abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2004 @ 19:40:58 #51
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_24186731
Ex nihilo nihil fit
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:20:08 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24188759
110 op de snelweg IS hard zat. Maximumsnelheid aanhouden is leuk en aardig, maar het moet wel relaxt blijven mensen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:36:23 #53
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24189056
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:
110 op de snelweg IS hard zat. Maximumsnelheid aanhouden is leuk en aardig, maar het moet wel relaxt blijven mensen...
Inderdaad. En je moet ALTIJD met het verkeer meestromen!
pi_24191182
Terugschakelen voor scherpe bochten, 130 op de snelweg is te hard, 100 op de ring, inritten en uitritten in zijn 1, meer gas bij het optrekken/niet teveel gas bij het optrekken, uitkijken voor fietsers ( jah ffs rijden ze daar zonder licht zwarte fiets zwarte jas enz enz in het donker dan zie ik er wel eens 1 of 2 over het hoofd ), stoppen als er mensen bij het zebrapad staan (ik heb zoiets als ze niet doorlopen dan ga ik wel :/ ), goed kijken bij straatjes/bochten enz enz pfff

6e les inmiddels verder gaat het wel redelijk hoop er iets van 12 ofzo nodig te hebben en dan eens examen mogen doen. bleh theorie moek ook nog gaan leren
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:15:47 #55
12888 Skull-splitter
pi_24191312
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:36 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Inderdaad. En je moet ALTIJD met het verkeer meestromen!
Mjah, ik had daar dus een hekel aan, zo'n jagende instructeur, terwijl ik het prima vind om met 110 op rechts te blijven rijden en alleen in te halen wanneer nodig. Ik snap dat ze dat inhalen proberen aan te leren, maar soms is het echt op het stomzinnige af. Ooit had ik een reeks moeten inhalen, maar het snelheidsverschil was zo laag dat tegen de tijd dat ik de hele reeks ingehaald had ik ineens scherp naar rechts moest om de afslag te halen, dus ik bleef expres rechts rijden
  vrijdag 24 december 2004 @ 23:16:58 #56
12888 Skull-splitter
pi_24191335
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:10 schreef Ra-z het volgende:
Terugschakelen voor scherpe bochten, 130 op de snelweg is te hard, 100 op de ring, inritten en uitritten in zijn 1, meer gas bij het optrekken/niet teveel gas bij het optrekken, uitkijken voor fietsers ( jah ffs rijden ze daar zonder licht zwarte fiets zwarte jas enz enz in het donker dan zie ik er wel eens 1 of 2 over het hoofd ), stoppen als er mensen bij het zebrapad staan (ik heb zoiets als ze niet doorlopen dan ga ik wel :/ ), goed kijken bij straatjes/bochten enz enz pfff

6e les inmiddels verder gaat het wel redelijk hoop er iets van 12 ofzo nodig te hebben en dan eens examen mogen doen. bleh theorie moek ook nog gaan leren
Christus wat een speed-cursus
  zaterdag 25 december 2004 @ 00:01:56 #57
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_24192400
tering.... en ik dacht dat mijn ex een gevaar op de weg was
Ex nihilo nihil fit
  zaterdag 25 december 2004 @ 00:18:24 #58
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24192815
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, ik had daar dus een hekel aan, zo'n jagende instructeur, terwijl ik het prima vind om met 110 op rechts te blijven rijden en alleen in te halen wanneer nodig. Ik snap dat ze dat inhalen proberen aan te leren, maar soms is het echt op het stomzinnige af. Ooit had ik een reeks moeten inhalen, maar het snelheidsverschil was zo laag dat tegen de tijd dat ik de hele reeks ingehaald had ik ineens scherp naar rechts moest om de afslag te halen, dus ik bleef expres rechts rijden
Tuurlijk, daar moet je uiteraard ook rekening mee houden!
pi_24193405
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:01 schreef Amun-Ra het volgende:
tering.... en ik dacht dat mijn ex een gevaar op de weg was
naja als men instructeur niet zoveel tegen me kop aanzeurt rij ik best netjes als ie veel loopt te zeuren ga ik fouten maken en let ik niet meer op me snelheidsmeter enzow ( en het ligt er een beetje aan de ene keer rij ik relaxter dan de andere keer )
  zaterdag 25 december 2004 @ 00:45:55 #60
12888 Skull-splitter
pi_24193637
na 6 lessen kon ik pas soepel rechttoe, recht aan rijden joh
pi_24194079
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 00:45 schreef Skull-splitter het volgende:
na 6 lessen kon ik pas soepel rechttoe, recht aan rijden joh

mja ik heb wel lessen van anderhalf uur gehad. de eerste les die ik had was ook al gelijk savonds in de spits door het centrum van amsterdam toen was het eerste kwartier instructeur schakelen en ik alleen sturen daarna afgelegen stuk ( industrie terrein ) wat leren schakelen.

2e les moest ik zelf al rijden door het centrum (donker) 3e les was 30 meter zicht door mist (ik dacht ik ga ff smiddags rijden is het niet donker krijgen we dat gezeik) dus dan moet je eigk wel snel leren rijden anders rij je of een fietser aan of zit je onder een tram 4e les zat ik op de snelweg. en nu moet het schakelen beter worden en word er gehamerd op het kijken en houden aan regels enzow :/
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:24:06 #62
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24200862
Ik snap dat inhalen op de snelweg ook niet zo...110 is toch hard genoeg ? laat ze maar 120 rijden op de linkerweghelft, want boven de 120 mag je sowieso niet.
Era Vulgaris
pi_24200936
Wat heeft iedereen met "Ik mocht in die en die les op de snelweg"

Ik ben in een van de laatste lessen pas de snelweg op gegaan en eng of moeilijk vond ik het niet?
  zaterdag 25 december 2004 @ 14:42:03 #64
78748 Amun-Ra
Fok! this shit!
pi_24201112
geen idee, het is toch iets waar iedereen naar uitkijkt volgens mij als je aan het lessen bent... ik vond er ook weinig bijzonders aan eigenlijk, maar ik heb op mn 2e rijles en lekker stukje snelweg gereden.... nu bijna dagelijks... boeiend..
Ex nihilo nihil fit
pi_24201168
Mja, tis niet dat ik slecht rij ofzo
Veel nacht-lessen etc

Ook veel autoweg

grote verplaatsingen had ik ook op een 80 km gedaan (45 km wagentje) en in de bebouwde kom natuurlijk
pi_24204103
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 14:30 schreef Fwnk het volgende:

Ik ben in een van de laatste lessen pas de snelweg op gegaan en eng of moeilijk vond ik het niet?
Dan kom je zegmaar op het grote mensen wegdek zegmaar dus wel een btje een mijlpaal
pi_24204249
Zo voelde ik het niet....

ik had wel veel autoweg gehad...
pi_24204359
quote:

Omdat de snelweg/autoweg een ander stuk infrastruktuur is. Op alle andere wegen heb je gewoon kruispunten, verkeerslichten ed. Op de snelweg is allemaal net iets anders. Het begint het al bij het invoegen. Zelfde snelheid, invoeg/uitvoegstrook. Dan heb je nog meerdere rijbanen. hogere snelheid, geen mogelijkheid om zomaar ergens te stoppen, tenzij je een pompstation of parkeerplaats tegenkomt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 25 december 2004 @ 19:27:55 #69
76030 Honda_Crx_V-tec
Japanse auto freak
pi_24204777
Ik heb 25 november mijn rijbewijs gehaald en ben er zeer blij mee.
pi_24205476
Woensdag hebben we examen aangevraagd, hoop eerdaags een datum te oren.. Wanneer dat is horen jullie het uiteraard
pi_24205619
quote:

Snelweg is zeker wel eng omdat er altijd apen zijn die niet kunnen rijden. Heb een paar keer bijna me onderbroek volgescheten door een aap die zomaar NAAST mij naar links schiet, of een vrachtwagen die me in de vangrailing wil drukken

Moet er wel bij vertellen dat het een van de drukste snelwegen zijn, de Ring A10 Amsterdam en A4 Amsterdam-Hoofddorp...

Geloof me ik krijg echt wel een pagina van Fok vol als ik ga vertellen wat voor mafkezen er op de snelweg zijn.

In de stad waar je 50 mag kan je wel andermans fouten corrigeren, maar op de snelweg waar 100+ word gereden word het een ander verhaal...
pi_24207105
Ik heb het niet zo ervaren, ik ben 2 keer op snelweg geweest in me rijlessen, en beide keren was ik niet bang ofzo

Nu gister een vrij lang stuk snelweg en waar ik kon ~140 gereden en ik vond het echt niet veel anders of moeilijker....
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:29:37 #73
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24207558
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb het niet zo ervaren, ik ben 2 keer op snelweg geweest in me rijlessen, en beide keren was ik niet bang ofzo

Nu gister een vrij lang stuk snelweg en waar ik kon ~140 gereden en ik vond het echt niet veel anders of moeilijker....
ben 2 keer op de snelweg geweest, en ik was hier en daar toch angstig omdat er zoveel zijwind stond , daarbij komt ook dat 1 foutje fataal kan zijn met 120 km/h. (iets over t hoofd gezien e.d.)
Vooral vrachtwagens, daar wil je echt niet achter rijden op de snelweg

Maar waar ik op mijn examen het meest bang voor ben is het invoegen als het druk is op de weg, want wat als er nou geen ruimte is of er geen ruimte voor je gemaakt wordt ? best zenuwachtig wordt je dan

[ Bericht 12% gewijzigd door Vassili_Z op 25-12-2004 22:41:12 ]
Era Vulgaris
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:33:12 #74
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24207638
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 19:27 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
Ik heb 25 november mijn rijbewijs gehaald en ben er zeer blij mee.
Ik op dezelfde datum
pi_24207788
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:29 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

ben 2 keer op de snelweg geweest, en ik was hier en daar toch angstig omdat er zoveel zijwind stond , daarbij komt ook dat 1 foutje fataal kan zijn met 120 km/h. (iets over t hoofd gezien e.d.)
Vooral vrachtwagens, daar wil je echt niet achter rijden op de snelweg
Ik heb zelf geen moeite mee als ik achter de vraxhtwagen rij het is kwestie van timen je kan het altijd rustig inhalen indien je de tijd voor neemt en goed kijkt in je spiegels dat is de enige manier om je rijvaardigheid opbouwen zodat je straks geen angst hebt om achter de vrachtwagen te rijden
  zaterdag 25 december 2004 @ 22:44:32 #76
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24207854
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:41 schreef markie70 het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen moeite mee als ik achter de vraxhtwagen rij het is kwestie van timen je kan het altijd rustig inhalen indien je de tijd voor neemt en goed kijkt in je spiegels dat is de enige manier om je rijvaardigheid opbouwen zodat je straks geen angst hebt om achter de vrachtwagen te rijden
zal er proberen aan te denken

Kent iemand hier het beruchte KOOIMEER in Alkmaar ???
Wat een rotpunt is dat.....
Era Vulgaris
pi_24208598
quote:

[..]
Maar waar ik op mijn examen het meest bang voor ben is het invoegen als het druk is op de weg, want wat als er nou geen ruimte is of er geen ruimte voor je gemaakt wordt ? best zenuwachtig wordt je dan
jah daar ben ik dus ook bang voor straks tijdens me examen he!
pi_24208704
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 23:19 schreef 2609 het volgende:

[..]

jah daar ben ik dus ook bang voor straks tijdens me examen he!
Was ik ook toen 15 jaar geleden maar neem de tijd ervoor en overhaast niks want dan wek je alleen maar agressie op in het verkeer en de examinator moet zich ook immers aan tijd houden ik zelf heb ook op het snelweg toen gereden ipv 120 reed ik 105 á 110 om zo te zorgen dat je relaxt uitziet.

Nog een tip voor degenen die moeten afrijden : Neem 2 uur voor het examen een rijles zodat je inzicht heb op het verkeer tijdens je examen en neem een leesboek mee als je op het CBR bureau bent waar je moet afrijden dat werkt zeer ontspannend
pi_24212266
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 22:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Kent iemand hier het beruchte KOOIMEER in Alkmaar ???
Wat een rotpunt is dat.....
De rotonde bedoel je? Ik vind 'm sinds dat de rijbanen heringericht zijn een stuk duidelijker. Als je direct bij de verkeerslichten goed voorsorteert moet dat geen probleem zijn.

In Alkmaar is de Friesebrug dan een stuk lastiger
pi_24214738
quote:

[..]

Je plaats opeisen door vroegtijdig richting aan te geven. Dan kijken hoe men er op reageert.
Ik moest tijdens mijn examen tussen 2 vrachtwagen in gaan rijden om van de snelweg af te komen. Maar daar was geen ruimte voor. Examinator zei dat ik richting aan moest geven en dan moest kijken hoe de chauffeur er op reageert. Gewoon je plaats op eisen dus.

Ik kan het weten want ik ben erop gezakt
pi_24214796
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:20 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Vandaag voor 't eerst op een andere motorfiets les: een Suzuki Bandit i.p.v. een GS. Dat was even schrikken de eerste serieuze bocht: het zwaartepunt ligt veel hoger, daarom ging ik wel erg voortvarend de hoek om... En de combinatie van meer vermogen en een niet helemaal strak staande ketting is ook leuk bij schakelen in een bocht... (maar het waaide zo hard dat het niet helemaal duidelijk was wat het meeste gezwabber veroorzaakte!). Een leerzaam dagje weer!

Bandit zei je, 3x raden wat ik rijd Niet als lesmotor trouwens, inmiddels al 40.000km weggetuft op de Bandit.

Moet zeggen dat ik hem toch zeker 10x lekkerder vind rijden dan zo'n low-budget GS Remt vooral beter, dubbele remschijf he.

Wat je zegt over die ketting snap ik niet helemaal.... een te strakke ketting is echt fataal voor je versnellingsbak/blok maar verkort ook zeker de levensduur van ketting en tandwielen.

Je moet de ketting van een Bandit zo spannen, dat ie net de achterbrug niet raakt.... voorste tandwiel ligt namelijk ten opzichte van het achtertandwiel lager dus als je erop gaat zitten trekt ie hem nog een stuk strakker

Trouwens, een (te) strakke ketting rijd veel minder goed dan een te slappe...

Dus dat veroorzaakte het gezwabber niet kan ik je zeggen Ik heb ervaring op zowel een GS als een Bandit en kan je zeggen dat een Bandit zeker wel strakker stuurt, is wel wat kilotjes zwaarder, dat is zo, maar het zwaartepunt ligt niet hoger hoor..

Het zou kunnen dat je in een te hoge versnelling zit in een bocht en dus te weinig vermogen op het achterwiel zet, dan valt ie idd naar binnen. Een 2 cilinder (GS500) heeft onderin meer kracht, dus die kan je wat laagtoeriger rijden, valt dus ook niet zo snel naar binnen.

Standaard heeft de Bandit wel erg slappe vering, is een Suzuki kwaaltje op goedkopere fietsen, heb zelf inmiddels al een schokdemper van een Bandit1200 + Hyperpro veer, scheelt echt een hoop In t voorjaar ga ik de voorvering aanpakken, komen ook progressieve veren in van Hyperpro Hopen dat ik dan niet elke zomer nieuwe stepjes moet, want die slijten bij mij als sneeuw voor de zon Gevolg van slappe vering + ik ben niet de lichtste + geringe grondspeling.... maar dat gaat helemaal goed komen met Hyperpro vering

Succes verder ! Wanneer moet je afrijden?

[ Bericht 14% gewijzigd door Rietvaerder op 26-12-2004 11:17:22 ]
  zondag 26 december 2004 @ 13:45:32 #83
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24217336
Morgen is voor mij de grote dag... na 39 lessen kan ik eindelijk voor de eerste keer op. Het zal mij benieuwen zo na de kerst! Dat word vanavond in ieder geval niet stappen!
pi_24217382
Succes ElYefe!
  zondag 26 december 2004 @ 14:17:15 #86
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_24217434
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:13 schreef MillFreak het volgende:
Succes ElYefe!
Kom op. Je kan het!
  zondag 26 december 2004 @ 14:32:00 #87
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24217662
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:09 schreef ElYefe het volgende:
Morgen is voor mij de grote dag... na 39 lessen kan ik eindelijk voor de eerste keer op. Het zal mij benieuwen zo na de kerst! Dat word vanavond in ieder geval niet stappen!
Veel geluk !
En neem geen koffie etc op de dag van je examen,.
Era Vulgaris
  zondag 26 december 2004 @ 14:33:42 #88
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_24217684
quote:
Op zondag 26 december 2004 02:07 schreef Timmy het volgende:

[..]

De rotonde bedoel je? Ik vind 'm sinds dat de rijbanen heringericht zijn een stuk duidelijker. Als je direct bij de verkeerslichten goed voorsorteert moet dat geen probleem zijn.

In Alkmaar is de Friesebrug dan een stuk lastiger
ja, de rotonde, als je idd weet waar je heen moet en gaat dan is het niet moeilijk, maar het is wel lastig als je naar links of rechts hoort van je instructeur. Hij ka
n beter zeggen: volg de borden richting hoorn, alkmaar, heerhugowaard, den helder, etc

En Frieschebrug iss idd lastig
Goed op de borden letten daar, en alsje daar geen borden ziet = gewoon kruispunt.
Kan erg verwarrend zijn hier en daar. Mijn instructeur heeft daar op dezelfde Friesche brug 2 weken geleden een Duitser tegen zn voorkant aangehad. Meisje dat naast m zat janken omdat ze dacht dat zij t had gedaan. Dikke deuk erin natuurlijk
Era Vulgaris
  zondag 26 december 2004 @ 14:48:01 #89
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_24217883
quote:
Op zondag 26 december 2004 11:09 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat je zegt over die ketting snap ik niet helemaal....

[..]
Ik had het gevoel dat ik bij het loslaten van de koppeling ineens een ruk aan het achterwiel kreeg. Kan natuurlijk ook even wennen zijn aan de motor/ander aangrijppunt.
quote:
[..]

Ik heb ervaring op zowel een GS als een Bandit en kan je zeggen dat een Bandit zeker wel strakker stuurt, is wel wat kilotjes zwaarder, dat is zo, maar het zwaartepunt ligt niet hoger hoor..

[..]
Dat van dat hoge zwaartepunt heb ik van de leraar. Voor mijn gevoel moet ik veel minder leunen voor ik een reactie krijg, maar dat kan ook aan het hogere gewicht liggen??
quote:
[..]

Het zou kunnen dat je in een te hoge versnelling zit in een bocht en dus te weinig vermogen op het achterwiel zet, dan valt ie idd naar binnen. Een 2 cilinder (GS500) heeft onderin meer kracht, dus die kan je wat laagtoeriger rijden, valt dus ook niet zo snel naar binnen.

[..]
Over het algemeen rijd ik vrij laagtoerig (doe ik in mijn auto ook). Zal de volgende les (komende vrijdag) eens proberen wat meer toeren te draaien!
quote:
[..]

Succes verder ! Wanneer moet je afrijden?
Omdat ik nogal onregelmatig les (druk met werk, vrouw en kind) weet ik dat nog niet. Streven is eind januari/begin februari met iets meer dan 20 lessen. (Dan is het moôi weest, zoals ze hier zeggen)
pi_24224450
Kee, je moet dus niet zo rijden als in een auto op een motor (Ik denk nu, O JEE, een verstokte koekblikker die gaat motorrijden )

Trouwens.... Bandit is ook gevoelig voor de juiste bandenspanning, iets waar de meeste rijscholen niet gevoelig voor zijn
pi_24224598
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Kee, je moet dus niet zo rijden als in een auto op een motor (Ik denk nu, O JEE, een verstokte koekblikker die gaat motorrijden )

Trouwens.... Bandit is ook gevoelig voor de juiste bandenspanning, iets waar de meeste rijscholen niet gevoelig voor zijn
Ik denk dat je het ook niet echt goed doet als je met 3000 rpm gaat opschakelen
pi_24224916
Kan prima met een Bandit... vanaf de 4000rpm gaat ie er al aan sleuren, dus met 3000 schakelen kan opzich wel, maar er gebeurt niet echt veel spectaculairs...
pi_24227574
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan prima met een Bandit... vanaf de 4000rpm gaat ie er al aan sleuren, dus met 3000 schakelen kan opzich wel, maar er gebeurt niet echt veel spectaculairs...
Net als de Mitsubishi hier dus, alleen die stopt met sleuren bij 6000 rpm
pi_24227795
Kmoe 17 januari om 8.00 sochtend afrijden

is dat juist goed, of had ik het niet slechter kunnen treffen
pi_24228536
Naja dat is dus op een maandag en rond die tijd is het meestal erg druk... Iedereen gaat naar zijn werk namelijk...
  maandag 27 december 2004 @ 10:03:37 #96
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24231473
quote:
Op zondag 26 december 2004 14:09 schreef ElYefe het volgende:
En? hoe is het afgelopen ?
pi_24231831
quote:
Op maandag 27 december 2004 01:29 schreef yup het volgende:
Naja dat is dus op een maandag en rond die tijd is het meestal erg druk... Iedereen gaat naar zijn werk namelijk...
en die drukte is altijd een nadeel ?
pi_24231878
quote:
Op maandag 27 december 2004 10:43 schreef HTSpower het volgende:

[..]

en die drukte is altijd een nadeel ?
Dat hoeft niet natuurlijk. Als het erg druk is moet je langer wachten overal en met stilstaan voor het verkeerslicht kun je weinig fout doen. Aan de andere kant kunnen er meer auto's van rechts komen waar je op moet letten. Al met al moet je onder alle omstandigheden kunnen rijden, je zult vast ook wel op die tijd rijles hebben gehad.
sig verwijderd door FA
pi_24232030
Luister effe.

Hoe drukker hoe meer kans op apen die niet kunnen rijden. GELOOF me, je wilt liever geen drukte. Stel jij gaat er vanuit dat iemand je voorrang geven, maar die man schiet voor je weg, en je examinator trapt op je rem > gezakt meestal.

Zoals ik al zei, hoe drukker hoe meer apen op de weg, wil je niet.
pi_24233015
Juist ik ben vanmorgen geslaagd! Nog nooit gereden in de sneeuw, en wanneer ligt er sneeuw op de weg?? Juist, waneer je moet afrijden. De examinator zei dan ook dat ik wat rustiger moest rijden op de plekken waar sneeuw lag ivm met gladheid, maar de eerste 5minuten reed ik toch een beetje te vlot vond de examinator, maar daarna deed ik het uitstekend en zo verdiende ik toch mijn rijbewijs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')