Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:01 schreef Aeroxie het volgende:
Dadenlijk hebben we nog de beste verdediging van de HCE
Simic--------Saidi------Tudor-------Bahia
-------------------Simons-------------------
Verplichte curcus Nederlands, alleen moet Gullit dat dan ook echt laten doen.quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:12 schreef Staanplaats het volgende:
Beste verdediging vban de HCE? Voorzie alleen maar meer communicatieproblemen..
quote:Op zaterdag 25 december 2004 12:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kunnen we mooi Song isoleren. En stenigen.
Ik zou als ajacied ook niet vrolijk worden van zo'n achterhoede bij de concurrent.quote:Op zaterdag 25 december 2004 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Van zo'n achterhoede word ik niet vrolijk. Wat een vreemdelingenlegioen.
Denk je echt dat hij wilt? Bovendien heeft Blackburn een bod van Tottenham afgeslagen, dus hij zal genoeg spelen dunkt me.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
wat een onzin zeg. Hij is juist een van de steunpilaren van het team. Hij speelt echt iedere wedstrijd. En hij is zelfs zo goed dat hij de laatste maanden linkshalf is.quote:Op zaterdag 25 december 2004 18:46 schreef Aeroxie het volgende:
Emmerton terug halen van Blackburn? Hij heeft daar geen basisplek meer.
Die heeft iets wat geen van die spelers daar bij Real heeft, dat is inzet en de wil om te winnen.quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Kuijt 13quote:Op zondag 26 december 2004 13:56 schreef keeper het volgende:
Kuyt bij Real?
Maar die kan helemaal niet voetballen.
Het gaat hem er waarschijnlijk meer om dat keeper een fan van Ajax is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
Uhm, Keeper begon erover dat Kuijt geen goede spits was... Ik haal even cijfertjes erbij als tegenargument.quote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef Xante het volgende:
Loek, waarom moet je steeds de vergelijking trekken met Ajax? Echt ziekelijk gewoon.
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?quote:Op zondag 26 december 2004 14:06 schreef jerryx het volgende:
[..]
En kom nou niet met de huidige HCE-stand, want dat heeft niets met Kuijt te maken.
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijkquote:Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Ja idd, echt een Amsterdams trekje. Het liefste zouden ze ook nog met een witte broek van het veld af komen om er mooi uit te zien na de wedstrijd.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Dat Kuijt de beste spits van Nederland is.
[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
Lees de OP eens. Daar staat er een nieuwe wind moet waaien en dat alle vedettes eruit moeten.quote:Op zondag 26 december 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat heeft het aantal doelpunten van vd Vaart met Kuijt te maken?
Kuijt heeft de wil om te winnen, maar ik vind hem een van de lelijkste voetballers uit HCE. Niet echt iets voor de Koninklijke lijkt me zo.
Die analogie slaat nergens op en komt zelfs obsessief over.quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
Met lelijk, bedoelde ik lelijk voetbal. Hij speelt alsof hij weggetrokken is bij ons 9e elftal. Het enige wat hij echt goed kan is stoempen en te laat invliegen. Maar het werkt, want hij scoort. ( in de HCE! )quote:[..]
Wat heeft uiterlijk gvd met voetbal-kwaliteiten te maken? Dat is echt zo'n Ajax-trekje : selecteren op uiterlijk
quote:Op zondag 26 december 2004 14:33 schreef jerryx het volgende:
[..]
[..]
Maar wel effectiefquote:Op zondag 26 december 2004 14:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lelijk qua techniek natuurlijk slimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |