quote:Op woensdag 22 december 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Een groot ziener. Ook nooit te beroerd om zijn mening 180 graden te draaien, indien nodig.
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:12 schreef Zapper het volgende:
Toch nog iemand die de moeite neemt om op mijn zeer interessante post te reageren.
Hulde!
quote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Ik pak jouw posts er altijd gaarne uit om op te reageren. Die bevatten dikwijls nog wel wat kwaliteit.
Kunnen jullie voor dit soort gezelligheid en geroddel geen Theekranstopic openen jongens?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:24 schreef Zapper het volgende:
Dat vat ik toch op als een compliment
quote:22/12/2004 - Donovan verslaat Beasley weer voor voetbalaward; Johnson beste talent
(Van onze verslaggever RvW)
Net als vorige maand moest PSV aanvaller Beasley vandaag opnieuw Landon Donovan voor zich dulden bij de verkiezing van beste Amerikaanse voetballer. Vorige maand was de verkiezing door sportmedia, vandaag was het de beurt aan de award van de Amerikaanse voetbalbond. Beasley werd tweede.
De award van grootste talent ging naar Eddie Johnson, de jonge spits die nadrukkelijk in de belangstelling staat van PSV.
quote:22/12/2004 - "Luxemburgo denkt nog aan Gomes"
(Van onze verslaggever RvW)
Volgens het bekende Braziliaanse persbureau Lance zou Corinthians coach Luxemburgo de hoop op PSV doelman Gomes nog niet hebben opgegeven. Hij zou de naam van de PSV doelman hebben genoemd in een onderhoud met de financiers van de club als gewenste versterking, naast aanvaller Deivid van Santos. Corinthians trok eerder de Argentijn Tevez aan.
PSV heeft overigens al eerder op de berichten vanuit Brazilie over de interesse voor Gomes laten weten dat de club hem onder geen beding wil laten gaan, niet al na pas een half jaar.
Mja idd, ze hadden zoiets van "Yes, we zijn kampioen, laten we het vieren door de middenstand van de Coolsingel te slopen"quote:Op donderdag 23 december 2004 08:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was dat ook niet toen, tijdens de huldiging, dat ze de hele binnenstad afbraken om te vieren dat ze kampioen waren geworden....
Dus hoog tijd dat dit feest dit jaar een keer in Alkmaar plaatsvindt, dan kunnen Amsterdam en Rotterdam even uitrusten....quote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:is het niet over het algemeen zo dat bij huldigingen van ajax en feijenoord de binnenstad verbouwd wordt?
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dus hoog tijd dat dit feest dit jaar een keer in Alkmaar plaatsvindt, dan kunnen Amsterdam en Rotterdam even uitrusten....
Dat is toch gewoon slim? Stel dat Van Raaij zich zo zou opstellen, dan zou hij geprezen worden om z'n zakeninstinct. Als hij hard-to-get wil spelen moet hij dat vooral doen. Voor Koné is PSV een forse stap omhoog (CL), als Hendriks hem daar tegen elke prijs van wil weerhouden krijgt hij vanzelf ruzie.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef cultheld het volgende:
Die walgelijke Hendriks weer hoorIk zou op hem schijten als ik PSV was en dan 't liefst nog samen met Feyenoord. Wat denkt die Hendriks, dat topclubs zijn slaaf willen spelen om een speler van Roda meer waard te laten worden? Roda haalt waarschijnlijk niet eens Europees voetbal en dan is die Koné voor 4 á 5 miljoen over te nemen aan 't einde van het seizoen
Het gaat om het principe. Topclubs gaan niet de slaaf spelen voor een middenmotertje als Roda JC. Dat is slim ja, Koné en Roda laten profiteren van de kwaliteiten van Van Bommel, Cocu etc. en dan vervolgens Koné vet verkopen, wat heeft PSV daar aan?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon slim? Stel dat Van Raaij zich zo zou opstellen, dan zou hij geprezen worden om z'n zakeninstinct. Als hij hard-to-get wil spelen moet hij dat vooral doen. Voor Koné is PSV een forse stap omhoog (CL), als Hendriks hem daar tegen elke prijs van wil weerhouden krijgt hij vanzelf ruzie.
Nou als wij er de CL mee winnen, dan mogen zij em van mij vet verkopen hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 16:03 schreef cultheld het volgende:
en dan vervolgens Koné vet verkopen, wat heeft PSV daar aan?
Alsof hij het verschil maakt tegen clubs als Barca en Milan. En tegen Monaco hebben we Farfán om in stelling te brengenquote:Op donderdag 23 december 2004 16:35 schreef DIJK het volgende:
[..]
Nou als wij er de CL mee winnen, dan mogen zij em van mij vet verkopen hoor.
Dat is inderdaad een echte afmaker jaquote:Op donderdag 23 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Alsof hij het verschil maakt tegen clubs als Barca en Milan. En tegen Monaco hebben we Farfán om in stelling te brengen![]()
Is ie ook echt wel ja. Dat hij tegen Roda faalt betekent niet dat hij het niet kan, of wil je Van Nistelrooy en Rooney ook al met Sonck gaan vergelijken?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:07 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een echte afmaker ja
Tis ook niet dat ik er echt in geloof ofzo. Maar het was even een voorbeeld omdat jij je afvroeg wat het voordeel van PSV zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Alsof hij het verschil maakt tegen clubs als Barca en Milan. En tegen Monaco hebben we Farfán om in stelling te brengen![]()
Mjah en dan krijgt de KNVB dat plan van minimaal zus en zoveel nederlanders erdoor gedrukt en dan zitten we met een zwik buitenlanders te koekeloeren.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
Als je de CL wilt winnen, dan moet je als de donder Barreto en Podolski in de winterstop halen en voor volgend jaar Tainio, Väyrynen, vanden Borre en Né halen
ja mij ook, hoewel k Kone niet super vind, vind k hem wel beter dan Vonlanthen (op dit moment) dus er komt minimaal een betere speler op de bank en Vonlanthen heeft t gewoon nodig om lekker te spelen elke week!quote:Op donderdag 23 december 2004 20:33 schreef du_ke het volgende:
Hem in een huur-ruil betrekken met Vonlanthen is idd wel een aardig idee.
Ik zelf denk dat het beter is voor Vonlanthen om in Eindhoven te blijven. Ik twijfel ook of hij, mocht hij naar Roda JC gaan, meteen een basisplaats veroverd. Dus denk ik toch dat het voor hem gewoon het beste is om toch bij PSV te spelen, hij krijgt toch regelmatig een invalbeurt, ook al is het maar op het eind van de wedstrijd.quote:Op donderdag 23 december 2004 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja mij ook, hoewel k Kone niet super vind, vind k hem wel beter dan Vonlanthen (op dit moment) dus er komt minimaal een betere speler op de bank en Vonlanthen heeft t gewoon nodig om lekker te spelen elke week!
Ik kán nu gaan reageren, maar dan kunnen mm etc. vervolgens te makkelijk inkoppenquote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef Djekko het volgende:
Huren lijkt me op zich een goede optie, MITS er vantevoren een optie tot koop is opgenomen. Anders niet doen, dan kun je aan het eind van het seizoen de volle mep betalen.
Er circuleert trouwens weer een nieuwe naam rond PSV: Diego Tardelli. 19-jarige spits van Soa Paulo en oa in de belangstelling van AC Milan.
Ik dacht al, waar blijft de reactie van Cultheld?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kán nu gaan reageren, maar dan kunnen mm etc. vervolgens te makkelijk inkoppen
Die 30 van Farfán bereikt ie nog lang niet, ondanks jouw voorspellingen.quote:Op donderdag 23 december 2004 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alsof hij het verschil maakt tegen clubs als Barca en Milan. En tegen Monaco hebben we Farfán om in stelling te brengenAls je de CL wilt winnen, dan moet je als de donder Barreto en Podolski in de winterstop halen en voor volgend jaar Tainio, Väyrynen, vanden Borre en Né halen
Ik ken Tardelli alleen van naam, nooit in de Copa zien spelen of zo (al heeft ie wel met Sao Paulo gespeeld in de Copa, maar heb niet veel wedstrijden van Sao Paulo gezien)quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de reactie van Cultheld?
Volgens mij heet half Zuid-Amerika Diego, enig idee of deze Diego wat is?
Waarom wil Podolski niet naar PSV, heb je hem dat gevraagd? Väyrynen een meevoetballer noemen is gewoon dom. Tainio kan een heel middenveld helemaal gek maken met z'n gejaag en acties en Né heeft schitterende passes in z'n benen, hij zal alleen maar beter worden met PSV'ers om zich heen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die 30 van Farfán bereikt ie nog lang niet, ondanks jouw voorspellingen.
Podolski wil niet naar PSV, maar dat weiger jij in te zien. Tainio, Väyrynen en Né zijn meevoetballers, die niet bijzonder veel beter zijn dan wat je hebt. Vanden Borre zal ook never komen.
Hey republikein, doe me een plezier en blijf gewoon weg uit PSV topics met je slecht onderbouwde en nutteloze reactiesquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:58 schreef PJORourke het volgende:
Liever in de tweede Bundesliga dan bij PSV
Jij snapt niet dat Köln meer betaalt dan PSV, dat Podolski heeft beloofd met Köln te promoveren en dan naar een Duitse topclub te gaan en dat PSV voor iemand als Podolski dus totaal niet interessant is?quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom wil Podolski niet naar PSV, heb je hem dat gevraagd? Väyrynen een meevoetballer noemen is gewoon dom. Tainio kan een heel middenveld helemaal gek maken met z'n gejaag en acties en Né heeft schitterende passes in z'n benen, hij zal alleen maar beter worden met PSV'ers om zich heen.
Je valt nu wel een beetje door de mand met je voetbalkennis aangezien Né geen aanvallende maar een controlerende middenvelder isquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat Köln meer betaalt dan PSV, dat Podolski heeft beloofd met Köln te promoveren en dan naar een Duitse topclub te gaan en dat PSV voor iemand als Podolski dus totaal niet interessant is?
Väyrynen is een uitblinker bij Heerenveen, maar zal bij PSV weinig meer brengen dan een John de Jong.
Tainio is niet eens meer echt verzekerd van een basisplaats bij Auxerre en Né is ook amper beter dan John de Jong.
Als jij hetzelfde doet bij Ajax, boertje, dan hebben we een deal.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:06 schreef cultheld het volgende:
Hey republikein, doe me een plezier en blijf gewoon weg uit PSV topics met je slecht onderbouwde en nutteloze reacties
Né speelt vaak genoeg aanvallend en John de Jong was slechts een voorbeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je valt nu wel een beetje door de mand met je voetbalkennis aangezien Né geen aanvallende maar een controlerende middenvelder is
En Tainio slecht noemen, dat is toch wel de bodem hoor. Hij is de beste middenvelder die Auxerre in huis heeft, kan zo bij Milan en ja, ook Ajax tekenen en is een meester in het afjagen van de bal bij een tegenstander. Väyrynen met John de Jong vergelijken is een belediging voor Väyrynen, die ook in 't Finse elftal, samen met Tainio keer op keer laat zien hoe goed hij eigenlijk is.
Waarom denk je dat Tainio naar topclubs kan? Had je je ogen ff dicht zitten toen hij zo goed speelde tegen Nederland? En Väyrynen geen topper noemen, pff, jij dacht zeker ook dat Landzaat op z'n top zat bij Willem 2 of niet......quote:Op vrijdag 24 december 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Né speelt vaak genoeg aanvallend en John de Jong was slechts een voorbeeld.
Tainio is bij lange na niet de beste middenvelder van Auxerre, anders zou hij wel elke week op het wedstrijdformuliertje staan als basisspeler..... Maar goed, jij kent de Franse competitie blijkbaar ook al erg goed.
En het Finse elftal, kom op zeg... Mario Frick is ook een topper bij Liechtenstein.
bij ons iig nietquote:Op donderdag 23 december 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:is het niet over het algemeen zo dat bij huldigingen van ajax en feijenoord de binnenstad verbouwd wordt?
Beetje goedkoop om 't op mijn drie jaartjes voetbal kijken te gooienquote:Op vrijdag 24 december 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
Alsof topclubs nooit een rare aankoop doen... Zie Man Utd.
Tainio mocht welgeteld 11 x mee doen bij Auxerre, denk je dan echt dat hij zo'n topper is?
Väyrynen is een topper voor een subtopteam, maar Landzaat maakt het bij PSV of Ajax vermoedelijk ook niet. Kwestie van inschatten op basis van ervaring langer dan 2 jaar voetbal kijken...
In tegenstelling tot jou zou mm wel zijn fouten toegeven, hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:20 schreef cultheld het volgende:
Wat ga je zeggen wanneer Landzaat gehaald wordt door Ajax en wekelijks excelleert, "dat heb ik altijd al gezegd" ?
k dacht dat jij voor ajax wasquote:
Ik ben daar persoonlijk wel bang voor. Er kleeft in mijn ogen gezien de voorgeschiedenis wel een (klein) risico aan zijn aantrekken.quote:Op vrijdag 24 december 2004 17:07 schreef The_Hives het volgende:
Zijn jullie trouwens niet bang dat Koné wél iets mankeert wat bij hem sluimert of een beetje een risico levert? Onder de druk dat Ajax toen stond, hadden ze hem echt niet zomaar afgewezen lijkt me.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 18:21 schreef rubbereend het volgende:in Kerkrade is hij ook uitgebreid onderzocht en vonden ze dat hij zonder problemen kan spelen, als onze doktoren kwakzalvers dat ook vinden zie ik geen enkel probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |