abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24233156
ElYefe en de rest die is geslaagd gefeli dudez. En nu als de donder de wegen onveilig maken
pi_24233197
Feli !
  maandag 27 december 2004 @ 13:12:49 #104
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_24234113
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Kee, je moet dus niet zo rijden als in een auto op een motor (Ik denk nu, O JEE, een verstokte koekblikker die gaat motorrijden )
Hmmm... dat klinkt niet als een compliment...

Ik zou net zo lief op de fiets naar mijn werk gaan, maar met 60 km enkele reis kost dat gewoon te veel tijd. Het OV is geen serieuze optie (van de week weer eens geprobeerd: De Sneltrein. Gedurende de reis is wel 10x omgeroepen dat ik in de sneltrein zat, en steeds als ze dat mededeelden dan stonden we ergens op te wachten...)

Maar goed: de auto is (was...) dus voor mij het enige reeele alternatief. Helaas is het verkeer zo *&#^*&#$ druk geworden (of rijden wij, de koekblikkers, tegenwoordig zo #*(#&$#(* slecht) dat ik zeer regelmatig in de file sta. Daarom heb ik besloten dat ik het op de motor ga proberen, scheelt me waarschijnlijk zo'n 20 minuten per reis.

Ik besef dat ik met de volgende mededeling waarschijnlijk nog veel verder in je achting ga dalen, maar ik overweeg serieus om een motorscooter aan te schaffen, een Burgman ofzo. Lekker uit de wind, droge voeten enzo).

Overigens heb ik wel vrij lang op een 49cc ZR gereden, (49cc? ooit...) ding ging 100 in de stad. Nu ik wat meer weet van remmen en sturen en verkeersregels loopt het me posthuum dun door de broek...
pi_24234483
22 februari om 13.05 uur ben ik aan de bak.. Hoop dat het gaat lukken, maar heb nog ff de tijd om een paar lesjes te nemen
  maandag 27 december 2004 @ 16:25:35 #106
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24237101
quote:
Op maandag 27 december 2004 13:48 schreef MillFreak het volgende:
22 februari om 13.05 uur ben ik aan de bak.. Hoop dat het gaat lukken, maar heb nog ff de tijd om een paar lesjes te nemen
Waar moet je afrijden ?
Era Vulgaris
  maandag 27 december 2004 @ 18:07:44 #107
41094 Flrs
pauper de pauper
pi_24238897
Morgen is de dag voor mij! Heb er al zin in.
pi_24240525
quote:
Op maandag 27 december 2004 16:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Waar moet je afrijden ?
In Leiden..
  maandag 27 december 2004 @ 20:00:32 #109
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24240997
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:35 schreef MillFreak het volgende:

[..]

In Leiden..
hoezo
Era Vulgaris
pi_24241282
Het zal wel weer druk zijjn.. Zoals gewoonlijk
pi_24245138
quote:
Op maandag 27 december 2004 13:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Hmmm... dat klinkt niet als een compliment...

Ik zou net zo lief op de fiets naar mijn werk gaan, maar met 60 km enkele reis kost dat gewoon te veel tijd. Het OV is geen serieuze optie (van de week weer eens geprobeerd: De Sneltrein. Gedurende de reis is wel 10x omgeroepen dat ik in de sneltrein zat, en steeds als ze dat mededeelden dan stonden we ergens op te wachten...)

Maar goed: de auto is (was...) dus voor mij het enige reeele alternatief. Helaas is het verkeer zo *&#^*&#$ druk geworden (of rijden wij, de koekblikkers, tegenwoordig zo #*(#&$#(* slecht) dat ik zeer regelmatig in de file sta. Daarom heb ik besloten dat ik het op de motor ga proberen, scheelt me waarschijnlijk zo'n 20 minuten per reis.

Ik besef dat ik met de volgende mededeling waarschijnlijk nog veel verder in je achting ga dalen, maar ik overweeg serieus om een motorscooter aan te schaffen, een Burgman ofzo. Lekker uit de wind, droge voeten enzo).

Overigens heb ik wel vrij lang op een 49cc ZR gereden, (49cc? ooit...) ding ging 100 in de stad. Nu ik wat meer weet van remmen en sturen en verkeersregels loopt het me posthuum dun door de broek...
Jammer dat je alleen motor gaat rijden uit praktische overwegingen en niet uit passie

Geen echte motorrijder
pi_24245544
Een motor is ook maar een gebruiksobject hoor...

* yup rent heel hard weg
pi_24245584
Net als een vriendin?
pi_24245607
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Net als een vriendin?
Hey dat is jou opvatting van vriendin, je mag een eigen mening hebben in dit land hoor
  maandag 27 december 2004 @ 23:48:49 #115
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_24245831
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Jammer dat je alleen motor gaat rijden uit praktische overwegingen en niet uit passie

Geen echte motorrijder
Ik rijd ook auto uit praktische overwegingen. Als ik met passie zou moeten reizen, dan zou ik mijn bergschoenen aantrekken en gaan lopen.

Dat heeft echter hetzelfde probleem als op de fiets gaan: 't duurt te lang voor woon-werk verkeer. En dan zijn er ook nog eens verdraaid weinig bergen in noord-holland.

Ook met de auto maak ik geen plezierritjes. Wellicht dat het plezier-rijden er ooit nog wel bijkomt (een vriend van me had al gevraagd of ik mee wilde door de Rocky Mountains).
pi_24246037
een motor sucks men

auto je zit lekker binnen en warm en je kunt lekker hard zonder problemen

motor koud en gevaarlijk

ohja ik had mijn rijbewijs in 1 keer gehaald net zoals mijn theorie, na 29 uren.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  dinsdag 28 december 2004 @ 00:15:36 #117
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_24246601
quote:
Op maandag 27 december 2004 23:55 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
een motor sucks men

auto je zit lekker binnen en warm en je kunt lekker hard zonder problemen

motor koud en gevaarlijk
[...].
Kijk, dát ben ik nou niet met je eens. Ik (als 'koekblikker') ben op de motor toch eerder geneigd om lekker door te rijden dan in de auto. Vergeet niet dat een motor een stuk minder weegt (sneller accelereren en meestal ook sneller remmen) en een stuk wendbaarder is dan een auto!

Op koud kan je je kleden en je hoeft in elk geval niet de ruiten te krabben. En gevaarlijk? Mensen die na 29 uur autorijles denken dat ze zonder problemen lekker hard kunnen rijden, díe zijn gevaarlijk! Het geldt ook voor in de auto, maar zeker op een motor: anticiperen3. Zorg dat je niet in de problemen komt, dan hoef je ook niet te zorgen dat je er weer uitkomt!
pi_24246756
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Kijk, dát ben ik nou niet met je eens. Ik (als 'koekblikker') ben op de motor toch eerder geneigd om lekker door te rijden dan in de auto. Vergeet niet dat een motor een stuk minder weegt (sneller accelereren en meestal ook sneller remmen) en een stuk wendbaarder is dan een auto!

Op koud kan je je kleden en je hoeft in elk geval niet de ruiten te krabben. En gevaarlijk? Mensen die na 29 uur autorijles denken dat ze zonder problemen lekker hard kunnen rijden, díe zijn gevaarlijk! Het geldt ook voor in de auto, maar zeker op een motor: anticiperen3. Zorg dat je niet in de problemen komt, dan hoef je ook niet te zorgen dat je er weer uitkomt!
ik bedoelde eigenlijk meer te zeggen lange afstanden lekker 140/150 te cruisen, dat is met een motor minder fijn LIJKT MIJ

wel een voordeel is dat je niet hoeft te remmen voor drempels
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_24246852
Moet je ballen hebben om met dit weer 150 te rijden met motor. Je waait er verdomme vanaf.

Ik word met de zware koekblik zelfs heen en weer geduwt man, rechtuit rijden lukt nog met moeite! Zelfs 100 word je heen en weer geduwt op de snelweg. Echt fucking klote
  dinsdag 28 december 2004 @ 12:41:38 #120
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_24253865
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 00:21 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

[..]

wel een voordeel is dat je niet hoeft te remmen voor drempels

Ik ben geen motorcrosser?? Heb weinig zin om mezelf te lanceren en een tiental meters later weer te landen??
pi_24254034
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 12:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Ik ben geen motorcrosser?? Heb weinig zin om mezelf te lanceren en een tiental meters later weer te landen??
toen ik lang geleden een crossbrommer had kon ik gewoon met 50 over een drempel (behalve msschien bij de extreme)
pi_24254824
Uhh crossbrommer heeft zeer lange veerweg vergeleken met normale motor, vandaar dat je effe met 50 over drempels kan knallen...

Wil je echt hard over drempels koop een ouwe Citroen zoals een BX, blaas je die crosser er echt wel uit over drempels
  dinsdag 28 december 2004 @ 13:55:25 #123
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_24255417
ZO, vandaaf theorie gehaald in één keer, morgen lesje van een uur en maandag de TTT om dan 25 januari af te rijden. Dan heb ik 30 lessen in 3 maandag gehad
pi_24256071
Succes!
pi_24257384
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 13:55 schreef WebForce het volgende:
ZO, vandaaf theorie gehaald in één keer, morgen lesje van een uur en maandag de TTT om dan 25 januari af te rijden. Dan heb ik 30 lessen in 3 maandag gehad
ik had 29 lessen in 2 maanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')