Hmmm... dat klinkt niet als een compliment...quote:Op zondag 26 december 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Kee, je moet dus niet zo rijden als in een auto op een motor(Ik denk nu, O JEE, een verstokte koekblikker die gaat motorrijden
)
Waar moet je afrijden ?quote:Op maandag 27 december 2004 13:48 schreef MillFreak het volgende:
22 februari om 13.05 uur ben ik aan de bak.. Hoop dat het gaat lukken, maar heb nog ff de tijd om een paar lesjes te nemen
Jammer dat je alleen motor gaat rijden uit praktische overwegingen en niet uit passiequote:Op maandag 27 december 2004 13:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Hmmm... dat klinkt niet als een compliment...
Ik zou net zo lief op de fiets naar mijn werk gaan, maar met 60 km enkele reis kost dat gewoon te veel tijd. Het OV is geen serieuze optie (van de week weer eens geprobeerd: De Sneltrein. Gedurende de reis is wel 10x omgeroepen dat ik in de sneltrein zat, en steeds als ze dat mededeelden dan stonden we ergens op te wachten...)
Maar goed: de auto is (was...) dus voor mij het enige reeele alternatief. Helaas is het verkeer zo *^*$ druk geworden (of rijden wij, de koekblikkers, tegenwoordig zo #*(#&$#(* slecht) dat ik zeer regelmatig in de file sta. Daarom heb ik besloten dat ik het op de motor ga proberen, scheelt me waarschijnlijk zo'n 20 minuten per reis.
Ik besef dat ik met de volgende mededeling waarschijnlijk nog veel verder in je achting ga dalen, maar ik overweeg serieus om een motorscooter aan te schaffen, een Burgman ofzo. Lekker uit de wind, droge voeten enzo).
Overigens heb ik wel vrij lang op een 49cc ZR gereden, (49cc? ooit...) ding ging 100 in de stad. Nu ik wat meer weet van remmen en sturen en verkeersregels loopt het me posthuum dun door de broek...
Ik rijd ook auto uit praktische overwegingen. Als ik met passie zou moeten reizen, dan zou ik mijn bergschoenen aantrekken en gaan lopen.quote:Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen motor gaat rijden uit praktische overwegingen en niet uit passie
Geen echte motorrijder
Kijk, dát ben ik nou niet met je eens. Ik (als 'koekblikker') ben op de motor toch eerder geneigd om lekker door te rijden dan in de auto. Vergeet niet dat een motor een stuk minder weegt (sneller accelereren en meestal ook sneller remmen) en een stuk wendbaarder is dan een auto!quote:Op maandag 27 december 2004 23:55 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
een motor sucks men
auto je zit lekker binnen en warm en je kunt lekker hard zonder problemen
motor koud en gevaarlijk
[...].
ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen lange afstanden lekker 140/150 te cruisen, dat is met een motor minder fijn LIJKT MIJquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Kijk, dát ben ik nou niet met je eens. Ik (als 'koekblikker') ben op de motor toch eerder geneigd om lekker door te rijden dan in de auto. Vergeet niet dat een motor een stuk minder weegt (sneller accelereren en meestal ook sneller remmen) en een stuk wendbaarder is dan een auto!
Op koud kan je je kleden en je hoeft in elk geval niet de ruiten te krabben. En gevaarlijk? Mensen die na 29 uur autorijles denken dat ze zonder problemen lekker hard kunnen rijden, díe zijn gevaarlijk! Het geldt ook voor in de auto, maar zeker op een motor: anticiperen3. Zorg dat je niet in de problemen komt, dan hoef je ook niet te zorgen dat je er weer uitkomt!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
wel een voordeel is dat je niet hoeft te remmen voor drempels
toen ik lang geleden een crossbrommer had kon ik gewoon met 50 over een drempel (behalve msschien bij de extreme)quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben geen motorcrosser?? Heb weinig zin om mezelf te lanceren en een tiental meters later weer te landen??
ik had 29 lessen in 2 maandenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:55 schreef WebForce het volgende:
ZO, vandaaf theorie gehaald in één keer, morgen lesje van een uur en maandag de TTT om dan 25 januari af te rijden. Dan heb ik 30 lessen in 3 maandag gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |