The Odysseyquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:31 schreef chillily het volgende:
Hoi, ik zoek een kinderserie die in de jaren '90 werd uitgezonden op zaterdagochtend/middag (rond telekids, of net daarna)
Hij ging over een jongen die eerst in een coma raakte en zo in een soort van droomwereld raakte. Op een gegeven moment raakte hij weer uit zijn coma maar hij kon nog steeds terug naar die andere wereld.
Weet iemand waar ik het over heb ? kan maar niet op de naam komen, echt heel frusterend.![]()
Dharma & Gregquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:15 schreef fuzzybear het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een niet meer uitgezonden serie op Net5.
Het is een comedy waarin 2 tegengestelde personen de hoofdrol spelen:
Hij is advocaat en serieus ingesteld en heeft rijke ouders. Z'n moeder is een grote bemoeial en z'n vader maakt zich nergens druk om.
Zij doet iets met yoga lessen en is een zweverig type en totaal niet serieus. Haar ouders zijn ook van de kruidentakken. Haar vader heeft een lange paardenstaart.
Kan iemand me helpen?
de torkelsons wat later veranderde in almost homequote:Op maandag 7 maart 2005 19:40 schreef Dazzling het volgende:
ik zoek ook de titel van een serie die begin met een meisje op de vensterbank die naar de maan zit te kijken
is iets van 10 a 15 jaar oud
The Secret of NIMHquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er kwam jaren geleden een animatiefilm op tv. Het ging over een familie muisjes die woont op een erf ofzoiets...en ze waren afstammelingen van proefdieren. Ze moesten tegenhouden dat de boer hun huisje zou vernietigen ofzo (hij moest maaien). Er zat zo'n oude wijze muis in, en ik geloof dat hij nostradamus heette...anders had hij een bijbelnaam. De slechterikken waren ratten, die woonden in een doornenbosje.
ik denk dat de tekenfilm zo'n 12 jaar oud is?
Enigma?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef BeMa het volgende:
Hoi,
Ben op zoek naar een oorlogsfilm. In deze film krijgen een man en vrouw die een opleiding volgen als zender ( met morsetekens) een relatie.
Ze hebben een bepaalde code (zin over een danser) , de vrouw gaat naar bezet gebied en wordt gepakt door de duitsers , ze laat door die zin ( over die danser ) wel weten dat ze nu seint/zendt wat de duitsers haar bevele. Wie o wie weet de titel van deze oorlogsfilm.
bvb BeMa
quote:
House on haunted hill misschien ?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:50 schreef NR10 het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden een film gezien waar een man en een vrouw op het einde van de film in een hoog gebouw stonden, en vervolgens de man tegen de vrouw iets zegt van "je hebt me ontmoet in een rare periode van mijn leven", en vervolgend stort het gebouw in.
Hoe heet deze film? Weet iemand dit toevallig?
Under the mountain / Moddermonstersquote:Op zondag 20 maart 2005 19:26 schreef Shogo het volgende:
Ok ik zoek een serie.
Het is echt jaren geleden op wat toen nog Kindernet was geweest. Een best wel rare serie en vondt het toendertijd wel eng. Waar het allemaal overging ik weet het niet precies meer wel weet ik dat er kinderen in voorkwamen en die gingen naar een eiland of kwamen daar terecht en daar stond een huis waarin van die rare mensen zaten, die eruit zagen alsof ze zich kapot zweten en als ik me goed herinner konden die mensen ook in rare 'spinazie-uitziende' wezens veranderen, uiteraard gingen die kinderen daar dat huis in en kwamen via de kelder waar ze daar naar beneden gleden in een witte kamer wat ik altijd een beetje 'snotterig' eruit vond zien, ik weet nog dat het iets van een broedplaats leek (ala Aliens). Oh jah ze kregen ook altijd hulp van een wat oudere man die iets van een speciale ketting geloof ik had ter bescherming tegen die wezens oid.
Dit is echt zo lang geleden ik weet echt niet meer hoe die serie heet en dit is zo`n beetje alles wat ik me kan herinneren ervan.
Mijn dank!quote:Op maandag 21 maart 2005 00:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
Under the mountain / Moddermonsters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |