abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25430021
Hoi, ik zoek een kinderserie die in de jaren '90 werd uitgezonden op zaterdagochtend/middag (rond telekids, of net daarna)
Hij ging over een jongen die eerst in een coma raakte en zo in een soort van droomwereld raakte. Op een gegeven moment raakte hij weer uit zijn coma maar hij kon nog steeds terug naar die andere wereld.

Weet iemand waar ik het over heb ? kan maar niet op de naam komen, echt heel frusterend.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:45:16 #177
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_25435354
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:31 schreef chillily het volgende:
Hoi, ik zoek een kinderserie die in de jaren '90 werd uitgezonden op zaterdagochtend/middag (rond telekids, of net daarna)
Hij ging over een jongen die eerst in een coma raakte en zo in een soort van droomwereld raakte. Op een gegeven moment raakte hij weer uit zijn coma maar hij kon nog steeds terug naar die andere wereld.

Weet iemand waar ik het over heb ? kan maar niet op de naam komen, echt heel frusterend.
The Odyssey
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:15:04 #178
76233 fuzzybear
100% aaibaar
pi_25442889
Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een niet meer uitgezonden serie op Net5.

Het is een comedy waarin 2 tegengestelde personen de hoofdrol spelen:
Hij is advocaat en serieus ingesteld en heeft rijke ouders. Z'n moeder is een grote bemoeial en z'n vader maakt zich nergens druk om.
Zij doet iets met yoga lessen en is een zweverig type en totaal niet serieus. Haar ouders zijn ook van de kruidentakken. Haar vader heeft een lange paardenstaart.

Kan iemand me helpen?
liev!
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:37:33 #179
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_25443139
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:15 schreef fuzzybear het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een niet meer uitgezonden serie op Net5.

Het is een comedy waarin 2 tegengestelde personen de hoofdrol spelen:
Hij is advocaat en serieus ingesteld en heeft rijke ouders. Z'n moeder is een grote bemoeial en z'n vader maakt zich nergens druk om.
Zij doet iets met yoga lessen en is een zweverig type en totaal niet serieus. Haar ouders zijn ook van de kruidentakken. Haar vader heeft een lange paardenstaart.

Kan iemand me helpen?
Dharma & Greg
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  woensdag 9 maart 2005 @ 17:47:42 #180
76233 fuzzybear
100% aaibaar
pi_25443261
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 17:37 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dharma & Greg
thnx
liev!
pi_25475313
pffff, wat kan dat irritant zijn, ben dus op zoek naar een tv serie...maar kan niet op de naam komen, misschien dat iemand hier mij kan helpen:

het was een hele flauwe amerikaanse serie, voor de leeftijdsgroep van ong 12 tot 16..zoiets
ik keek er eigenlijk nooit naar maar het gaat mij even om de hoofdrol speler.
ze heeft stijl bruin haar, niet echt de knapste....enne...grote neus.....ze had ook wel eens een stom hoedje op, met een bloem aan de zijkant.
ik geloof dat de serie haar naam had..
maar waar het over ging...sja...ik geloof een beetje over wat ze allemaal mee maakte..op school enz.
ik weet niet of het nu nog op tv is, maar het was ongeveer in de jaren 90...
het was humoristich bedoeld, maar ik vond dat niet....echt amerikaans.
meer weet ik helaas niet...
iemand?
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:58:34 #182
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25475471
Blossom?

Met Mayim Bialik

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25475899
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Blossom?

Met Mayim Bialik

[afbeelding]
JA!!!
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_25487787
[quote]Op maandag 7 maart 2005 19:40 schreef Dazzling het volgende:
ik zoek ook de titel van een serie die begin met een meisje op de vensterbank die naar de maan zit te kijken

is iets van 10 a 15 jaar oud

[/qu de totkelsons wat later veranderde in almost home
pi_25487807
quote:
Op maandag 7 maart 2005 19:40 schreef Dazzling het volgende:
ik zoek ook de titel van een serie die begin met een meisje op de vensterbank die naar de maan zit te kijken

is iets van 10 a 15 jaar oud
de torkelsons wat later veranderde in almost home
  zaterdag 12 maart 2005 @ 12:51:32 #186
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_25488120
toen ik nog klein was was er op de BBC (?) een serie wat zich op een boerderij (?) afspeelde. Beetje Dr.Who style.Wat ik er nog van weet is dat er een soort klein schotelantenne zich op een gevel van 1 van die huizen bevond wat allerlei rare signalen uitzond. (en mensen op kon zuigen (?) ) iig. was het allemaal erg SF.
pi_25562191
Er kwam jaren geleden een animatiefilm op tv. Het ging over een familie muisjes die woont op een erf ofzoiets...en ze waren afstammelingen van proefdieren. Ze moesten tegenhouden dat de boer hun huisje zou vernietigen ofzo (hij moest maaien). Er zat zo'n oude wijze muis in, en ik geloof dat hij nostradamus heette...anders had hij een bijbelnaam. De slechterikken waren ratten, die woonden in een doornenbosje.

ik denk dat de tekenfilm zo'n 12 jaar oud is?
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_25562704
Hoi,
Ben op zoek naar een oorlogsfilm. In deze film krijgen een man en vrouw die een opleiding volgen als zender ( met morsetekens) een relatie.
Ze hebben een bepaalde code (zin over een danser) , de vrouw gaat naar bezet gebied en wordt gepakt door de duitsers , ze laat door die zin ( over die danser ) wel weten dat ze nu seint/zendt wat de duitsers haar bevele. Wie o wie weet de titel van deze oorlogsfilm.
bvb BeMa
pi_25563001
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:41 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Er kwam jaren geleden een animatiefilm op tv. Het ging over een familie muisjes die woont op een erf ofzoiets...en ze waren afstammelingen van proefdieren. Ze moesten tegenhouden dat de boer hun huisje zou vernietigen ofzo (hij moest maaien). Er zat zo'n oude wijze muis in, en ik geloof dat hij nostradamus heette...anders had hij een bijbelnaam. De slechterikken waren ratten, die woonden in een doornenbosje.

ik denk dat de tekenfilm zo'n 12 jaar oud is?
The Secret of NIMH
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:16:09 #190
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25563065
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:02 schreef BeMa het volgende:
Hoi,
Ben op zoek naar een oorlogsfilm. In deze film krijgen een man en vrouw die een opleiding volgen als zender ( met morsetekens) een relatie.
Ze hebben een bepaalde code (zin over een danser) , de vrouw gaat naar bezet gebied en wordt gepakt door de duitsers , ze laat door die zin ( over die danser ) wel weten dat ze nu seint/zendt wat de duitsers haar bevele. Wie o wie weet de titel van deze oorlogsfilm.
bvb BeMa
Enigma?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_25564404
neen, die is het niet
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:16 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Enigma?
pi_25564715
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:13 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

The Secret of NIMH
:D:D! Je bent geweldig! Dankje! *jeugdherinneringen komen terug*
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_25564884
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 16:58 schreef scanman01 het volgende:
Blossom?

Met Mayim Bialik

[afbeelding]
Joey Russo!

Ja, die met de ballen in de bek.
  Redactie Frontpage zondag 20 maart 2005 @ 02:05:59 #194
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25603185
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:50 schreef NR10 het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden een film gezien waar een man en een vrouw op het einde van de film in een hoog gebouw stonden, en vervolgens de man tegen de vrouw iets zegt van "je hebt me ontmoet in een rare periode van mijn leven", en vervolgend stort het gebouw in.

Hoe heet deze film? Weet iemand dit toevallig?
House on haunted hill misschien ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25609894
quote:
Op zondag 20 maart 2005 02:05 schreef Djeez het volgende:

[..]

House on haunted hill misschien ?
nee, fight club.
in je oogbal!
  zondag 20 maart 2005 @ 19:26:34 #196
13148 Shogo
Psycho...
pi_25617125
Ok ik zoek een serie.

Het is echt jaren geleden op wat toen nog Kindernet was geweest. Een best wel rare serie en vondt het toendertijd wel eng. Waar het allemaal overging ik weet het niet precies meer wel weet ik dat er kinderen in voorkwamen en die gingen naar een eiland of kwamen daar terecht en daar stond een huis waarin van die rare mensen zaten, die eruit zagen alsof ze zich kapot zweten en als ik me goed herinner konden die mensen ook in rare 'spinazie-uitziende' wezens veranderen, uiteraard gingen die kinderen daar dat huis in en kwamen via de kelder waar ze daar naar beneden gleden in een witte kamer wat ik altijd een beetje 'snotterig' eruit vond zien, ik weet nog dat het iets van een broedplaats leek (ala Aliens). Oh jah ze kregen ook altijd hulp van een wat oudere man die iets van een speciale ketting geloof ik had ter bescherming tegen die wezens oid.

Dit is echt zo lang geleden ik weet echt niet meer hoe die serie heet en dit is zo`n beetje alles wat ik me kan herinneren ervan.
  maandag 21 maart 2005 @ 00:05:23 #197
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_25624659
quote:
Op zondag 20 maart 2005 19:26 schreef Shogo het volgende:
Ok ik zoek een serie.

Het is echt jaren geleden op wat toen nog Kindernet was geweest. Een best wel rare serie en vondt het toendertijd wel eng. Waar het allemaal overging ik weet het niet precies meer wel weet ik dat er kinderen in voorkwamen en die gingen naar een eiland of kwamen daar terecht en daar stond een huis waarin van die rare mensen zaten, die eruit zagen alsof ze zich kapot zweten en als ik me goed herinner konden die mensen ook in rare 'spinazie-uitziende' wezens veranderen, uiteraard gingen die kinderen daar dat huis in en kwamen via de kelder waar ze daar naar beneden gleden in een witte kamer wat ik altijd een beetje 'snotterig' eruit vond zien, ik weet nog dat het iets van een broedplaats leek (ala Aliens). Oh jah ze kregen ook altijd hulp van een wat oudere man die iets van een speciale ketting geloof ik had ter bescherming tegen die wezens oid.

Dit is echt zo lang geleden ik weet echt niet meer hoe die serie heet en dit is zo`n beetje alles wat ik me kan herinneren ervan.
Under the mountain / Moddermonsters
IMDb Vote History
  maandag 21 maart 2005 @ 00:15:17 #198
13148 Shogo
Psycho...
pi_25624941
quote:
Mijn dank!
pi_25627348
Ik word weleens gek tijdens het gezap van dit programma dat erg vaak jong TMF-achtige meiden in het publiek heeft maar gehost wordt door een stel oude lullen.
Ik weet ook nog steeds niet waar het overgaat en hoe het programma heet en wat het doel ervan is.

Woe o wie..
pi_25628301
Dat lijkt wel Julie Delpy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')