Haaaiquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo!
Ik heb een vraagje.. ik word in april 18 en nu ben ik me een beetje aan het orienteren op rijlessen
Heb wat informatie aangevraagd her en der.. en nu hoor ik steeds wat van een snelcursus!
Nu is mijn vraag!
Is dat wat? Wat zijn jullie ervaringen? Of zijn jullie van mening dat gewoon bijvoorbeeld 2 keer in de week lessen veel beter is dan in 1 of 2 we(e)k(en) je rijbewijs te halen?
Alvast bedankt
En dat kan ik vast op de site van de ANWB wel vinden toch?quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
Haaai
Je kunt het beste gewoon kijken of je aan zo'n snelcursus bij de ANWB mag beginnen, en anders kun je nog gewoon gaan lessen.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dat is best wel een dure opleiding van de ANWB.. ik kan hetzelfde krijgen voor 1000,- alleen dan met maar 1 herexamen!
Ik ben begonnen met een snel cursus van een maand maar dat werd uiteindelijk 3 maandenquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo!
Ik heb een vraagje.. ik word in april 18 en nu ben ik me een beetje aan het orienteren op rijlessen
Heb wat informatie aangevraagd her en der.. en nu hoor ik steeds wat van een snelcursus!
Nu is mijn vraag!
Is dat wat? Wat zijn jullie ervaringen? Of zijn jullie van mening dat gewoon bijvoorbeeld 2 keer in de week lessen veel beter is dan in 1 of 2 we(e)k(en) je rijbewijs te halen?
Alvast bedankt
Je moet hem alleen niet afzeggen dat vinden ze niet zo leukquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Rijscholen kunnen examens al van te voren inkopen hè, vandaar
Er is dus wel wat verbeterd sinds ik af moest rijden...quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Rijscholen kunnen examens al van te voren inkopen hè, vandaar
quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:22 schreef AnnekeM het volgende:
YEAHHHHHHHH!!!Ik heb ook me rijbewijs
1e keer
Sjonge, ging allemaal héél relax.. Later doe ik mijn verhaal. Ga eerst genieten
Roze papiertje kan ik morgen pas ophalenGemeentehuis hier in de buurt is alleen `s morgens open.
cooooool hey, gefeliciteerd !!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:22 schreef AnnekeM het volgende:
1e keer
Roze papiertje kan ik morgen pas ophalenGemeentehuis hier in de buurt is alleen `s morgens open.
Whoei! concrats!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:22 schreef AnnekeM het volgende:
1e keer
Proficiat !!!!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:22 schreef AnnekeM het volgende:
1e keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |