OK, daar heb je weer gelijk. Als de artsen van het St.Annaziekenhuis niks kunnen vinden, zal er inderdaad ook wel niks aan de hand zijn. Maar ja laten we eerst afwachten of hij daadwerkelijk onze selectie komt versterken...quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:21 schreef rubbereend het volgende:in Kerkrade is hij ook uitgebreid onderzocht en vonden ze dat hij zonder problemen kan spelen, als onze doktoren dat ook vinden zie ik geen enkel probleem.
uiterraard, t is altijd afwachten of een deal rondkomt en daarna wat de speler brengt!quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, daar heb je weer gelijk. Als de artsen van het St.Annaziekenhuis niks kunnen vinden, zal er inderdaad ook wel niks aan de hand zijn. Maar ja laten we eerst afwachten of hij daadwerkelijk onze selectie komt versterken...
Zapper, mijn goede vriend!quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou zou mm wel zijn fouten toegeven, hoor.
offtopic, hoe ben jij in de credits van fm beland?quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zapper, mijn goede vriend!
En cultheld, Co heeft nog ruim een half jaar hoor...
Nicequote:Op vrijdag 24 december 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Jaaaaaa..... Reddiablo heeft mijn stats gebruikt. En anders wel via mijn Europese netwerk.
Hé, daar heb ik afgelopen maand stage gelopenquote:Op vrijdag 24 december 2004 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, daar heb je weer gelijk. Als de artsen van het St.Annaziekenhuis niks kunnen vinden, zal er
Daar worden nu eenmaal de PSV-ers onderzocht en meestal ook behandeld, je wilt me toch niet zeggen dat je dat niet wist na een maand in Geldrop stage te hebben gelopen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:47 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik afgelopen maand stage gelopen
Heb nog bij een operatie mee mogen kijken met 'onze' dokter Weber.
Niet zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 december 2004 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar worden nu eenmaal de PSV-ers onderzocht en meestal ook behandeld, je wilt me toch niet zeggen dat je dat niet wist na een maand in Geldrop stage te hebben gelopen?
quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:07 schreef WooZ het volgende:
en ik had nog wel gehoopt dat er afgelopen zaterdag eentje door midden werd geschopt, dan kwam ie bij mij op de afdeling![]()
nou k heb schaaf niet gemist tijdens zn blessurequote:
Een dekbedje met Cocu erop?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:19 schreef WooZ het volgende:
En ik ben me net toch een partij verwend met PSV kado's...
Ben helemaal in de wolken![]()
![]()
Zit er nog leuk videomateriaal tussen?quote:Op vrijdag 24 december 2004 22:19 schreef WooZ het volgende:
En ik ben me net toch een partij verwend met PSV kado's...
Ben helemaal in de wolken![]()
![]()
tegen ADO als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:07 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zit er nog leuk videomateriaal tussen?
* Spideyman heeft de dvd van afgelopen PSV-seizoen.
Zitten mooie goals tussen, vooral eentje van Kezman. Heeft hij buiten de 16 2 spelers voor zich, schiet ie de bal in een rare krulstift heel nonchelant tussen die twee tegenstanders door in de kruising.Mocht ook wel, want hij had net een strafschop a la Panenka verprutst.
Dat was zeker geweldig. Dat was echt genieten toen hij dat doelpunt scoorde.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:27 schreef rubbereend het volgende:
geweldig doelpunt was dat
Inderdaad Prettige feestdagen iedereenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:50 schreef Spideyman het volgende:
Prettige kerstdagen etc. voor iedereen trouwens.
Ook namens de burenquote:Op zaterdag 25 december 2004 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad Prettige feestdagen iedereen![]()
Dank u en hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ook namens de buren![]()
en natuurlijk bedankt dat wij Leon weer welkom mogen heten
Bron: PSV.nlquote:Leon Hese keert terug naar Helmond Sport
25 december 2004 8 :30
Leon Hese keert terug bij Helmond Sport. De 23-jarige verdediger van PSV en tekende een contract tot medio 2006 bij de nummer zes in de Gouden Gids Divisie. Hese speelde vorig seizoen ook al voor Helmond Sport, maar in november 2003 liep hij een zware knieblessure op. Hij scheurde een kruisband en revalideerde vervolgens in Eindhoven.
Inmiddels is Hese weer honderd procent fit en deed wedstrijdritme op in JonG PSV. Na de winterstop zal hij zich bij de selectie van trainer Ruud Brood voegen, Hese moet nog wel een medische keuring ondergaan.
Hese debuteerde in het betaald voetbal bij PSV. Op 15 september 2001 stond hij in de basis in de uitwedstrijd tegen NAC (2-0 verlies). Bij dat ene duel voor PSV bleef het. In het seizoen 2002/2003 speelde hij op huurbasis voor FC Eindhoven en vorig seizoen werd hij verhuurd aan Helmond Sport. Daar kwam hij dertien keer in actie, voordat hij in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (1-3 verlies) al na vier minuten werd geveld door een zware knieblessure. Hese had bij PSV nog een contract tot het einde van dit seizoen.
Hij wordt transfervrij overgenomenquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:20 schreef Djekko het volgende:
Prettige feestdagen!![]()
Wordt Leon Hese ook echt van Helmond? Hij wordt dus niet verhuurd maar verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |