Daar ben ik het niet mee eensch. Je moet gewoon een beetje schaapachtig kijken, dan lijkt 'ie er al vrij goed op.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:26 schreef whoops het volgende:
Het enige nadeel aan desmiley vind ik, (heeft de
trouwens ook last van) dat je hem moeilijk na kan doen in het echt.... De
of de
of
,
of
zijn nog wel te doen, maar
is toch lastiger...
Ja opzich... Daarnaast moet je een breedbekglimlach opzetten en wat druipende tranen uit je ogen zien te werken...quote:Op woensdag 22 december 2004 19:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eensch. Je moet gewoon een beetje schaapachtig kijken, dan lijkt 'ie er al vrij goed op.
Damn hij is geweldig.... Ondertussen is hij ook al geportquote:Op woensdag 22 december 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Hij is heel simpel na te doen. Gewoon huilen en lachen tegelijk. Zo is hij ook ontstaan, in OUD. Hij is gemaakt (ik weet niet meer door wie) naar aanleiding van mijn verzoek om een emo-smiley (zo heet hij dus oorspronkelijk). Ik vind het wel gaaf dat ie zo'n heel eigen en ander leven is gaan leiden op de rest van Fok!
2 is met stip de beter variant....quote:
Jij onverlaat...quote:
Nee jij bent hier al sinds 2001quote:Op woensdag 22 december 2004 19:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets een newbie.
sar-cas-me....quote:
Ze zoudenquote:
Heel goed, jij snapt hem...quote:
Hey, als je de essentie van dit topic niet voelt mag je het ook gewoon zeggen hoor...quote:Op woensdag 22 december 2004 20:24 schreef greatgonzo het volgende:
als ik trouwens moest kiezen tussenen
, dan koos ik
quote:
Is dit rot? Neen... Zoek nog maar even verder dan...quote:
Damn, daarbij vergeleken isquote:Op woensdag 22 december 2004 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat een expressie wat een passie !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |