abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24146647
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
  woensdag 22 december 2004 @ 21:59:37 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_24147077
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:40 schreef jerryx het volgende:
En als jij hoopt dat de Kuip leegloopt, misschien wel nooit meer... Heb je dat er voor over? Dan maar wat klapvee erbij.
Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
A.M.A.B
pi_24147541
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:59 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben Feijenoordsupporter, omdat ik hou van die club. Paar prijzen meer of minder kan me aan mijn reet roesten.
pi_24147587
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:05 schreef jerryx het volgende:

Ik vind een uiverkochte Kuip er juist veel mooier uitzien en veel meer sfeer hebben dan de Kuip bij een wedstrijd als Feyenoord - RKC.
De Kuip is elke thuiswedstrijd zo goed als uitverkocht, maar de sfeer is de laatste jaren ver, heel ver te zoeken. Ook de sfeer tegen Dortmund viel tegen, echt heel veel gezongen werd er niet.

Echte sfeer was er tegen Tenerife, 0 - 4 achter staan en blijven zingen, het werd uit mijn hoofd nog 2 - 4.

Echte sfeer was er tegen Marseille, toen Van Wonderen na nog geen 5 minuten rood kreeg, krijg weer kippenvel achter de pc nu ik eraan denk.
pi_24148362
De Supercup is ondertussen afgelopen (Club Brugge won met een "veredeld" B-elftal met 0-2 van Anderlecht btw) en nog geen nieuws van Simons. Hij heeft ondertussen zelfs al interview afgelegd, maar ook daar zei hij niks over Feyenoord...
pi_24148873
Jammer. Ik hoop dat ie komt... Perfecte verdediger voor ons.
pi_24150098
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:33 schreef Aeroxie het volgende:
NOS is de rechten over de samenvattingen van het voetbal kwijt. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel OK zijn we hopenlijk ook verlost van Studio Ajaks
Hebben jullie gelijk weer een reden om weer eens op de coolsingel te verzamelen. Om te vieren dat studio neus opgeheven gaat worden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 23 december 2004 @ 11:49:41 #148
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_24155759
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:31 schreef Aeroxie het volgende:
We hebben de meeste kans dat Coloccini of Simic komen, aangezien Gullit daar de meeste contacten heeft.
Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.

Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.

En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.

Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt

En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_24155879
quote:
Igor Tudor aangeboden aan Feyenoord

[23/12/2004] In de zoektocht naar een ervaren centrale verdediger is Feyenoord nu Igor Tudor aangeboden. De Kroat komt bij de Italiaanse topclub nauwelijks aan spelen toe en schikt zich nu al jaren in de rol van stand-in. Zoals bekend is Feyenoord coach Ruud Gullit op dit moment op zoek in de Serie A naar een ervaren verdediger die momenteel bankzitter is.

Igor Tudor zou precies in dit plaatje passen. De verdediger speelt al sinds de zomer van 1998 bij Juventus en speelde meer dan honderd duels voor de Oude Dame. De verdediger is 26 jaar oud, hoeveel Juventus precies verlangt voor de speler is onbekend.

Bron: Voetbalplus
Is dit een grap?

[ Bericht 72% gewijzigd door jerryx op 23-12-2004 12:03:26 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 12:13:40 #150
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156181
Bahia, Basto waarom zijn die eigenlijk aangekocht?
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  donderdag 23 december 2004 @ 12:17:02 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24156226
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
  donderdag 23 december 2004 @ 12:24:32 #152
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156353
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Leonardo? Uit welke vuilniszak heb je die getrokken?
Die moet toch wel bijna terug zijn van z'n blessure? Kan hij mooi op de plaats van Castelen spelen. (of kan hij niet op rechts?) Goor moet er natuurlijk inblijven.
pi_24156508
De Kroatische verdediger Igor Tudor 26 is aangeboden bij Feyenoord, zo meldt ELF Voetbal. De Rotterdammers zijn op zoek naar een nieuwe speler die de defensie komt versterken en zien in de ervaren voetballer van Juventus de ideale man. In de zomer werd Tudor ook al in verband gebracht met Feyenoord, maar van een transfer kwam het niet en vervolgens werd Karim Saidi aangetrokken.

De international speelt als sinds de zomer van 1998 voor de Turijnse club, maar komt de laatste maanden niet veel aan voetballen toe. Het zijn voornamelijk Champions League wedstrijden die de Kroaat speelt. Het is niet bekend hoeveel Juventus vraagt voor Tudor. Ook Standard Luik volgt de speler nauwlettend, maar Tudor zou geen zin hebben in een Belgisch avontuur.

Gisteren werd al gemeld dat Feyenoord ook verdedigers van Ac Milan op het oog heeft.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:39:12 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24156620
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:43:49 #155
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_24156724
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Tudor zou wel welkom zijn bij Feyenoord, zeker na het dramatisch einde van de eerste seizoenshelft van Saidi.
Met de aantekening dat hij wel de helft van de wedstrijden geschorst aan de kant zal zitten. Die gast staat synoniem aan rode kaarten. (Maakt hem niet een minder goede voetballer)
pi_24156750
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef twi het volgende:
Dramatische eerste seizoens einde??? Hij is de beste verdediger van Nederland gebleken in de eerste seizoenshelft.
pi_24156770
Mag Saidi 1 slechte wedstrijd in een seizoenshelft spelen??? Hij heeft genoeg krediet opgebouwd om een paar kutwedstrijden per seizoen te mogen spelen.
  donderdag 23 december 2004 @ 12:55:37 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24156943
Hap hap
pi_24157336
quote:
Op donderdag 23 december 2004 11:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Je denkt toch zeker niet dat er echt een verdediger komt uit Italie die een versterking is. Misschien zijn jullie allemaal vergeten dat voor het seizoen Ruud Gullit hetzelfde probeerde, en dat zonder succes. Bovendien hadden ze toen nog een groter transferbudget dan dat ze nu hebben. Dus als ik jullie was zou ik jezelf niet te snel rijk rekenen. We moeten gewoon hopen dat Timmy Simons komt.

Verder zijn er een aantal spelers van Feyenoord die tekort komen. En die horen sowieso nooit meer te spelen. Ik noem de spelers: paauwe, Mitiliga, gyan, basto, (anti voetballer Bosschaart die van mij wel een kans mag krijgen als linksback), castelen, song, smolarek en ono mag van mij alleen spelen zodat hij verkocht kan worden.

En aangezien het seizoen toch al verloren is ben ik ervoor zoveel mogelijk spelers te laten spelen die de toekomst zijn.

Zo moet je spelen met babos
------------ zuiverloon ------------ saidi------ bahia -------------- bosschaart
---------- leonardo ------- ono ----------- Simons ------------------ Goor
----------------------- kalou ------------------- kuijt

En regelmatig andere jonge goede spelers laten voetballen. Dus ook die nieuwe bulgaar veelvuldig laten spelen op de positie van zuiverloon of saidi.
Zuiverloon zit in zijn examenjaar en zal dus niet in de basis starten Leonardo is links en nog geblesseerd, en Simons, wie is dat?
  donderdag 23 december 2004 @ 13:18:47 #160
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24157401
Tudor zou een geweldige aankoop zijn voor Feyenoord. Hij is eigenlijk net niet goed genoeg voor Juventus, maar in de Nederlandse competitie zou hij uitblinken! Bij het EK vond ik hem ook al niet slecht spelen, hoewel hij (tegen Frankrijk?) een paar ongelukkige momentjes had.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')