Misschien Jayce and the wheeled Warriors.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:44 schreef HarigeKerel het volgende:
Oke ik zoek:
Tekenfilm
Minstens 20 jaar oud, misschien wel het dubbele
Vader met een soort ruimtepak aan en een rits kids
Had een catchy intro tune
Was vroeger op de Fun Factory te zien
Anyone?![]()
The Jetsonsquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:44 schreef HarigeKerel het volgende:
Oke ik zoek:
Tekenfilm
Minstens 20 jaar oud, misschien wel het dubbele
Vader met een soort ruimtepak aan en een rits kids
Had een catchy intro tune
Was vroeger op de Fun Factory te zien
Anyone?![]()
Waarschijnelijk is het dit: Tout le monde en parlequote:Op maandag 21 maart 2005 04:41 schreef i-spy24 het volgende:
Ik word weleens gek tijdens het gezap van dit programma dat erg vaak jong TMF-achtige meiden in het publiek heeft maar gehost wordt door een stel oude lullen.
Ik weet ook nog steeds niet waar het overgaat en hoe het programma heet en wat het doel ervan is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Woe o wie..
Ah, the memoriesquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:34 schreef Berkery het volgende:
Roger Ramjet?
Ik wist 't alleen omdat ik een keer heb opgezocht waar Bimmel zijn icoon vandaan hadquote:
Staat ie hierbij?quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik ben op zoek naar een documentaire over de blauwhelmen die in Srebrenica gelegerd lagen ten tijden van de aanval. In het fragment/filmpje is te zien hoe de soldaten afscheid nemen als het stoffelijkoverschot wordt overgebracht van een mede blauwhelm, door een (Sea King) helicopter.
Het stond on-line op internet (streaming) maar ik kan het niet meer vindendus gaarne jullie hulp
Malibu, CA?quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:32 schreef san-dy het volgende:
Een vriendinnetje van mij zoekt de naam van een (Amerikaanse) serie, uitgezonden zo'n 5 jaar geleden, waarschijnlijk voor of na Heartbreak High 's middags, met twee bloedmooie kerels en een meisje (dreadlocks? blond?), die hun tijd doorbrengen op het strand, in het strandhuis van het meisje en op school. Meisje had relatie met ene jongen, totdat ze verliefd werd op de ander. Na aflevering 10 (ongeveer) scheen het van de buis te zijn gehaald. Ik schijn het zelf ook te hebben gekeken, maar niets van wat die vriendin me vertelt, begint me te dagen...
Is het niet gewoon de film Zeppelin, over de eerste WO waarin ze in een prototype zeppelin rondvliegen?quote:Op donderdag 24 maart 2005 10:37 schreef tong_poh het volgende:
Ik heb deze film heel erg lang geleden gezien en ik was toen een jaar of 6 of 7. Het enige wat ik me weet te herinneren is, dat het luchtschip uitelkaar viel en op verschillende plekken neerstortte.
Crashed die zepellin in die film? Zoniet, dan is ie hem niet.quote:Op donderdag 24 maart 2005 13:06 schreef Weizz het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de film Zeppelin, over de eerste WO waarin ze in een prototype zeppelin rondvliegen?
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133quote:Op zondag 27 maart 2005 17:04 schreef da_micha_man het volgende:
Weet iemand de naam van dat liedje van nescafé?
Die zocht ikquote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |