Geen rijst?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Merlijn het volgende:
* Wingwest Glamour Bodykit.
* LED-Neon rondom (rood, apart gezekerd)
* LED-Neon in de auto (rood, apart gezekerd)
* Deuren en hoezen bekleed met of vervangen door rood skye-leer
* Ramen geblindeerd: links & rechts 35%, achter 80% (vanwege achteropkomend verkeer 's nachts)
Ik heb nu al een paar keer gekeken maar waarom glimmen je achterschijven niet ? Het lijken namelijk wel trommels.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:36 schreef Merlijn het volgende:
het is altijd een VTI geweest, maar blok was al gaar toen ik hem kocht, dus daar is een jonger ruilblok ingekomen waar niet mee getrapt is.
enne, het wordt een kleine, maar dat doet er niet toe.
Daarom vroeg ik het ook een originele VTI heeft rondom schijf remmen maar deze heeft volgens mij achter trommel remmen dus dat zou betekenen dat het een ESI chasis is........ veel mensen gooien een VTI Motor in een ESI chasis en verkopen het dan weer als VTI (Terwijl dat natuurlijk niet zo is)quote:Op maandag 3 januari 2005 14:50 schreef matboy het volgende:
[..]
Ik heb nu al een paar keer gekeken maar waarom glimmen je achterschijven niet ? Het lijken namelijk wel trommels.
Brake-swap gedaan ?
Schijven zitten erop maar ik zou toch wel een brake-swap doen..... damn die achter schijven zijn nog kleiner dan die van mijn GTquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Merlijn het volgende:
Voor zover ik in de historie kan kijken is de auto iig zwart geweest in de deurstijl zat nml. een sticker met de kleurcode, die ik door moest geven aan de spuiter (zwart dus) . Stoelen kan ik niet controleren. Toch ben ik reuze benieuwd naar waarom jij denkt dat iets niet origineel is? overigens, indien iemand nog twijfelt over schijf of trommelremmen, staat je vrij om te komen kijken hoor![]()
* Denkt nog eens goed na over prijs, strijkt over hart*
*dropt vraagprijs, zet absolute bodemprijs: EUR 9.950*
Flikker toch eens op met je nutteloze opmerkingen en ga je met je eigen zaken bemoeien, bemoeial.quote:Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, "voor de liefhebber" ik vind het meer iets voor "voor de idioot die het niet door heeft en blind is"
Kat moet na 92.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, zover ik weet is een kat verplicht voor auto's na 1990, maar zal nog eens navragen.
Blijft de vraag staan of het rijden zonder kat veel scheelt?
Persoonlijk heb ik het idee van wel, althans mijn auto lijkt beter op te pakken vanaf de 3.000 toeren.
gelul.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:07 schreef Catch22- het volgende:
als je net je rijbewijs hebt is 180pk geen aanrader nee
Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)quote:
En dat moet je dus ook een keer leren.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:22 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)
Vermogen moet je echt wel mee om weten te gaan......
Zegt een meisje wat nog niet eens zelf kan rijden maar hooguit naast haar vriendje zit ....quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat moet je dus ook een keer leren.
Je hoeft het 'hele vermogen' niet meteen te gebruiken.
Rustig aan doen, enzo..
Dus?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:25 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Zegt een meisje wat nog niet eens zelf rijd maar naast haar vriend zit :p
Maar klopt je moet dat idd leren en dat kun je beter doen met een lichtere motor.......
En tuurlijk kan je je inhouden maar geloof me dat doe je niet..... (Althans 9 van de 10 niet)
De stelling dat als je net je rijbewijs hebt dat het dan geen goed idee is om met veel vermogen te gaan rijden klopt hoor.........quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus?.
Anyway, dus ligt het aan de persoon.
Dus jouw stelling klopt niet dat iemand die net een rijbewijs heeft geen auto of motor kan rijden met veel vermogen. Of in ieder geval, dat het geen goed idee is.
En nu maar weer ontopic.
APK met catvervanger is geen probleem. Ik zou de code moeten nakijken, maar het had iets te maken met de "Ux" code. Deze auto schijnt net 1 maand buiten de cat-regeling te vallen. Daarbij mogen zo (schijnt het) wel zonder cat meten en maar tot een bepaald toerental gaan. Ik vermoed inderdaad dat het koppel bij 3000 tpm al beter oppakt met de catvervanger, maar dat in icm met het gapende open gat vanuit de motor (4-2-1 Spruitstuk van OBX racing sports) zorg in ieder geval voor een hoop kabaal en net dat beetje meer performance.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik nog wel vragen wou; wat houdt zo'n alarm met centrale deurvergendeling met "paniekmodus" in eigenlijk?
Heb je de auto ook nog motorisch ge-upgrade (da's wel gaaf namelijk).
Zag namelijk wel dat je al catvervanger hebt, dit zorgt voor meer vermogen toch?
Alleen had je geen problemen met APK. dan, omdat je officieel katalysator moet hebben (rij zelf momenteel ook zonder katalysator maar da's uit nood, maar geluk bij ongeluk dat mijn auto nu wat beter trekt zo lijkt het).
Nog steeds mee eens. Hoewel honda van nature pas bij hoge toeren het echte vermogen loslaat is het altijd verleidelijk om het gas helemaal in te trappen. " life begins @ 9000RPM " Ik denk dat Farao van hier genoeg crxjes om een boom/in een sloot/in-om--op-onder een andere auto heeft gezien. Zelfde idee als een golfje GTi, wat op zich een hele mooie wagen kan zijn met de juiste persoon achter het stuur die weet wattie doet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:48 schreef HellRaver het volgende:
[..]
De stelling dat als je net je rijbewijs hebt dat het dan geen goed idee is om met veel vermogen te gaan rijden klopt hoor.........
Maar goed jij zal het zeker beter weten (Geloof dat ik degene met een sol was hier)
we hadden het over een auto jij oeloekquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:22 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)
Vermogen moet je echt wel mee om weten te gaan......
ik ben ervan overtuigd, dat als iemand zijn rijbewijs net heeft gehaald, en deze persoon dan met gladweer moet gaan rijden, zelfs niet met een lichte motor overweg kan. Of in ieder geval niet weet wat die moet doen als de auto raar gaat doen.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:43 schreef HellRaver het volgende:
vermogen = vermogen alleen is het verschil tussen veel en weinig vermogen bij de motor wat duidelijker.
Iemand die een beetje brommer heeft gereden rijd zo weg op een lichte motor maar met een zware motor weet ik het nog zo net niet.....
Wat ik probeerde aan te geven is dat iedereen die een rijbewijs heeft vast wel auto kan rijden (ook met veel vermogen) maar wat in situaties als gladheid/heftige regelval e.d. dan moet je bij een slip of uitwijk situatie wel met je vermogen om weten te gaan.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |