werken...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensch. Je moet gewoon een beetje schaapachtig kijken, dan lijkt 'ie er al vrij goed op.
Damn hij is geweldig.... Ondertussen is hij ook al geportquote:Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Hij is heel simpel na te doen. Gewoon huilen en lachen tegelijk. Zo is hij ook ontstaan, in OUD. Hij is gemaakt (ik weet niet meer door wie) naar aanleiding van mijn verzoek om een emo-smiley (zo heet hij dus oorspronkelijk). Ik vind het wel gaaf dat ie zo'n heel eigen en ander leven is gaan leiden op de rest van Fok!
2 is met stip de beter variant....quote:
Jij onverlaat...quote:
Nee jij bent hier al sinds 2001quote:Op woensdag 22 december 2004 19:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets een newbie.
sar-cas-me....quote:
Ze zoudenquote:
Heel goed, jij snapt hem...quote:
Hey, als je de essentie van dit topic niet voelt mag je het ook gewoon zeggen hoor...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:24 schreef greatgonzo het volgende:
als ik trouwens moest kiezen tussenen
, dan koos ik
quote:
Is dit rot? Neen... Zoek nog maar even verder dan...quote:
Damn, daarbij vergeleken isquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een expressie wat een passie !!!
Nice...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef Bosbeetle het volgende:[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:33 schreef ArmaniMania het volgende:
Wordt tijd voor watt gesoepte smillies
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef whoops het volgende:
Dit topic gaat over desmiley.... Hij wordt ondergewaardeerd hier op Fok! Verwar hem a.u.b. niet met de
smiley, want de
smiley is stukken beter dan de
smiley.
Zo heeft desmiley niet het probleem zoals de
smiley dat hij verdwijnt na het editten van je post bijvoorbeeld. Dat is een mooie feature toch?
Daarnaast is het gebruik van desmiley ook een stuk exclusiever dan het gebruik van de
smiley, waat opzich ook leuk is...
Daarom... PROMOOT HET GEBRUIK VAN DESMILEY
ik bij elkequote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
idd
Ik gebruik hem bijna bij elke zin![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 12:49 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik ook, maar iedereen interpreteert hem totaal verkeerd..
Al is dat op fok vaak niet anders
Ik gebruikte altijd deze -->quote:
Godver hoe vaak moet ik het nog zeggen, dequote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef Spideyman het volgende:
Optyften!![]()
De :') Smiley - optyftverzoek
En het is trouwens optiefen, kutnewbie...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef Spideyman het volgende:
Optyften!![]()
De :') Smiley - optyftverzoek
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar deze vind ik ook wel sjiek
precies!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
In tegenstelling totvind ik
de allervetste ubersmiley die er op Fok heerst.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef Zapper het volgende:
ik zit hier langer dan jij kutnoobquote:Op donderdag 23 december 2004 20:48 schreef whoops het volgende:
[..]
En het is trouwens optiefen, kutnewbie...
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Tiemie het volgende:
Dat wens ik nog te betwijfelen... Even in OO verder vechten??quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik zit hier langer dan jij kutnoobmet je kuttopic
en je kuthoofd
straks pasquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen ruzie maken.
Het is kerst
Neen, ik pas me aanquote:
Je past je voor geen meter aan, je gebruik namelijk nogsteedsquote:
Poteeto, potato.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Je past je voor geen meter aan, je gebruik namelijk nogsteedsin plaats van
...
![]()
LEES de OP nou toch eensquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet gewoon desmiley gebruiken.
quote:Op zondag 26 december 2004 19:52 schreef whoops het volgende:
[..]
LEES de OP nou toch eens... Je moet dus gewoon de
smiley gebruiken, niet de
...
Ja ik weet het, ik val in herhaling enzo...
Hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef whoops het volgende:
Dit topic gaat over desmiley.... Hij wordt ondergewaardeerd hier op Fok! Verwar hem a.u.b. niet met de
smiley, want de
smiley is stukken beter dan de
smiley.
Zo heeft desmiley niet het probleem zoals de
smiley dat hij verdwijnt na het editten van je post bijvoorbeeld. Dat is een mooie feature toch?
Daarnaast is het gebruik van desmiley ook een stuk exclusiever dan het gebruik van de
smiley, waat opzich ook leuk is...
Daarom... PROMOOT HET GEBRUIK VAN DESMILEY
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |