Ik kán nu gaan reageren, maar dan kunnen mm etc. vervolgens te makkelijk inkoppenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef Djekko het volgende:
Huren lijkt me op zich een goede optie, MITS er vantevoren een optie tot koop is opgenomen. Anders niet doen, dan kun je aan het eind van het seizoen de volle mep betalen.
Er circuleert trouwens weer een nieuwe naam rond PSV: Diego Tardelli. 19-jarige spits van Soa Paulo en oa in de belangstelling van AC Milan.
Ik dacht al, waar blijft de reactie van Cultheld?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kán nu gaan reageren, maar dan kunnen mm etc. vervolgens te makkelijk inkoppen
Die 30 van Farfán bereikt ie nog lang niet, ondanks jouw voorspellingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof hij het verschil maakt tegen clubs als Barca en Milan. En tegen Monaco hebben we Farfán om in stelling te brengenAls je de CL wilt winnen, dan moet je als de donder Barreto en Podolski in de winterstop halen en voor volgend jaar Tainio, Väyrynen, vanden Borre en Né halen
Ik ken Tardelli alleen van naam, nooit in de Copa zien spelen of zo (al heeft ie wel met Sao Paulo gespeeld in de Copa, maar heb niet veel wedstrijden van Sao Paulo gezien)quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de reactie van Cultheld?
Volgens mij heet half Zuid-Amerika Diego, enig idee of deze Diego wat is?
Waarom wil Podolski niet naar PSV, heb je hem dat gevraagd? Väyrynen een meevoetballer noemen is gewoon dom. Tainio kan een heel middenveld helemaal gek maken met z'n gejaag en acties en Né heeft schitterende passes in z'n benen, hij zal alleen maar beter worden met PSV'ers om zich heen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die 30 van Farfán bereikt ie nog lang niet, ondanks jouw voorspellingen.
Podolski wil niet naar PSV, maar dat weiger jij in te zien. Tainio, Väyrynen en Né zijn meevoetballers, die niet bijzonder veel beter zijn dan wat je hebt. Vanden Borre zal ook never komen.
Hey republikein, doe me een plezier en blijf gewoon weg uit PSV topics met je slecht onderbouwde en nutteloze reactiesquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef PJORourke het volgende:
Liever in de tweede Bundesliga dan bij PSV
Jij snapt niet dat Köln meer betaalt dan PSV, dat Podolski heeft beloofd met Köln te promoveren en dan naar een Duitse topclub te gaan en dat PSV voor iemand als Podolski dus totaal niet interessant is?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom wil Podolski niet naar PSV, heb je hem dat gevraagd? Väyrynen een meevoetballer noemen is gewoon dom. Tainio kan een heel middenveld helemaal gek maken met z'n gejaag en acties en Né heeft schitterende passes in z'n benen, hij zal alleen maar beter worden met PSV'ers om zich heen.
Je valt nu wel een beetje door de mand met je voetbalkennis aangezien Né geen aanvallende maar een controlerende middenvelder isquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Köln meer betaalt dan PSV, dat Podolski heeft beloofd met Köln te promoveren en dan naar een Duitse topclub te gaan en dat PSV voor iemand als Podolski dus totaal niet interessant is?
Väyrynen is een uitblinker bij Heerenveen, maar zal bij PSV weinig meer brengen dan een John de Jong.
Tainio is niet eens meer echt verzekerd van een basisplaats bij Auxerre en Né is ook amper beter dan John de Jong.
Als jij hetzelfde doet bij Ajax, boertje, dan hebben we een deal.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:06 schreef cultheld het volgende:
Hey republikein, doe me een plezier en blijf gewoon weg uit PSV topics met je slecht onderbouwde en nutteloze reacties
Né speelt vaak genoeg aanvallend en John de Jong was slechts een voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je valt nu wel een beetje door de mand met je voetbalkennis aangezien Né geen aanvallende maar een controlerende middenvelder is
En Tainio slecht noemen, dat is toch wel de bodem hoor. Hij is de beste middenvelder die Auxerre in huis heeft, kan zo bij Milan en ja, ook Ajax tekenen en is een meester in het afjagen van de bal bij een tegenstander. Väyrynen met John de Jong vergelijken is een belediging voor Väyrynen, die ook in 't Finse elftal, samen met Tainio keer op keer laat zien hoe goed hij eigenlijk is.
Waarom denk je dat Tainio naar topclubs kan? Had je je ogen ff dicht zitten toen hij zo goed speelde tegen Nederland? En Väyrynen geen topper noemen, pff, jij dacht zeker ook dat Landzaat op z'n top zat bij Willem 2 of niet......quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Né speelt vaak genoeg aanvallend en John de Jong was slechts een voorbeeld.
Tainio is bij lange na niet de beste middenvelder van Auxerre, anders zou hij wel elke week op het wedstrijdformuliertje staan als basisspeler..... Maar goed, jij kent de Franse competitie blijkbaar ook al erg goed.
En het Finse elftal, kom op zeg... Mario Frick is ook een topper bij Liechtenstein.
bij ons iig nietquote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:is het niet over het algemeen zo dat bij huldigingen van ajax en feijenoord de binnenstad verbouwd wordt?
Beetje goedkoop om 't op mijn drie jaartjes voetbal kijken te gooienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof topclubs nooit een rare aankoop doen... Zie Man Utd.
Tainio mocht welgeteld 11 x mee doen bij Auxerre, denk je dan echt dat hij zo'n topper is?
Väyrynen is een topper voor een subtopteam, maar Landzaat maakt het bij PSV of Ajax vermoedelijk ook niet. Kwestie van inschatten op basis van ervaring langer dan 2 jaar voetbal kijken...
In tegenstelling tot jou zou mm wel zijn fouten toegeven, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
Wat ga je zeggen wanneer Landzaat gehaald wordt door Ajax en wekelijks excelleert, "dat heb ik altijd al gezegd" ?
k dacht dat jij voor ajax wasquote:
Ik ben daar persoonlijk wel bang voor. Er kleeft in mijn ogen gezien de voorgeschiedenis wel een (klein) risico aan zijn aantrekken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:07 schreef The_Hives het volgende:
Zijn jullie trouwens niet bang dat Koné wél iets mankeert wat bij hem sluimert of een beetje een risico levert? Onder de druk dat Ajax toen stond, hadden ze hem echt niet zomaar afgewezen lijkt me.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:21 schreef rubbereend het volgende:in Kerkrade is hij ook uitgebreid onderzocht en vonden ze dat hij zonder problemen kan spelen, als onze doktoren kwakzalvers dat ook vinden zie ik geen enkel probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |