En het is trouwens optiefen, kutnewbie...quote:Op donderdag 23 december 2004 20:29 schreef Spideyman het volgende:
Optyften!![]()
De :') Smiley - optyftverzoek
quote:Op woensdag 22 december 2004 21:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar deze vind ik ook wel sjiek
precies!quote:Op donderdag 23 december 2004 22:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
In tegenstelling totvind ik
de allervetste ubersmiley die er op Fok heerst.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:11 schreef Zapper het volgende:
hmm waarom doen sommige smilies het niet, terwijl dat de code is voor die smilies die je wel ziet
ik zit hier langer dan jij kutnoobquote:Op donderdag 23 december 2004 20:48 schreef whoops het volgende:
[..]
En het is trouwens optiefen, kutnewbie...
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Tiemie het volgende:
Hij zou verboden moeten worden, ongezien de tyfus aan dat ding!
Dat wens ik nog te betwijfelen... Even in OO verder vechten??quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik zit hier langer dan jij kutnoobmet je kuttopic
en je kuthoofd
straks pasquote:Op vrijdag 24 december 2004 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen ruzie maken.
Het is kerst
Neen, ik pas me aanquote:
Je past je voor geen meter aan, je gebruik namelijk nogsteedsquote:
Poteeto, potato.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Je past je voor geen meter aan, je gebruik namelijk nogsteedsin plaats van
...
![]()
LEES de OP nou toch eensquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet gewoon desmiley gebruiken.
quote:Op zondag 26 december 2004 19:52 schreef whoops het volgende:
[..]
LEES de OP nou toch eens... Je moet dus gewoon de
smiley gebruiken, niet de
...
Ja ik weet het, ik val in herhaling enzo...
Hoe doe je dat tochquote:Op woensdag 22 december 2004 19:07 schreef whoops het volgende:
Dit topic gaat over desmiley.... Hij wordt ondergewaardeerd hier op Fok! Verwar hem a.u.b. niet met de
smiley, want de
smiley is stukken beter dan de
smiley.
Zo heeft desmiley niet het probleem zoals de
smiley dat hij verdwijnt na het editten van je post bijvoorbeeld. Dat is een mooie feature toch?
Daarnaast is het gebruik van desmiley ook een stuk exclusiever dan het gebruik van de
smiley, waat opzich ook leuk is...
Daarom... PROMOOT HET GEBRUIK VAN DESMILEY
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |