abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24134587
Te koop:

Glamour Honda Crx Del Sol
Carrosserie: Targa (cabrio)
Kleur: Zwart
Bouwjaar: 1992
Uitvoering: VTI
Motor: B16A2 , 180+ PK
KM Stand: +/-165.000 , Motorblok heeft nu iets meer dan 100.000 gelopen ( swap )
APK: pas weer in 16-11-2005 (net geweest, zonder problemen)

De dame zal nu ongeveer 180PK hebben met alle modificaties en een topsnelheid van rond de 240 km/u.
Deze dame is een indrukwekkende auto. Niet afgetrapt, altijd goed warmgereden en altijd met de hand gewassen. Auto is altijd goed onderhouden (Honda-dealer Brielle en Redesigners BV) en zeer de moeite waard, een echte head-turner en garant voor vele nieuwsgierige blikken.


Wat is er dit jaar allemaal gebeurd:

* Grote beurt in April met motorblok swap, o.a aandrijfriem vervangen
* Jonger Motorblok
* Nieuwe koppeling
* Ashoesrubbers vervangen
* Remblokken vervangen
* Alarm systeem met centrale vergrendeling, paniekmodus en remote start/stop via handzender systeem (2x, bijgeleverd).
* Linker en rechter voortrein vervangen (inc. aandrijfassen en draagarmen)
* Linkerachterscherm vervangen
* Spruitstuk vervangen
* Uitlaatsysteem vervangen
* Compleet overgespoten deze zomer (originele kleur)
* Schokdemper rechtsvoor vervangen (links nog goed)


Modificaties:

* Strutbar voor, boven
* Wingwest Glamour Bodykit.
* 17" OZ Hydra Velgen met slotboutset, Dunlop SP9000
* LED-Neon rondom (rood, apart gezekerd)
* LED-Neon in de auto (rood, apart gezekerd)
* Deuren en hoezen bekleed met of vervangen door rood skye-leer
* Ramen geblindeerd: links & rechts 35%, achter 80% (vanwege achteropkomend verkeer 's nachts)
* InVidia CatBack systeem van voor tot achter ( zit er net 2 weken onder) met silencer.
* Brandblusser in interieur gebouwd
* Alarm ingebouwd met op afstand starten en stoppen, centrale deurvergrendeling en trilsensor (voor dakloos parkeren)
* OBX Racing Series 4-2-1 Spruitstuk voor meer koppel bij lage toeren.
* Catvervanger (Originele cat bijgeleverd)
* Jamex verlaagd: 30mm (drempels geen probleem)


Vraagprijs, EUR 12.500,-

voor meer info en andere foto's

bjorn.wetzels@planet.nl

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 22 december 2004 @ 11:13:25 #2
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_24134629
Me loves it, nu nog het geld
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_24134687
Ik ook helaas, maar de dame wordt te klein (gezinsuitbreiding). en ben toe aan iets nieuws
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24172737
Wil je hem niet ruilen voor een 323f V6 GT uit '95, Ik zoek iets kleiners.
  vrijdag 24 december 2004 @ 09:40:44 #5
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24174891
nope, sorry. ben op zoek naar een ITR / Impreza.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 27 december 2004 @ 08:29:24 #6
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24230818
iemand anders? Vind je de prijs te hoog, dan doe een bod
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 27 december 2004 @ 11:42:31 #7
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24232640
Mhh geen foto meer.

Leuke swap, wordt meer gedaan. Maar als je al dat geld erin gestoken hebt moet je nog steeds gokken qua vermogen en koppel ?

Testbank wellicht ?
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24239032
Hoe en door wie is die swap gedaan?

Honda dealer of handige jongen in schuur?

Als het de dealer is geweest, heb je de papieren dan nog (km-stand/rekening) ?
  dinsdag 28 december 2004 @ 10:16:24 #9
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24251333
@_sinner_ : Swap is feitelijk ruilblok. In een VTI is standaard een B16A2. Door een lekkage in het blok is deze eruit gegaan en is er een ruilblok met dik een half ton minder in gehangen door Honda Dealer jan van Dijk in Brielle. Rekening heb ik inderdaad nog ( met alle reparatie, werkzaamheden en grote beurt etc. ), evenals rekening van de bodykit en dat soort geinigheid. Je kunt altijd de historie van deze wagen opvragen bij de sjef werkplaats van Honda Brielle (Dick) of bij Maurice van Redesigners, die de laatste werkzaamheden eraan heeft uitgevoerd.

extra pics:





[ Bericht 20% gewijzigd door Merlijn op 28-12-2004 12:50:24 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 28 december 2004 @ 18:01:56 #10
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_24258470
[spammodus] Zou hem als ik jou was ook even op www.senshispeed.nl te koop zetten (op t forum). Is een site voor Japanse sportwagen liefhebbers. [/spammodus]
  woensdag 29 december 2004 @ 07:30:39 #11
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24270959
thnx. Done.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 29 december 2004 @ 07:46:34 #12
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_24270985
ik hou helemaal niet van tuning, maar dit is toch wel een stoer karretje!.. mooie velgjes, en ik moet zeggen dat dit de eerste aftermarket bodykit zie die echt mooi is!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_24272375
mmm lijkt mij helemaal niks met al die drempels tegenwoordig.
en nee die zijn niet alleen in woonwijken maar ook gewoon bij ons rond het centrum van het dorp (zaandam)
verder wel een ubermooie bak dat mag wel gezegd worden.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:49:29 #14
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24273364
Marcosta, met deze auto kan ik iedere drempel zonder problemen nemen. De voorbumper hangt op dezelfde hoogte als de originele en ook met de verlaging is het geen probleem.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 29 december 2004 @ 16:18:58 #15
32322 Juggy
Joajoa... tis mich get
pi_24278361
snif ... blijf t zonde vinden dat ie weg moet, maar de reden is of course een meer dan goede

Tis zoals al gezegd door Merlijn een auto die op een positieve manier in het oog springt, en t targadak is 's zomers natuurlijk heerlijk

*op weg gaat naar pinauotmaat*
hmmz... saldo te laag
Nihil sine magno vita labore dedit mortalibus (Horatius: Sermones I - 9:55)
pi_24278944
toevallig bekeek ik dit topic, en ik dacht zo dat is veel geld voor een auto uit '92. ik heb er niet zoveel verstand van, maar ik ging voor de gein is zoeken op marktplaats. en de eerste link die ik aan klikte was deze
http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D
voor mij zien deze auto's er ongeveer gelijk uit. waarom is die van jou dan een keer zo duur?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_24279991
cool car man
als je hem over een jaar nog hebt bied ik 8.000

* cyberterrorist is 17 enzo
  woensdag 29 december 2004 @ 21:06:01 #18
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24283628
Omdat er onder andere een wezenlijk verschil in model in zit. Een ESI heeft wel een VTEC, maar dan alleen op inlaatlijn en trommelremmetjes achter, 125 pk.
De VTI (zoals deze) heeft een VTEC op over zowel de in- als de uitlaatlijn, levert 160 PK standaard en heeft 4x schrijfremmen met ABS.
De " Full Option " zoals ik het in de advertentie lees die je linkt is meer wat verfraaing. Deze wagen is voorzien van een PolyUrethaan Bodykit van hoogste kwaliteit, wat meegeeft bij drempels of weerstand. Bij " normale " kits is het materiaal van Polyethyleen of glasfiber. (oftewel KRAK bij een drempel verkeerd nemen)

Ik weet niet hoe de door jou aangegeven wagen in de lak zit, maar deze is recentelijk overgespoten en is in topconditie. Daarnaast is de KM stand wezelijk verschil, heeft deze 17 duims schoenen met banden die gemiddeld duurder en kwalitatief beter zijn dan de populaire Toyo Proxes TS-1.

Zo kan ik eigenlijk nog wel even doorgaan, om maar niet te beginnen over de vele reparaties die je nooit meer hoeft te doen en de gloednieuwe InVidia uitlaatlijn.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24292354
*kick*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 2004 @ 09:02:50 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24292389
Del slow
Kapperswagen


Rijst
pi_24293151
No rice on this car :| en als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan ook je mond.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 december 2004 @ 10:35:57 #22
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24293321
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:11 schreef Merlijn het volgende:
* Wingwest Glamour Bodykit.
* LED-Neon rondom (rood, apart gezekerd)
* LED-Neon in de auto (rood, apart gezekerd)
* Deuren en hoezen bekleed met of vervangen door rood skye-leer
* Ramen geblindeerd: links & rechts 35%, achter 80% (vanwege achteropkomend verkeer 's nachts)
Geen rijst?
  vrijdag 31 december 2004 @ 07:18:41 #23
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24313487
*waarom doe ik dit eigenlijk?*

--laat maar. Scheer je weg uit mijn topic
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24313511
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Geen rijst?
wat bedoel je met rijst?
pi_24319390
ja wat bedoel je met rijst?

(grappig toppic trouwens)
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_24323663
rijst = rice een term die wordt bedoelt voor bling bling aan je auto....... (Zoals neon e.d.)

Maaruh mooie bak maar begrijp ik nou goed dat je een ESI Chassis hebt voorzien van een VTI motor? Of wassie al VTI voordat je de swap maakte?
pi_24355878
Wat voor'n gezinsuitbereiding?

Kinderen of huisdieren?
  maandag 3 januari 2005 @ 09:36:17 #28
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24367565
het is altijd een VTI geweest, maar blok was al gaar toen ik hem kocht, dus daar is een jonger ruilblok ingekomen waar niet mee getrapt is.

enne, het wordt een kleine, maar dat doet er niet toe.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24371015
Nog 1 vraagje:

Wat is de reden dat ie overgespoten is? Want hij was origineel niet zwart maar rood (Tenzij je de stoelen hebt vervangen)
  maandag 3 januari 2005 @ 14:50:22 #30
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24372425
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:36 schreef Merlijn het volgende:
het is altijd een VTI geweest, maar blok was al gaar toen ik hem kocht, dus daar is een jonger ruilblok ingekomen waar niet mee getrapt is.

enne, het wordt een kleine, maar dat doet er niet toe.
Ik heb nu al een paar keer gekeken maar waarom glimmen je achterschijven niet ? Het lijken namelijk wel trommels.

Brake-swap gedaan ?
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24373840
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:50 schreef matboy het volgende:

[..]

Ik heb nu al een paar keer gekeken maar waarom glimmen je achterschijven niet ? Het lijken namelijk wel trommels.

Brake-swap gedaan ?
Daarom vroeg ik het ook een originele VTI heeft rondom schijf remmen maar deze heeft volgens mij achter trommel remmen dus dat zou betekenen dat het een ESI chasis is........ veel mensen gooien een VTI Motor in een ESI chasis en verkopen het dan weer als VTI (Terwijl dat natuurlijk niet zo is)

MAAR dan komen we bij mijn 2e vraag:

Er zitten wel weer originele VTI stoelen in (Want de middenband is bij een ESI grijs en bij een VTI in de kleur van de auto) Maar dat kan ook geswaped zijn aangezien de auto in dit geval rood zou moeten zijn (geweest)
pi_24374432
tvp
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:40:46 #33
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24406066
Voor alle duidelijkheid: het is een originele vti. De originele kleur is zwart, de kuipstoeltjes zijn grijs met rode band. De auto heeft rondom schrijfremmen en dat ze niet blinken betekent dat ik beter moet poetsen

De reden dat hij overgespoten is: enkele maanden geleden heeft aan de bestuurderskant een busje zijn aanhanger in de zijkant geparkeerd. Dit is door een officieel erkend schade-herstelbedrijf gerepareerd. (lees, de gehele zijkant achter is vervangen. omdat de auto toch van originel slecht gespoten is, heb ik besloten dan maar gelijk alles opnieuw te laten spuiten, de auto lag toch al half uit elkaar.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 5 januari 2005 @ 12:32:44 #34
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24409281
*gooit vraagprijs omlaag naar EUR 11.900
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24415560
Zou je even een foto kunnen maken waarbij duidelijk het achterwiel zichtbaar is want ik kan er op deze foto niks anders van maken dan een trommelrem.

En origineel zwart kan niet anders was die band in het midden van je stoel niet rood.....
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:15:28 #36
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24416245
--edit: niet zo bot merlijn....

Ik zal ff een duidelijker foto opzoeken van het achterwiel.
Maar wat je ook zegt: de auto was origineel zwart. altijd geweest en zal altijd zo blijven zolang ik hem heb.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:27:31 #37
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24416507
hier een closeup van het achterwiel:

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24419981
Nou geloof mij maar die auto is of niet origineel zwart of de stoelen zijn vervangen........
Maar goed zal die discussie niet met je aangaan (Weet toch wel dat ik gelijk heb)

En ik ben nog steeds van mening dat die schijfrem meer op een trommelrem lijkt..... (Alhoewel ik wel een stukje remklauw bespeur)

Maar goed mijn intresse is vervallen suc6 nog met de verkoop
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:00:57 #39
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24428071
Voor zover ik in de historie kan kijken is de auto iig zwart geweest in de deurstijl zat nml. een sticker met de kleurcode, die ik door moest geven aan de spuiter (zwart dus) . Stoelen kan ik niet controleren. Toch ben ik reuze benieuwd naar waarom jij denkt dat iets niet origineel is? overigens, indien iemand nog twijfelt over schijf of trommelremmen, staat je vrij om te komen kijken hoor

* Denkt nog eens goed na over prijs, strijkt over hart*
*dropt vraagprijs, zet absolute bodemprijs: EUR 9.950*

[ Bericht 12% gewijzigd door Merlijn op 06-01-2005 10:10:24 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 6 januari 2005 @ 10:56:04 #40
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24428783
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 10:00 schreef Merlijn het volgende:
Voor zover ik in de historie kan kijken is de auto iig zwart geweest in de deurstijl zat nml. een sticker met de kleurcode, die ik door moest geven aan de spuiter (zwart dus) . Stoelen kan ik niet controleren. Toch ben ik reuze benieuwd naar waarom jij denkt dat iets niet origineel is? overigens, indien iemand nog twijfelt over schijf of trommelremmen, staat je vrij om te komen kijken hoor

* Denkt nog eens goed na over prijs, strijkt over hart*
*dropt vraagprijs, zet absolute bodemprijs: EUR 9.950*
Schijven zitten erop maar ik zou toch wel een brake-swap doen..... damn die achter schijven zijn nog kleiner dan die van mijn GT
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24460741
7.500!
Hoeveel kostie qua wegenbelasting en verzekering enzo?

En @EggsTC:
Of is dit ook al geen auto voor vrouwen?
  zondag 9 januari 2005 @ 13:45:39 #42
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24483184
helaas, ga niet meer onder deze prijs zitten.

wegenbelasting moet ik heel even over nadenken, dacht EUR 66, verzekering (WA) is 164.02 per 3 maanden.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24484979
Verzekering kan je nooit zeggen ligt nl aan de persoon......(trede e.d.)

170 PK Auto (Vooral CRXen) zijn voor jonge onervaren bestuurders bijna niet te verzekeren en als ze dat wel zijn is de premie dusdanig hoog dat het bijna niet te betalen is.

En tuurlijk kan iedereen in deze auto rijden maar je hebt wel 180 pk onder je rechtervoet geloof me als je daar niet mee weet om te gaan heb je een serieus probleem
  zondag 9 januari 2005 @ 16:07:46 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24485407
als je net je rijbewijs hebt is 180pk geen aanrader nee

voor een crx vind ik het een zeer strakke bak! Succes met je verkoop
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 9 januari 2005 @ 22:16:07 #45
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24492080
*schaart zich zeker te weten achter HellRaver.*

180 Pk is een bom op de weg, zeker als je een zware rechtervoet hebt. De verzekering is voor iemand boven de 23 geen probleem, daaronder wordt het gezien als risico-auto en zul je: 1. of een hele hoge premie krijgen 2. hoogstwaarschijnlijk niet verzekerd krijgen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24531862
Nop helemaal niemand.....

Vindt je het gek met zo'n vraagprijs voor een weliswaar hele vette en snelle auto van 12 a 13 jaar oud en deze km. stand, voor hetzelfde bedrag kan je ook auto's van 4 jaar oud kopen, zelfs Seat Leon 1.8 Topsport's zijn voor dit bedrag te koop, en die hebben ook 180 pk, zijn toch een stukkie nieuwer, en luxer dacht ik zo.......

(kan zo nog wel even doorgaan met voorbeelden, maar het punt lijkt me duidelijk).

No offence verder hoor, je hebt de auto netjes getuned, niet overdone (niet te sjonnie-achtig), en echt wel vet bakkie, maar niet voor dat geld to be honest.

Doe wat aan je prijs zou ik zeggen!

Edit: Zie net dat je vraagprijs verlaagd hebt naar 9.950........

Nog altijd wel aan hoge kant natuurlijk, maar voor dat geld heb je idd. niet veel vergelijkbaars, maar blijft wel dat je voor paar duizend meer veel nieuwer rijdt en net zo snel natuurlijk

[ Bericht 21% gewijzigd door Tomatenboer op 12-01-2005 14:19:17 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 12 januari 2005 @ 17:53:37 #47
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24534554
het is en blijft een liefhebbersauto, goed onderhouden en net even dat beetje meer. de marktwaarde van een *goede* (standaard) VTi ligt ook al rond de 8500 / 9000 (en dan heb ik het niet over marktplaats. misschien zit hier die ene liefhebber WEL tussen en ziet de meerwaarde ervan WEL in.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:20:55 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_24741474
topic opgeschoond, offtopic gezeik verwijderd succes met de verkoop weer!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_24759175
* Stormloop topic *

Nee sorry maar is het niet wat voor "tussen kunst en kitsch" ?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_24784705
idd, "voor de liefhebber" ik vind het meer iets voor "voor de idioot die het niet door heeft en blind is"
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_24790509
Wat ik nog wel vragen wou; wat houdt zo'n alarm met centrale deurvergendeling met "paniekmodus" in eigenlijk?

Heb je de auto ook nog motorisch ge-upgrade (da's wel gaaf namelijk).

Zag namelijk wel dat je al catvervanger hebt, dit zorgt voor meer vermogen toch?
Alleen had je geen problemen met APK. dan, omdat je officieel katalysator moet hebben (rij zelf momenteel ook zonder katalysator maar da's uit nood, maar geluk bij ongeluk dat mijn auto nu wat beter trekt zo lijkt het).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_24790664
voor zover ik weet is een cat nog niet verplicht of pas halverwege '92 maar dat weet ik dus niet zeker.

en verder ik heb zelf ook een invidia onder me auto liggen (polo uit ook '92 ) en zijn goede uitlaatjes !!
namaste
pi_24790726
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 20:41 schreef diep-in-de-war het volgende:
idd, "voor de liefhebber" ik vind het meer iets voor "voor de idioot die het niet door heeft en blind is"
Flikker toch eens op met je nutteloze opmerkingen en ga je met je eigen zaken bemoeien, bemoeial.

Zo. . Succes met je verkoop, enne strakke bak .
pi_24808755
hmm, zover ik weet is een kat verplicht voor auto's na 1990, maar zal nog eens navragen.

Blijft de vraag staan of het rijden zonder kat veel scheelt?

Persoonlijk heb ik het idee van wel, althans mijn auto lijkt beter op te pakken vanaf de 3.000 toeren.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:47:59 #55
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24809611
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
hmm, zover ik weet is een kat verplicht voor auto's na 1990, maar zal nog eens navragen.

Blijft de vraag staan of het rijden zonder kat veel scheelt?

Persoonlijk heb ik het idee van wel, althans mijn auto lijkt beter op te pakken vanaf de 3.000 toeren.
Kat moet na 92.

Zonder cat is gewoon slecht. Je Lambda meet hierdoor slechte waarden. Ding er dus gewoon onder want meer vermogen krijg je er niet van, eerder minder.

Allemaal fabeltjes !
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_24811327
quote:
Op zondag 9 januari 2005 16:07 schreef Catch22- het volgende:
als je net je rijbewijs hebt is 180pk geen aanrader nee
gelul.
pi_24812068
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 09:59 schreef ID-Tweak het volgende:

[..]

gelul.
Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)
Vermogen moet je echt wel mee om weten te gaan......
pi_24812664
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:22 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)
Vermogen moet je echt wel mee om weten te gaan......
En dat moet je dus ook een keer leren.
Je hoeft het 'hele vermogen' niet meteen te gebruiken.
Rustig aan doen, enzo. .
pi_24812750
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:17 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

En dat moet je dus ook een keer leren.
Je hoeft het 'hele vermogen' niet meteen te gebruiken.
Rustig aan doen, enzo. .
Zegt een meisje wat nog niet eens zelf kan rijden maar hooguit naast haar vriendje zit ....
Maar klopt je moet dat idd leren en dat kun je beter doen met een lichtere motor.......
En tuurlijk kan je je inhouden maar geloof me dat doe je niet..... (Althans 9 van de 10 niet)
pi_24812775
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:25 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Zegt een meisje wat nog niet eens zelf rijd maar naast haar vriend zit :p
Maar klopt je moet dat idd leren en dat kun je beter doen met een lichtere motor.......
En tuurlijk kan je je inhouden maar geloof me dat doe je niet..... (Althans 9 van de 10 niet)
Dus? .
Anyway, dus ligt het aan de persoon.
Dus jouw stelling klopt niet dat iemand die net een rijbewijs heeft geen auto of motor kan rijden met veel vermogen. Of in ieder geval, dat het geen goed idee is.

En nu maar weer ontopic .
pi_24817027
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 12:27 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dus? .
Anyway, dus ligt het aan de persoon.
Dus jouw stelling klopt niet dat iemand die net een rijbewijs heeft geen auto of motor kan rijden met veel vermogen. Of in ieder geval, dat het geen goed idee is.

En nu maar weer ontopic .
De stelling dat als je net je rijbewijs hebt dat het dan geen goed idee is om met veel vermogen te gaan rijden klopt hoor.........

Maar goed jij zal het zeker beter weten (Geloof dat ik degene met een sol was hier )
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:10:26 #63
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_24817390
Weet je waar iemand goed en voorzicht van leert rijden ?

Een Suzuki Samurai.. waarom ? Licht, hoog en achterwielaandrijving. Spreek je daarna nog wel een keer in een voorwielaandrijving
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:40:27 #64
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_24817923
.tvp.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:16:30 #65
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24857609
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 00:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik nog wel vragen wou; wat houdt zo'n alarm met centrale deurvergendeling met "paniekmodus" in eigenlijk?

Heb je de auto ook nog motorisch ge-upgrade (da's wel gaaf namelijk).

Zag namelijk wel dat je al catvervanger hebt, dit zorgt voor meer vermogen toch?
Alleen had je geen problemen met APK. dan, omdat je officieel katalysator moet hebben (rij zelf momenteel ook zonder katalysator maar da's uit nood, maar geluk bij ongeluk dat mijn auto nu wat beter trekt zo lijkt het).
APK met catvervanger is geen probleem. Ik zou de code moeten nakijken, maar het had iets te maken met de "Ux" code. Deze auto schijnt net 1 maand buiten de cat-regeling te vallen. Daarbij mogen zo (schijnt het) wel zonder cat meten en maar tot een bepaald toerental gaan. Ik vermoed inderdaad dat het koppel bij 3000 tpm al beter oppakt met de catvervanger, maar dat in icm met het gapende open gat vanuit de motor (4-2-1 Spruitstuk van OBX racing sports) zorg in ieder geval voor een hoop kabaal en net dat beetje meer performance.

Verder is het alarm een 2 weg systeempje (bekend met alarm van de grote beurt? Ja dat dus. Kwam er ook later pas achter)

de paniekmodus houdt in dat zowel in als uit de auto de wagen op ieder moment in de paniekstand gezet kan worden: Deuren dicht, motor uit en sirene en knipperlichten aan. Dit kan dus ook mocht je onverhoopt zien dat je wagen gejat wordt en ze krijgen hem al gestart (standaard in paniekmodus dan) dan zou je erachteraan kunnen rijden en hem van afstand weer uitschakelen en lam leggen.

*en dan de knuppel / de koevoet pakken*

Motorisch is er nog niet veel aan veranderd. Ik heb me eerst op het uiterlijk geconcentreerd, en daarna pas de motorische kant. Wel is met de uitlaatlijn het spruitstuk vervangen voor iets meer performance. Deze motoren (b16a2) is uitermate geschikt om een greddy turbo bolt-on op te schroeven, welk dus ook de planning was, maar nu niet doorgaat

Iemand nog meer serieuze vragen?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:20:53 #66
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24857637
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:48 schreef HellRaver het volgende:

[..]

De stelling dat als je net je rijbewijs hebt dat het dan geen goed idee is om met veel vermogen te gaan rijden klopt hoor.........

Maar goed jij zal het zeker beter weten (Geloof dat ik degene met een sol was hier )
Nog steeds mee eens. Hoewel honda van nature pas bij hoge toeren het echte vermogen loslaat is het altijd verleidelijk om het gas helemaal in te trappen. " life begins @ 9000RPM " Ik denk dat Farao van hier genoeg crxjes om een boom/in een sloot/in-om--op-onder een andere auto heeft gezien. Zelfde idee als een golfje GTi, wat op zich een hele mooie wagen kan zijn met de juiste persoon achter het stuur die weet wattie doet.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24888396
Staat ie al op op CCH en Streetlegal? (Gastkick)
pi_24928635
Je krijgt er spijt van dat je hem weg doet.. Ik heb er zelf ook een gehad.
pi_24953517
koop hem dan, het is echt een koopje!
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_24954180
Flikker nou eens op idioot.
  zondag 6 februari 2005 @ 22:59:33 #71
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24961642
*mee eens is, ga je moeder lastig vallen*

@Hell, streetlegal stond hij al, op KHK ook. CCH kan ik nog proberen...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_24963851
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 11:22 schreef HellRaver het volgende:

[..]

Geen gelul hoor...... maar goed als jij het zo goed weet mag je wel een rondje komen rijden om m'n GSX-1300 (Hayabusa)
Vermogen moet je echt wel mee om weten te gaan......
we hadden het over een auto jij oeloek
pi_24965865
vermogen = vermogen alleen is het verschil tussen veel en weinig vermogen bij de motor wat duidelijker.

Iemand die een beetje brommer heeft gereden rijd zo weg op een lichte motor maar met een zware motor weet ik het nog zo net niet.....

Wat ik probeerde aan te geven is dat iedereen die een rijbewijs heeft vast wel auto kan rijden (ook met veel vermogen) maar wat in situaties als gladheid/heftige regelval e.d. dan moet je bij een slip of uitwijk situatie wel met je vermogen om weten te gaan.......
pi_24970871
quote:
Op maandag 7 februari 2005 08:43 schreef HellRaver het volgende:
vermogen = vermogen alleen is het verschil tussen veel en weinig vermogen bij de motor wat duidelijker.

Iemand die een beetje brommer heeft gereden rijd zo weg op een lichte motor maar met een zware motor weet ik het nog zo net niet.....

Wat ik probeerde aan te geven is dat iedereen die een rijbewijs heeft vast wel auto kan rijden (ook met veel vermogen) maar wat in situaties als gladheid/heftige regelval e.d. dan moet je bij een slip of uitwijk situatie wel met je vermogen om weten te gaan.......
ik ben ervan overtuigd, dat als iemand zijn rijbewijs net heeft gehaald, en deze persoon dan met gladweer moet gaan rijden, zelfs niet met een lichte motor overweg kan. Of in ieder geval niet weet wat die moet doen als de auto raar gaat doen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:17:56 #75
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_24983190
Slipcursus verplicht stellen voor rijbewijs...

EUR 9.500 voor de auto
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_25231651
*Trap* 9000,- (geintereseerde heeft afgehaakt)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  vrijdag 4 maart 2005 @ 20:41:10 #77
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_25369045
8250
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_25382582
zit er ook stuurbekrachteging op?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_25414074
Ik vind het een hele mooie auto... alleen tis wel veel geld!! Waar is hij ergens te bezichtigen? Kan je trouwens wat foto's posten van de neon's in het donker ben wel benieuwd. En misschien een foto van het interieur? Of mail ze naar silencer.df3[at]gmail.[com]

[ Bericht 22% gewijzigd door SilenceR_20 op 07-03-2005 17:46:14 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:27:42 #80
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_25422965
auto staat in spijkenisse, als je wilt komen kijken, kunnen we een afspraak maken.
ik heb helaas geen actuele interieurfoto's bij de hand, maar zal er snel nog wat maken. neon idem.

auto heeft wel stuurbekrachtiging... is ook wel nodig ook
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_25423278
Spijkenisse is wel redelijk dichtbij, ik woon in zoetermeer, maar zoals ik al zei vind ik het een hoop geld, en zou graag die foto's eerst willen zien voordat ik langskom En moet dan eerst mijn eigen auto weer kwijt zien te raken
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:14:55 #82
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_25479015
zodra ik weer bij auto ben, zal ik cam meenemen. *had een dag maar 48 uur*
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_25959886
Is de auto al verkocht?
  zondag 3 april 2005 @ 19:30:22 #84
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_25960119
auto staat nog steeds, maar gaat in onderdelen de deur uit. Na 7 mei gaat hij in eigen garage uit elkaar en kunnen de onderdelen gekocht worden.

Mods, deze kan dicht. Thnx all..
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_25961169
Zonde...
  zondag 3 april 2005 @ 20:28:39 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_25961478
of niet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')