Idd!!quote:Op donderdag 30 december 2004 12:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Niet ditdoen he
Werkt alleen maar op je zenuwen. Doe liever dit:yesyesyes, eindelijk ben JIJ uitverkoren om examen te mogen doen en je skills te laten tonen voor DE maffia voor rijvaardigheden: het CBR.
Je kunt het wel, waarom nu niet en alle andere keren wel ? Alleen de instructeur is wat anders.
hehe, ben er nu eerlijk gezegd behoorlijk zeker van, ik moet en zal gewoon slagen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Niet ditdoen he
Werkt alleen maar op je zenuwen. Doe liever dit:yesyesyes, eindelijk ben JIJ uitverkoren om examen te mogen doen en je skills te laten tonen voor DE maffia voor rijvaardigheden: het CBR.
Je kunt het wel, waarom nu niet en alle andere keren wel ? Alleen de instructeur is wat anders.
Examen van afgelopen dinsdag is uitgesteld vanwege de sneeuw en gladheidquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Over 4 dagen is het zover, dan mag ik het voor de 2e keer proberen
Ik kan gewoon goed rijden, nu maar hopen dat de examinator dat ook ziet en me niet te streng gaat beoordelen
Kom op, je kan het!
staats examen is geloof ik vooral langer zodat je meer tijd hebt voor je verrichtingenquote:Op donderdag 30 december 2004 15:38 schreef shoomba het volgende:
[..]
hehe, ben er nu eerlijk gezegd behoorlijk zeker van, ik moet en zal gewoon slagen.
Zeker nadat ik 3 van de 4x om vage en onduidelijke redenen ben gezakt..
Maar wat is nou precies het verschil tussen "gewoon" examen en staatsexamen?
ik heb al 4 gratis kopjes koffie gehad van m'm rijschoolquote:Op donderdag 30 december 2004 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Examen van afgelopen dinsdag is uitgesteld vanwege de sneeuw en gladheid![]()
4 januari mag ik het weer proberen
En je raad nooit wat het CBR voor een kopje thee durft te vragen: 1,50 euro
Meer waar voor je geld dus?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:39 schreef Ra-z het volgende:
[..]
staats examen is geloof ik vooral langer zodat je meer tijd hebt voor je verrichtingen
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Examen van afgelopen dinsdag is uitgesteld vanwege de sneeuw en gladheid![]()
4 januari mag ik het weer proberen
En je raad nooit wat het CBR voor een kopje thee durft te vragen: 1,50 euro
Met die gladheid werd het risico op een aanrijding te groot, een andere examinator was de omgeving aan het verkennen en die nam het besluit om alle examens te annuleren, ook in Den Helderquote:Op donderdag 30 december 2004 16:10 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
met sneeuw en gladheid moet je toch ook kunnen rijden? Waarom dan examen uitstellen. Slaat nergens op. Ik moet in januari ook afrijden. Kan me nix schelen wat voor weer het is, je moet in alle weersomstandigheden kunnen rijden. Natuurlijk vindt iedereen het prettiger als het droog weer is.
iig succes volgende week![]()
Aan de hand van de rijprocedure: http://www.rijprocedure.opserver.nl/tiki-index.php?page=rpquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef forever_blue het volgende:
weet iemand trouwens hoe de examinator beoordeelt? Heeft hij een soort van lijstje met dingen die je moet kunnen en geeft hij er vervolgens cijfers voor of hoe gaat het?
wauw, die site voor lessen online is echt goed !quote:Op donderdag 30 december 2004 17:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Aan de hand van de rijprocedure: http://www.rijprocedure.opserver.nl/tiki-index.php?page=rp
Ook handig, lessen online: http://www.rijprocedure.o(...)e=lessenonline-index
Succes allemaal!
iddquote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
wauw, die site voor lessen online is echt goed !
De mijne zei niets tegen mij. Hij heeft niets gevraagd onderweg, alleen richtingaanwijzingen gegeven. Hij praatte wat over auto's met mijn instructeur (die reed mee) maar voor de rest keek hij norsquote:Op donderdag 30 december 2004 23:55 schreef forever_blue het volgende:
wordt het echt zo gewaardeerd als je een praatje maakt? Of hangt dit af van je examinator?
Gelul, je hoeft de route niet te kennen, kan ook iedere keer anders zijn.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
wauw, die site voor lessen online is echt goed !
Stoer!!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:41 schreef shoomba het volgende:
jaaaaaaaaaaaaik heb em.. eindelijk
:D
Ging echt super goed, ook die examinator ook zwaar relaxed.. ik ben blij
Zeeeeer klote gevoel, te meer omdat het maar om 2 kruispunten ging. 1x had ik geen voorrang verleend, nou da is natuurlijk fout. 1x had ik voorrang maar nam ik het niet; nouja geen grove fout lijkt me, het blijft immers veilig. Maar goed, de 18e maar weer opnieuw proberen !quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef Karliene het volgende:
Gefeliciteerd shoomba!!
Forever_blue: ik ben dus ook een paar weken geleden op de kruispunten gezakt, klote gevoel he..
ja nog vlak voor het gemeentehuis dicht ging :quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:06 schreef M_M het volgende:
[..]
Stoer!!
Gefeliciteerd!!
Heb je je rijbewijs ook meteen opgehaald? ;-)
niet DAT gedeelte....quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gelul, je hoeft de route niet te kennen, kan ook iedere keer anders zijn.
De route krijg je onderweg wel te horen, let maar gewoon op de borden voor info en rijd inderdaad alsof het je eigen auto is. Je laat zien hoe jij het doet, ongeacht wie er bij zit.
begin niet over hoe zn vakantie was ofzoquote:Op donderdag 30 december 2004 23:55 schreef forever_blue het volgende:
wordt het echt zo gewaardeerd als je een praatje maakt? Of hangt dit af van je examinator?
ja dat had ik ook, zag zo'n leipe motor op de weg en toen zei ik dat zo tegen hem, en toen hebben we het hele weg over motoren gehad, het bleek ook dat mijn examinator een motormuis was bij de plietsiequote:Op zondag 2 januari 2005 11:13 schreef keijz het volgende:
[..]
begin niet over hoe zn vakantie was ofzomaar je kan bijvoorbeeld wel over iets praten dat je onderweg ziet. Het moet niet zo'n verplicht praatje worden zegmaar, dat hoortie al vaak zat
oh, ik zie inmiddels dat je gezakt bent, dus misschien voor de volgende keer
Mijn instructeur zegt dat het niet hoeft als er geen andere mogelijkheid is voor ander verkeer. Als er dus een fietspad is, of er is een onderbord dan moet het wel.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Vassili_Z het volgende:
Zeg, als je aan komt rijden op een kruispunt af waar dit bord staat:
[afbeelding]
Dan moet je dus die richting volgen, maar MOET je dan je knipperlicht die kant dan ook opzetten of HOEFT dat niet ??
Zelfde vraag, maar dan ook met dit bord:
[afbeelding]
\\\\\Succes ermee!quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:59 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Vandaag TTT gehad, en de bijzondere verrichtingen hoef ik niet meer te doen op men examen![]()
Alles ging goed behalve de kruispunten...die nam ik opeens heel raar![]()
Ik liet de auto veel te lang doorrollen ipv te stoppen, maar dat doe ik tijdens de lessen nooit![]()
Ach ja, aanstaande dinsdag examen, dan weet ik in ieder geval waar ik op moet letten![]()
In principe is het verplicht om bij iedere zijdelingse verplaatsing richting aan te geven, dus ook met deze borden.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[afbeelding]
Dan moet je dus die richting volgen, maar MOET je dan je knipperlicht die kant dan ook opzetten of HOEFT dat niet ??
[afbeelding]
Ik zal het even duidelijk zeggen: MOET WEL!quote:Op zondag 2 januari 2005 20:36 schreef Vassili_Z het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, bij mij moet het ook.... Lijkt me ook wel zo verstandig, je went er alleen maar aan en zult het dan altijd automatisch doen en nie 1x over 't hoofd zien.quote:Op maandag 3 januari 2005 10:56 schreef buysman het volgende:
Ik zal het even duidelijk zeggen: MOET WEL!
bij mij dan teminste..
mooi papiertje hequote:Op maandag 3 januari 2005 16:29 schreef renz0r het volgende:
renz0r is de eerste WOEI!!!
in 3x mn theorie en in 3x mn rijbewijs
[afbeelding]
6 september ofzo begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |